Mä kyllä sanoisin, että ATF ei kyllä pelaa tuossa takaluukun hydrauliikassa: mä jälkiasensin tuon systeemin e38:iin ja siellä on ATF:t kokonaan systeemissä nyt ja toiminta on ollut heikkoa kokoajan, varsinkin nyt vielä kylmillä talvikeleilla. Se oikea öljy sinne on jotain oikeata hydrauliikkaöljyä, joku Aeroshell Fluid 41 tjsp pyöri jossain spekseissä, joka on väriltään myöskin punaista .. sen saatavuus on vaan vähän heikkoa tavallisille kuluttajille.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Supa View PostSanopaa mitenkä ATF öljyt toimivat esim bemarin ohjaustehostimessa?
E39 nominaalipaine on 110-120Baria koneen tyhjäkäynnillä. (lähde TIS)
Itse olen laittanut takakontin hydrauliikkaan atf:ää hyvin tuloksin. Mielummin tosin esim Mobilin ATF320 kuin 220.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
BMW:ltä saa tuota öljyä takakontin hydrauliikkayksikölle varaosanumerolla 51248236504, tässä tulee mukana täyttöaukon ruuvi + tiiviste (jonka tuo edellämainittu pdf käskee myös vaihtaa). Hintaa tuleekin sitten kokonaiset 57euroa, tuli tilattua, kun eipähän tarvitse arpoa että mikä öljy sinne nyt sitten käy
Comment
-
-
Originally posted by VaihtoVirta View PostBMW:ltä saa tuota öljyä takakontin hydrauliikkayksikölle varaosanumerolla 51248236504, tässä tulee mukana täyttöaukon ruuvi + tiiviste (jonka tuo edellämainittu pdf käskee myös vaihtaa). Hintaa tuleekin sitten kokonaiset 57euroa, tuli tilattua, kun eipähän tarvitse arpoa että mikä öljy sinne nyt sitten käyAhneella on aina enemmän!
Comment
-
-
Originally posted by R Power View PostOle iloinen, että sait marmotiskiltä edes jotain öljyä sinne. Itse kyselin Wetteriltä, että mitä öljyä kyseiseen järjestelmään laitetaan niin eipä osannut kukaan myyjistä sanoa mitään. Kolmelta eri kaverilta kysyin asiasta eikä kellään mitään tietoa. Eivät olleet kuulemma huollossakaan noiden kanssa puuhastelleet.
Comment
-
-
Originally posted by Jonnyboy View PostMillainen homma on vaihtaa raitisilmasuodatin?
Pääseekö apukuskin jalkatilasta käsiksi? Kyseessä 728- 96 automaattiilmastoinnilla.
F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
Originally posted by Jonnyboy View PostMillainen homma on vaihtaa raitisilmasuodatin?
Pääseekö apukuskin jalkatilasta käsiksi? Kyseessä 728- 96 automaattiilmastoinnilla.
Tässä vähän selvennystä suodattimien sijainnista.
Comment
-
-
Originally posted by jartsa02 View PostMä kyllä sanoisin, että ATF ei kyllä pelaa tuossa takaluukun hydrauliikassa: mä jälkiasensin tuon systeemin e38:iin ja siellä on ATF:t kokonaan systeemissä nyt ja toiminta on ollut heikkoa kokoajan, varsinkin nyt vielä kylmillä talvikeleilla. Se oikea öljy sinne on jotain oikeata hydrauliikkaöljyä, joku Aeroshell Fluid 41 tjsp pyöri jossain spekseissä, joka on väriltään myöskin punaista .. sen saatavuus on vaan vähän heikkoa tavallisille kuluttajille.
Speksit:
Aeroshell Fluid 41
Pentosin CHF 11sE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Mikähän mahtaa olla vikana kun välillä tiputtaa jäähdytinnestettä pohjasta ja järjestelmä tyhjenee. Koneena 4.4i nestettä ei mene koneeseen eikä lämmöt karkaile. Pysyy juuri oikeina.Nyt Suzuki gsx-r
ex. e91 320d m-sport
ex.Bmw e46 330ia cäbi
ex.Mazda Rx-8
ex.Bmw e36 328i touring
ex.Bmw e38 740il vm. 1996
Comment
-
-
Originally posted by Ylkka View PostMikähän mahtaa olla vikana kun välillä tiputtaa jäähdytinnestettä pohjasta ja järjestelmä tyhjenee. Koneena 4.4i nestettä ei mene koneeseen eikä lämmöt karkaile. Pysyy juuri oikeina.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by kaol View PostMistäpäin pohjaa neste tulee? Löystyneet/venyneet klemmarit tapaa oireilla talvisin, eikä syylärikään ikuinen ole.Nyt Suzuki gsx-r
ex. e91 320d m-sport
ex.Bmw e46 330ia cäbi
ex.Mazda Rx-8
ex.Bmw e36 328i touring
ex.Bmw e38 740il vm. 1996
Comment
-
-
Syyläristä murtunu letkunlähdöt, termarikoppa tiensä päässä, vesipumppu valmis tai paisuntasäiliön tiivisteet tai itse säiliö vuotaa..Noista lähtisin vikaa hakemaan.Sähköposti.
IG: janzki_
Comment
-
Comment