edelleen
Termarihan on siis vaihdettu 2-3 kertaa ja aina vaihdon jälkeen toimii auto/lämmöt ok n2-3vko!?
Alla korjaamon vastauksia:
Viimeksi kun tutkimme lämpötiloja, niin kaikki toimi oikein. Sitä emme
varmana osaa sanoa, jos sähköinen ohjaus jossain tilanteessa avaan termostaatin liian aikaisin, mutta nyt ei ilmennyt tällaista häiriötä.
Ainakaan nyt viimekerralla emme koskeneet termostaattiin. Lämpötilat arvioitiin pelkästään testerillä ja pintalämpömittarilla mitatiin letkuista, että neste kiertää oikein.
Kävin BMW materiaalin toimintokuvausta läpi ja termostaatin luona oleva lämpötunnistin on sittenkin "moottorin" puolella, eli näyttää termostaatin luona olevan jääh.neste lämpötilan
Tässä teksti BMW:n toimintokuvauksesta N62 moottorin lämpötilan säädöstä.
When the engine reaches operating temperature (85 ºC-110 ºC), the thermostat opens the entire cooling circuit to include the radiator.
The map-controlled thermostat allows the engine to be cooled relevant to operating conditions. This reduces fuel consumption by approximately 1-6%. The electrical connections, the design and the map-controlled thermostat response have been enhanced.
Termarihan on siis vaihdettu 2-3 kertaa ja aina vaihdon jälkeen toimii auto/lämmöt ok n2-3vko!?
Alla korjaamon vastauksia:
Viimeksi kun tutkimme lämpötiloja, niin kaikki toimi oikein. Sitä emme
varmana osaa sanoa, jos sähköinen ohjaus jossain tilanteessa avaan termostaatin liian aikaisin, mutta nyt ei ilmennyt tällaista häiriötä.
Ainakaan nyt viimekerralla emme koskeneet termostaattiin. Lämpötilat arvioitiin pelkästään testerillä ja pintalämpömittarilla mitatiin letkuista, että neste kiertää oikein.
Kävin BMW materiaalin toimintokuvausta läpi ja termostaatin luona oleva lämpötunnistin on sittenkin "moottorin" puolella, eli näyttää termostaatin luona olevan jääh.neste lämpötilan
Tässä teksti BMW:n toimintokuvauksesta N62 moottorin lämpötilan säädöstä.
When the engine reaches operating temperature (85 ºC-110 ºC), the thermostat opens the entire cooling circuit to include the radiator.
The map-controlled thermostat allows the engine to be cooled relevant to operating conditions. This reduces fuel consumption by approximately 1-6%. The electrical connections, the design and the map-controlled thermostat response have been enhanced.
Comment