Announcement
Collapse
No announcement yet.
E65 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
-
-
Koitan saada kuvankin aikaiseksi...
Itselläni toimii ainakin siten, että katkaisija on nollassa ja kun käynnistää auton, nuo lisäpitkät syttyvät. Alennetulla jännitteellä tietty ja sitä pystyy tietyssä toleranssissa säätämään. Suppari ei itekään muistanut mihin kohti säätö jäi, mutta hyvin nuo ainakin näkyvät ihan aurinkoisenakin päivänä.
Muut valotoiminnot toimivat ihan normaalisti. Ohjelmointi lienee vaatinut "hieman" tupakkia, ennen kuin oikea kohta ohjelmoinnille löytyi, mutta varmaan nyt muistuu Supparilla paremmin mieleen...
Ainut mitä tekisi mieli koittaa, on vaihtaa polttimot johonkin lähes valkoista valoa näyttävään. Nyt jäävät ainakin alennetulla jännitteellä hieman kellertäväksi, vaikka itsellä jotkin Philipsin 100% kirkaspolttimot ovatkin ja täydellä teholla ainakin lähellä xenonien väriä.
Mutta silti ihan siistin oloiset ja hyvin toimii/nut jo monta tuhatta km:ä. Saa monta kk säästellä xenoneita ja eikä tartte olla valokatkaisijaa aina kääntelemässä.
Comment
-
-
Mitenköhän ovat lailliset?
Originally posted by heiskate View Post
Comment
-
-
Jep, nyt nuo onnistuu vähän pienemmällä vaivalla mitä nuo Heiskaten puukotukset, kun oikea täppä löytyi.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by touring39 View PostToi käy ku nenä päähän. Suasittelen.
Tuostakin saa näköjään säädettyä tasoja. Eli tuolta kunnolla bassoa, ja sitten radion oma tune-säätö hoitaa loput.
Ainakin faceliftissä noi subuelementit ovat ihan ok, kun niille vaan tulee kunnolla signaalia. Tein tuon saman homman aikoinaan e60 ja e65 hifi-paketeille, ja ero oli aivan valtava.
Ainoa vastaus tuntuisi olevan että vaihdetaan kaikki elementit ja laitetaan uusi vahvari ja tasonsäätö ohjaamaan järjestelmää, ja hintaa näyttäisi muodostuvan >1300€, kuullostaa hinnakkaalle.
Varsinkin kun elementit tuntuvat soivan kovemmilla voimakkuuksilla, meikäläisen autohifi kokemuksella, hyvin..
Onko kukaan kytkenyt pelkkää vahvaria ohjaamaan noita "akuankka" hifejä:thinkLast edited by *PexU*; 18-03-2014, 10:20.AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Originally posted by *PexU* View PostMitenhän mahtaisi olla tuon -03 perushifien kanssa, tiedustelin hififirmoista miten ääneen saisi hiljaisillakin voimakkuuksilla hiukan lisää potkua, missään tapauksissa en halua mitään huippuhifejä.
Ainoa vastaus tuntuisi olevan että vaihdetaan kaikki elementit ja laitetaan uusi vahvari ja tasonsäätö ohjaamaan järjestelmää, ja hintaa näyttäisi muodostuvan >1300€, kuullostaa hinnakkaalle.
Varsinkin kun elementit tuntuvat soivan kovemmilla voimakkuuksilla, meikäläisen autohifi kokemuksella, hyvin..
Onko kukaan kytkenyt pelkkää vahvaria ohjaamaan noita "akuankka" hifejä:thinkPorsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800
Ex:
e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i
Comment
-
-
Originally posted by heiskate View Post
Autossa jossa polttimoiden vaihtaminen on niinkin työlästä kuin näissä niin kaikki mikä säästäisi xenoneita olisi enemmän kuin suotavaa.
Muttah, palavatko takavalot? Tuskin? Noh eipä taida palaa enää uusissakaan päivävaloilla...vaikka törkeän näköistä onkin ajella ilman takavaloja.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostAutossa jossa polttimoiden vaihtaminen on niinkin työlästä kuin näissä niin kaikki mikä säästäisi xenoneita olisi enemmän kuin suotavaa.
Onko prefaceliftissä xenon polttimon vaihto työlästä? Ainakaan faceliftissä ei vaadi mitään puskurin tmv irroitusta.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Hintaero tietty pari e vs kymppejä niin säästää siinä rahaa. Tiputetulla jännitteellä veikkaan että kestää nuo kauan. Ei pala takavalot.sigpic
P:0409699000
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan.
Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostNo kyllä varmasti joudut useammin halogeeneja vaihtamaan kun xenoneita.
Onko prefaceliftissä xenon polttimon vaihto työlästä? Ainakaan faceliftissä ei vaadi mitään puskurin tmv irroitusta.
Melkein sama aika menee kun normi polttimon vaihdossa jos ei käy kuten itselle. Eli sen sytkärin vai mikä onkaan niin sen kiinnitysjutun sisällä on sellainen muovirinkula. Se itsellä pyörähti väärään asentoon ja sit ihmeteltiin pari tovia miksi ei mene paikalleen.. Tarkempi tutkinta sitten paljasti tämän rinkulan
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostNo kyllä varmasti joudut useammin halogeeneja vaihtamaan kun xenoneita.
Onko prefaceliftissä xenon polttimon vaihto työlästä? Ainakaan faceliftissä ei vaadi mitään puskurin tmv irroitusta.
Originally posted by suppari View PostHintaero tietty pari e vs kymppejä niin säästää siinä rahaa. Tiputetulla jännitteellä veikkaan että kestää nuo kauan. Ei pala takavalot.
Joo noin arvelinkin että takavalot eivät palaisi.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Comment