Originally posted by Qeequ
View Post
E38 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by Qeequ View PostKiitos tiedosta.onko näitten M62:sten jakopäissä sitte niitä ketju/laahain ongelmia? vai onko se enempi siihen vanosmalliin suuntautuva vika?
Leave a comment:
-
Onko 96 vuoden 740IL:ssä vanos moottori jos M62B44 ? ainakaan bmwfans ei anna osia vanokselle tuleeko tämä 98 -> moottori uudistus. :think
Leave a comment:
-
Alkanut seiska ravistamaan n.80km/h vauhdissa. Ravistaa sekä ajaessa että jarruttaessa. Ilmeisesti reaktiotankojen vaihto edessä?
Leave a comment:
-
Originally posted by blacjack2 View Post
Kysymys 2. Miten peräkontin työkaluboksin muovimutterin ( pitää boksin kiinni ) saa vaihdettua. On mennyt poikki ja nyt työkaluboksi siis aina auki.
Noita varmaan löytyy foorumilta kohtuu helposti ehjiä, mullakin on nurkissa muutama ylimääräinen.
Leave a comment:
-
pari ksymystä
Moro
Kysymys 1. Autona siis -97 728i ja ongelmana vakionopeudensäädin. Mistä voisi johtua, kun cruisen laittaa päällee niin auto lähtee heti kiihdyttämään, sitten nostaa kaasun ja tekee saman uudestaan. vähän niin kuin kaasuttelee itsestään?? (100kh/m kiihdyttää 120, nostaa kaasun ja uudestaan 120kh/m > )
Kysymys 2. Miten peräkontin työkaluboksin muovimutterin ( pitää boksin kiinni ) saa vaihdettua. On mennyt poikki ja nyt työkaluboksi siis aina auki.
Leave a comment:
-
Originally posted by peto2 View Postmä oon hiukan ihmetelly kun tuo seiska tekee kylmänä semmosta että kaasupolin tuntuu olevan on/off ensimmäiset ~2km..
tasaisen 40-50km/h nopeuden ajaminen vittumaista kun heti kun hipaisee kaasupolkimeen niin alkaa kiihtymään ja kun hiukka höllää niin tippuu moottorijarrulle.
ominaisuus ollut ostamisesta lähtien mutta viime kesänä lämpösillä keleillä ei tuota havainnu lainkaan mutta syksyllä kelien viilettyä tuli taas esille.
vika vai ominaisuus?
Leave a comment:
-
Originally posted by zener View PostJoko sulla on 350tkm rikki siinä seiskassa? Eikös tuohon nyt mee ketjupyörätkin uusiksi kuitenkin ja sekä tietysti itse kiristin.
Leave a comment:
-
Originally posted by VaihtoVirta View PostVenttiilikopan tiivisteitä vaihtaessa huomasin, että keskilaahaimesta oli irronnut pinta (silti laahainpinta yhdessä osassa) ja ketju ihan törkeän löyhällä lohkojen väliltä, joten otin sitten jakopään auki ja nyt täytyy kartoittaa mitä kaikkea vaihtaaVanos-yksiköt on melko tyyriit, joten onko vieläkin ainut vaihtoehto korjata rallattava vanos (M62B44) ostamalla uudet yksiköt? Joskus oli huhua, että beisansystemsiltä olisi tulossa tiivisteet joilla vanhoistakin saisi melko hiljaiset? Voi toki olla että vaihdan pelkästään ketjun, laahaimet ja tiivisteet (koskematta ajoitukseen) ja annan vanoksen rallattaa
Last edited by zener; 21-04-2012, 20:17.
Leave a comment:
-
Originally posted by VaihtoVirta View PostVenttiilikopan tiivisteitä vaihtaessa huomasin, että keskilaahaimesta oli irronnut pinta (silti laahainpinta yhdessä osassa) ja ketju ihan törkeän löyhällä lohkojen väliltä, joten otin sitten jakopään auki ja nyt täytyy kartoittaa mitä kaikkea vaihtaaVanos-yksiköt on melko tyyriit, joten onko vieläkin ainut vaihtoehto korjata rallattava vanos (M62B44) ostamalla uudet yksiköt? Joskus oli huhua, että beisansystemsiltä olisi tulossa tiivisteet joilla vanhoistakin saisi melko hiljaiset? Voi toki olla että vaihdan pelkästään ketjun, laahaimet ja tiivisteet (koskematta ajoitukseen) ja annan vanoksen rallattaa
Leave a comment:
-
Jakopääremppaa
Venttiilikopan tiivisteitä vaihtaessa huomasin, että keskilaahaimesta oli irronnut pinta (silti laahainpinta yhdessä osassa) ja ketju ihan törkeän löyhällä lohkojen väliltä, joten otin sitten jakopään auki ja nyt täytyy kartoittaa mitä kaikkea vaihtaaVanos-yksiköt on melko tyyriit, joten onko vieläkin ainut vaihtoehto korjata rallattava vanos (M62B44) ostamalla uudet yksiköt? Joskus oli huhua, että beisansystemsiltä olisi tulossa tiivisteet joilla vanhoistakin saisi melko hiljaiset? Voi toki olla että vaihdan pelkästään ketjun, laahaimet ja tiivisteet (koskematta ajoitukseen) ja annan vanoksen rallattaa
Leave a comment:
-
Vaihteiston "warm up" vaihto-ohjelma aiheuttaa hieman kuvaamasi ongelman tyylistä käytöstä. Lisäksi ainakin näin vanhemmiten vaihdot tuon ohjelman aikana ovat hieman töksähtäviä (4 autossa ollut 5hp30). Aikoinaan oli e32 5hp30 lootalla, siinä sai tuon ohjelman pois käytöstä käyttämällä ohjelmavalitsimen winter-asennossa. Uudemmissa adaptiivisella ohjauksella olevissa tuota ei voi tehdä. Mutta koita heti käynnistyksen jälkeen kiihdyttää johonkin ~60km/h vauhtiin niin huomaat, johtuuko tuo kuvaamasi käytös tästä ominaisuudesta. Vaihteiston pitäisi lopettaa tuo warm up vaihto-ohjelman käyttö, kun nopeus nousee jonnekkin 60 päälle.
Originally posted by peto2 View Postmä oon hiukan ihmetelly kun tuo seiska tekee kylmänä semmosta että kaasupolin tuntuu olevan on/off ensimmäiset ~2km..
tasaisen 40-50km/h nopeuden ajaminen vittumaista kun heti kun hipaisee kaasupolkimeen niin alkaa kiihtymään ja kun hiukka höllää niin tippuu moottorijarrulle.
ominaisuus ollut ostamisesta lähtien mutta viime kesänä lämpösillä keleillä ei tuota havainnu lainkaan mutta syksyllä kelien viilettyä tuli taas esille.
vika vai ominaisuus?Last edited by jakusa; 20-04-2012, 23:02.
Leave a comment:
Leave a comment: