moroo, keski-pohjanmaan inpa osaajia etsin? läppäri löytyy win 7, johdot löytyy sekä asennus cd yms. en vaan saa noita synkkaamaan ja toimimaan, monesti jo koklannu, hjellpivä? :think anybody....?
tähän omaan kyssäriin vielä sellanen ajatus että tilais tuolta schmiedmann tuon nokka-akselin asentotunnistimen, oe-laatua, oisko järkee? vai toimiiko lainkaan, marmorilla oli hinta 120€!!!
_________________________
...se on luonteen heikkoutta!!!
tähän omaan kyssäriin vielä sellanen ajatus että tilais tuolta schmiedmann tuon nokka-akselin asentotunnistimen, oe-laatua, oisko järkee? vai toimiiko lainkaan, marmorilla oli hinta 120€!!!
Vähän riippuu.
Kai ne jotkin toimiikin mutta kaikki ei.
menee se ehkä juu pikkasen mut en haluu mitään reunavenytettyjä kumeja alle ne pitäköön e30mppi porukka! =) ois vaan tollaset kumit edukkasti...
Riippuu myös paljon renkaasta millainen on rungoltaan. Itellä on 20x10 275/30 Nankangit ja ovat aavistuksen venyneet, joten ei tuo 305/25 välttämättä huono ole.
Vähän riippuu.
Kai ne jotkin toimiikin mutta kaikki ei.
Siitä vaan arpomaan kuinka hyvä tuuri käy.
allrait, tilasin arpomalla tuon 45€ tunnistimen, palautan jos ei toimi, kokeillaan ja ilmottelen kui käy! saas nähä... muutaku kromi krääsää tilasin samalla jejee!
_________________________
...se on luonteen heikkoutta!!!
Kuinka mitataan E38:n ruskea lasinpyyhkijöiden rele (Double relay, green-brown 61368384505) ?
On kummitteleva vika joka tulee ja menee, eli aina silloin tällöin pyyhkijät lopettavat automaattipyyhkimisen ja vian ilmestyessä pyyhkijät kiertävät kyllä syklin loppuun mutta nousevat lopuksi muutaman sentin ylöspäin alakuolokohdastaan. Seuraavana päivänä saattaa taas kaikki toimia kuten pitääkin, eli automaattipyyhintä pelittää ja pyyhkijät jää täysin oikeaan kohtaan ala-asentoonsa.
Vian ollessa päällä pyyhkijöitä voi käyttää manuaalisesti viiksestä painamalla 1-asentoon ja lasinpesinkin toimii ja laukaisee kiertosyklin.
Toinen kysymys: miten tehdään johtoliitos ABS-boksin liittimeen? Tarttis saada naville eturenkaiden pyörintäsignaali, ja helpoin tapa lienee vetää ne johdot sinne ABS-boksin isolle liittimelle, mutta kuinka ne johdon päät saa fiksusti oikeisiin pinneihin, WDS:n mukaan pinnit
- 12 Signal Wheel speed sensor, front left Wheel speed sensor, front left
- 16 Signal Wheel speed sensor, front right Wheel speed sensor, front right
EDIT: vai pitäisikö käyttää "supply" pinnejä, jotka on aina viereiset?
mitatkaa joku miten alas pyyhkiät menee ala-asennossaan. Eli sulasta lasin alareunaan. Epäilen, että mulla on pyyhkiät liian korkealla ja siitä vinkunaa ja suhinaa 80kmh ylöspäin. Tai sitten se on lasin asennus mennyt muuten vituilleen.
When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Rupesin vaihtamaan sitä kuskin ovenkahvaa, mutten saanut mitään tolkkua TIS kuvista miten se vanha irroitetaan. Tarviiko siihen jotain erikoistyökaluja? Ja onko se helpompi vaihtaa siitä reijästä oven päästä vai kannattaako purkaa ovipahvi pois?
mitatkaa joku miten alas pyyhkiät menee ala-asennossaan. Eli sulasta lasin alareunaan. Epäilen, että mulla on pyyhkiät liian korkealla ja siitä vinkunaa ja suhinaa 80kmh ylöspäin. Tai sitten se on lasin asennus mennyt muuten vituilleen.
mulla on kuskinpuolella 6 cm ja apparinpuolella 7 cm keskeltä sulkaa kumitiivisteesen
En tiedä autosta mitään mutta HEMMETTI että on komeen näköinen väri! Olisko värikoodia?
Onhan se kivan värinen, ois vaan tehty kunnolla.
Helmat irvistää, mandariinipintaa siellä täällä, valumia pari, ovenpielet maalaamatta.
Eikä mitään tietoa, että mikä tuo väri nyt on. Huono mennä paikkamaalaamaan/ylimaalaamaan.
Mikäli menee maalaukseen niin todennäkösesti alkuperänen Orientblau tulee pintaan.
mulla on kuskinpuolella 6 cm ja apparinpuolella 7 cm keskeltä sulkaa kumitiivisteesen
Kiits.
Vissiin sitten lasin asennus mennyt pieleen. Saatanan saatana! kaikenmaailman toppahousut niitäkin tekee. Pitääkö se nyt koko lasi heittää luiskaan, vai voiko fiksata jotenkin.
When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Kiits.
Vissiin sitten lasin asennus mennyt pieleen. Saatanan saatana! kaikenmaailman toppahousut niitäkin tekee. Pitääkö se nyt koko lasi heittää luiskaan, vai voiko fiksata jotenkin.
lepistön markku kehu että lasin saa ehjänä irti.. Lasille asetetaan lämmitin jolla sulatetaan liimat ja lasi nostetaan pois.. Sitte vaan asennetaan uusiks.. Itte en ole moista lämmitintä nähny mut kuulostaa aikakin toimivalta.
Kuinka mitataan E38:n ruskea lasinpyyhkijöiden rele (Double relay, green-brown 61368384505) ?
On kummitteleva vika joka tulee ja menee, eli aina silloin tällöin pyyhkijät lopettavat automaattipyyhkimisen ja vian ilmestyessä pyyhkijät kiertävät kyllä syklin loppuun mutta nousevat lopuksi muutaman sentin ylöspäin alakuolokohdastaan. Seuraavana päivänä saattaa taas kaikki toimia kuten pitääkin, eli automaattipyyhintä pelittää ja pyyhkijät jää täysin oikeaan kohtaan ala-asentoonsa.
Vian ollessa päällä pyyhkijöitä voi käyttää manuaalisesti viiksestä painamalla 1-asentoon ja lasinpesinkin toimii ja laukaisee kiertosyklin.
Toinen kysymys: miten tehdään johtoliitos ABS-boksin liittimeen? Tarttis saada naville eturenkaiden pyörintäsignaali, ja helpoin tapa lienee vetää ne johdot sinne ABS-boksin isolle liittimelle, mutta kuinka ne johdon päät saa fiksusti oikeisiin pinneihin, WDS:n mukaan pinnit
- 12 Signal Wheel speed sensor, front left Wheel speed sensor, front left
- 16 Signal Wheel speed sensor, front right Wheel speed sensor, front right
EDIT: vai pitäisikö käyttää "supply" pinnejä, jotka on aina viereiset?
Comment