Originally posted by zener
View Post
E38 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by illevi View PostJoo täytyypä alkaa tutkailla tuota bensansaantia.
Tänään aamulla lähti neljännellä startilla käyntiin ja kävi muutaman sekunnin vajailla pytyillä. Myös ajossa oli ensimmäisen noin kilometrin matkalla havaittavissa lievää nykimistä. :think
Leave a comment:
-
Originally posted by Morkai View PostKuulostaa vähän sille, että bensansyötön takaiskuventtiili päästää letkut tyhjiks. M62:ssa takaiskuventtiili tais olla bensansuodattimessa jos en väärin muista. Vähän vaikee asia todeta näppituntumalla kurkkimatta letkuihin.
Tänään aamulla lähti neljännellä startilla käyntiin ja kävi muutaman sekunnin vajailla pytyillä. Myös ajossa oli ensimmäisen noin kilometrin matkalla havaittavissa lievää nykimistä. :think
Leave a comment:
-
Originally posted by illevi View PostIte katselin omasta seiskasta auto.comin testerillä livedataa ja oli sama ongelma, mutta kun ohjelmasta valitsi toisen moottorinohjaus"tyypin" niin luvut olivatkin normaalit.
Osaisikohan kukaan auttaa kun omaa autoa vaivaa sellainen ongelma jos kylmästä laittaa käyntiin, että auto yrittää käynnistyä, mutta sammuu heti. Esim. tänään vasta neljännellä starttauksella jäi käyntiin.
Autoon on vaihdettu nokka-akselin asentotunnistin ja imuilman lämpötila tunnistin. Lämpinä autossa tuntuu tehot olevan tallella ja auto toimii hyvin. Livedata ei myöskään herjaa eikä autossa ole vikakoodeja.
Käynnistys on ollut normaalia vaikka auto on seissyt normaalin työ/koulupäivän, mutta heti kun ei aja n. vuorokauteen niin ei meinaa käynnistyä. Autohan on m62b44 moottorilla ja vuosimallia -97.
Toivottavasti joku sai tästä selkoa..
Leave a comment:
-
Originally posted by zener View PostLiekkö nuilla menis kovin metsään: http://www.ebay.de/itm/H-R-Federn-35...item2c645026f9
Leave a comment:
-
Originally posted by 174000 View PostMistäs löytys laatujousia sopuhintaan 730d:hen? Normaalikorkuista tai miedosti madaltavaa. Renkaita vaihtaessa huomasin, että toinen etujousi oli poikki, nii vaihtas samalla kaikki ympäri auton.
Leave a comment:
-
Mistäs löytys laatujousia sopuhintaan 730d:hen? Normaalikorkuista tai miedosti madaltavaa. Renkaita vaihtaessa huomasin, että toinen etujousi oli poikki, nii vaihtas samalla kaikki ympäri auton.
Leave a comment:
-
Originally posted by jussi_r View PostTulla näkyviin?
Pyöränpultit pitää saada ainakin neljällä kokonaisella kierroksella kierteelle, ja pinnapulteille asennettaessa mutterit vastaavasti.
Pyörien kiinnityksen kanssa urheilu ei ole kovin fiksua. Sopivat pultit eivät omaisuuksia maksa, ainakaan verrattuna siihen mitä kaikkea irtoava pyörä voi aiheuttaa.
Leave a comment:
-
Mikähän tuota cd vaihtajaa vaivaa... levyt kun pistää kelkkaan niin soitin kyllä tunnistaa ne, mutta mitään ei kuulu? radion puoli kuuluu ihan normaalisti.
Leave a comment:
-
Kuinkas yhteen naitettuja eri ohjainboksit ovat.
Mietin tässä moottorin ohjauksen vaihtamista ja luonnollisesti ainakin laatikon ohjaus tästä menee mutta mitä muuta?
Leave a comment:
-
Originally posted by juho-85 View PostMinkäslaisen laitteen tuohon huuhteluun tarvitsee?
Ei taida olla mikään halpa investointi.
Leave a comment:
-
Originally Posted by juho-85
Katseltiin tuossa auto.com ohjelmalla tota seiskan livedataa ja muuten näytti hyvältä mutta katin jälkeinen lambda ryhmässä 1 näytti ensin nollaa ja sitten tyyliin jotain 50 volttia.
Onkohan yksinkertaisesti rikki vai joku muu syynä tähän? Muut lambdat näyttivät kaikki samoja arvoja.
Osaisikohan kukaan auttaa kun omaa autoa vaivaa sellainen ongelma jos kylmästä laittaa käyntiin, että auto yrittää käynnistyä, mutta sammuu heti. Esim. tänään vasta neljännellä starttauksella jäi käyntiin.
Autoon on vaihdettu nokka-akselin asentotunnistin ja imuilman lämpötila tunnistin. Lämpinä autossa tuntuu tehot olevan tallella ja auto toimii hyvin. Livedata ei myöskään herjaa eikä autossa ole vikakoodeja.
Käynnistys on ollut normaalia vaikka auto on seissyt normaalin työ/koulupäivän, mutta heti kun ei aja n. vuorokauteen niin ei meinaa käynnistyä. Autohan on m62b44 moottorilla ja vuosimallia -97.
Toivottavasti joku sai tästä selkoa..
Leave a comment:
-
Originally posted by Muurahainen View PostAutoComin antamista arvoista en sano mitään. Ei sieltä kuitenkaan 50 Volttia voi tulla.
Huuhtelemalla kyllä. Määrän tarkistus koneen käydessä ja öljyjen ollessa 30-50 asteiset.
Ja jossain laatikoissa tuo suodatin on rakennettu suoraan kiinteäksi öljypohjaan. Tosin ei pahemmin kalliimpi taida olla kuin normifilsukaan.
Ei taida olla mikään halpa investointi.
Leave a comment:
-
Originally posted by juho-85 View PostKatseltiin tuossa auto.com ohjelmalla tota seiskan livedataa ja muuten näytti hyvältä mutta katin jälkeinen lambda ryhmässä 1 näytti ensin nollaa ja sitten tyyliin jotain 50 volttia.
Onkohan yksinkertaisesti rikki vai joku muu syynä tähän? Muut lambdat näyttivät kaikki samoja arvoja.
Sitten toinen asia että mitenkäs tämän m62b44tu:n perässä olevaan automaattiaskiin piti öljyt vaihtaa. Huuhtelemalla jollain konstilla vai ihan niinkun normaalisti proppua auki ja niin eteenpäin?
Onko tämä oikea suodatin laatikkoon? http://www.schmiedmann.fi/7_sarja/E3...sivu3.htm#8796
Kun jotkut puhuivat että koko öljypohja pitää vaihtaa ja että maksaa helvetisti... Tuon lisäks tarvii vissiin öljypohjan tiivisteen ja ei muuta?
Huuhtelemalla kyllä. Määrän tarkistus koneen käydessä ja öljyjen ollessa 30-50 asteiset.
Ja jossain laatikoissa tuo suodatin on rakennettu suoraan kiinteäksi öljypohjaan. Tosin ei pahemmin kalliimpi taida olla kuin normifilsukaan.
Leave a comment:
Leave a comment: