mistähän johtuu 730d automatissa mahdollisesti sellainen kuin vitonen päällä ajaa esim johonkin ylämäkeen niin tuntuu ravistusta?:think ja sitä ei ilmene ihan aina eikä muilla vaihteilla... joko tuosta on laatikko porsimassa vai mikä lie?:think
E38 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kardaanin kannatinkumi/laakeri?Originally posted by xpro View Postmistähän johtuu 730d automatissa mahdollisesti sellainen kuin vitonen päällä ajaa esim johonkin ylämäkeen niin tuntuu ravistusta?:think ja sitä ei ilmene ihan aina eikä muilla vaihteilla... joko tuosta on laatikko porsimassa vai mikä lie?:think730iA -95,525iA -91,325iA Cabriolet -95
My only superpower is being invisible to womans.
Comment
-
-
E39:ään olen joutunut vaihtamaan jo molemmat pumput (siirtopumppu ja tankin pumppu), mutta E38:ssa on kyllä kestänyt erittäin hyvin. Jopa niin hyvin, että tankkikin antoi ennemmin periksi kuin itse pumppu.Originally posted by Muurahainen View PostMenee kaikista. Ei pyöri ikuisesti missään...
pitää koputtaa puuta kun omasta E38:sta se ei vielä ole hyytynyt mutta odotellessa
Comment
-
Kyllä ne sieltä oikein soitti kun oli työnalla.Originally posted by kaol View PostJa kortin rikkoutuminen ei välttämättä ole mikään syy webaston toimimattomuuteen, vaan enemmänkin seuraus. Jos vaikka paloilmapuhaltimen moottori alkaa olla ehtoopuolella, niin se kuormittaa kortin ohjauselektroniikkaa ja ennenpitkää rikkoo kortin.
Siis: todettiinko huollossa paloilmapuhaltimen pyörivän kevyesti?
Kortti oli jo korjattu ja kaikki muu vissiin toimi hienosti, mut se vesipumppu piti vaan vaihtaa.
Aamulla mittasin akun pakkasyön jälkeen, ni jännite oli 12,44.
Riittääkö tuo webastolle?Jos olet ymmärtänyt kaiken, olet varmasti käsittäny väärin!
Comment
-
-
Kello pyörii mittaristossa, itellä oli samaa vikaa. Todennäköisesti jokin kide/konkkavika taikka katkos prossussa mutta en jaksanut itse tutkia tarkemmin. Toisella mittaristolle lähti toimimaan.Originally posted by Imohtep View PostAnyone???
Jos vaihdat mittariston niin huomioithan että sille pitää kirjoittaa auton VINi, kopsata itse varustekoodit sekä kooodata mittaristo vielä uudestaan itsessään.
Jotta kilsat saa samoiksi pitää se todennäköisesti tehdä prommerilla käsin.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
Täytyy perua puheet, kun tuossa nyt meni yksi anturi oikeasti iteltä pimeäksi ja kokeilin noita tarvikeversioita ni ne kyllä naputtaa niinku ehjä anturi mutta tutka ei toimi. Ei piippaa esteen lähestyessä ollenkaan. Livedata näyttää kokoajan ettei estettä ole, vaikka selvästi käden laittaa eteen. Orggis anturit kyllä tunnistaa esteen. Eli taitaapa kannattaa jättää nuo kauppaan.Originally posted by Ramzez View PostKertokaa samalla, että minkä merkkisiä nuo mahtavat olla. Omassa E38:ssa yllättäen kyllä kaikki anturit ovat toimineet, mutta E39:ssä on kolme anturia pimeänä, eikä välttämättä kiinnostaisi maksaa satoja euroja uusista antureista, jos nuo halvemmat oikeasti ajavat asiansa, eivätkä mene rikki viikon jälkeen.
Comment
-
-
Laitetaan pelimerkit numerolle 6, lukkosylinteristä tuo pieni haitta kulahtanut... Täällä tehnyt joskus samaa. Ota lukkopesä irti ja tarkista tilanne, avain oikeaan asentoon ja sopivaa mööpeliä kolosta sisään, lähtee koko pesä avaimineen pois.Originally posted by peto2 View PostJaaha.. Taitaa olla 38:n virtalukko sökö.. Kun vetää avaimen pois ja työntää takaisin niin avain pyörii vastapäivään vaikka loputtomasti, kun käyttää radio-asennossa niin ei pyöri ylimääräsiä. Lukko on koko omistusaikani takerrellut hieman.
Mikäs siellä on hajalla?
6 - E24 635
7 - E38 740
8 - E31 850
Comment
-
Vastaan itse itselleni, minulla ainakin 10/2000 mallissa vaikuttaisi olevan abs antureilla mittaava järjestelmä, nyt on alla ilman antureita olevat vanteet ja ei vikailmoituksia.Originally posted by Tomba87 View PostMites tuo E38 rengaspaineen valvonta, onko se vuosimallista riippumatta toteutettu venttiileissä olevilla antureilla? Kun minusta tuossa omassa vaikuttaisi olevan ihan normaalit venttiilit, ja järjestelmä kuitenkin toimii. Ainakin pari kertaa ilmoittanut "tire defect" ja samassa renkaassa paineet olleet vähentyneet kummallakin kertaa.
edit: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/179456 Tuon perusteella tuossa voisi olla se abs antureista mittaava järjestelmä?Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
Mulla on myös 10/00 valmistettu ja sanoo tyrecontrol inactive, kun ei ole antureita kiinni.Originally posted by Tomba87 View PostVastaan itse itselleni, minulla ainakin 10/2000 mallissa vaikuttaisi olevan abs antureilla mittaava järjestelmä, nyt on alla ilman antureita olevat vanteet ja ei vikailmoituksia.’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
Liekkö seiskasta laturi vai jännitteensäädin mennyt, tyhjäkäynnillä lataa laturista mitattuna 13,5v, ja siihenkin se nousi hitaasti, heti käynnistyttyä oli alle 13v. Ajotietokone näyttää ajossa sellaista 13,4-13,6v. Varmaan todella halpa laturi kun näytti olevan vesijäähdytteinen
Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
Kuinka hitaasti? Siinä on tarkoituksella viive ettei ihan heti kuormita konetta turhaan. Muutenhan tuo kuulostaa normaalilta.Originally posted by Tomba87 View PostLiekkö seiskasta laturi vai jännitteensäädin mennyt, tyhjäkäynnillä lataa laturista mitattuna 13,5v, ja siihenkin se nousi hitaasti, heti käynnistyttyä oli alle 13v. Ajotietokone näyttää ajossa sellaista 13,4-13,6v. Varmaan todella halpa laturi kun näytti olevan vesijäähdytteinen
- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
Comment