Onko ne avaimen sivuilla olevat kolot puhtaat?
Niistähän se jää kiinni sinne. Äkkiseltään tulis mieleen mekaaninen vika.
Joo kyllä ne pitäisi olla puhtaat mutta pitää vielä tarkistaa. Bimmerfestillä oli jollakin käynyt juuri samalla tavalla kuin minulla, siinä taisi olla hommana kylläkin akun vaihto.
Joo kyllä ne pitäisi olla puhtaat mutta pitää vielä tarkistaa. Bimmerfestillä oli jollakin käynyt juuri samalla tavalla kuin minulla, siinä taisi olla hommana kylläkin akun vaihto.
Toisella avaimella ilmeisesti kuitenkin toimii? Eli vika ei voi olla auton päässä?
Toisella avaimella ilmeisesti kuitenkin toimii? Eli vika ei voi olla auton päässä?
Toisella avaimella toimii normaalisti kyllä. Jollakin oli korjaantunut ko. vika kun oli ottanut akunkengän irti vähäksi aikaa. Pitää varmaan sitä koittaa, tuskin siitä mitään haittaakaan on?
E: Tai useammalla oli kengän irroitus auttanut. Juttua oli bimmerfestillä siitä.
Lieköhän mennyt toinen avain rikki kun avasin sen koska aukaisu nappi ei toiminut, mikrokytkin oli piirilevystä irti. Aiemmin avain tarttui pesäänsä ja auton sai käyntiin mutta ovien avaus ei toiminut, nyt aukeaa ovet mutta ei tosiaan avain pysy pesässä. Voiko avainta jotenkin koittaa opettaa uudestaan autoon? Autossa ei ole keylessiä.
Hieman offtopiccina, onnea hienosta autosta! Nyt helpotti seiskakuume
BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Olisi tarkoitus vaihtaa H&R:n -35mm madallusjouset tuohon sigun seiskaan, yksilössä siis EDC ja DynamicDrive, osaako joku sanoa mitä huomioitavaa tässä operaatiossa on? Tarviiko jotain opettaa uudestaan tms.?
Vastaan nyt sitten itse itselleni nuo H&R:t meni kivuttomasti alle ja ajolleen ei muuttunut käytännössä miksikään, sport asennolla tuli huomattavasti tarkempi ja sporttisempi ajaa, comfortilla menee oikein pappamaisesti ei vikakoodeja
tms.
Ennen:
[IMG][/IMG]
Jälkeen:
[IMG][/IMG]
BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Onko sulla alikokoset kumit vai tulikohan nyt liian matala? :think
Kyllä nämä ihan 245/45-19 ovat, joka on käsittääkseni aivan vakiokoko tähän autoon? Voi olla että tuo kuva hämää koska ei oikein näe selvästi tuota kumin/kaaren väliä mutta 27mm putosi tasaisella joka nurkka heti asennuksen jälkeen, nyt lienee jotain luokkkaa 30mm kun on vähän ajettu ja säädetty kulmat! Mielestäni tuo oli juuri täydellinen madallus tuohon! Nyt on kumin ja kaaren välissä n. 25mm rakoa entisen maasturimaisen ~55mm sijaan
Maavaraahan tuossa on vielä reilusti, perus corollaa enemmän
BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
Toisella avaimella toimii normaalisti kyllä. Jollakin oli korjaantunut ko. vika kun oli ottanut akunkengän irti vähäksi aikaa. Pitää varmaan sitä koittaa, tuskin siitä mitään haittaakaan on?
E: Tai useammalla oli kengän irroitus auttanut. Juttua oli bimmerfestillä siitä.
Tuntuu hieman omituiselta, että miksi akun irroitus auttaisi jos vika on avaimessa eikä autossa...
Onkohan niin että tuo avain olisi syystä tai toisesta jotenkin nollautunut ja pitäisi koodata uudestaan autoon sopivaksi? Jokin tämmöinen tulisi itselle mieleen.
Ja pexodus: Ei näytä liian matalalta ja jos eivät ajo-ominaisuudet kärsineet niin ihan hyvä juttu!
Tuntuu hieman omituiselta, että miksi akun irroitus auttaisi jos vika on avaimessa eikä autossa...
Onkohan niin että tuo avain olisi syystä tai toisesta jotenkin nollautunut ja pitäisi koodata uudestaan autoon sopivaksi? Jokin tämmöinen tulisi itselle mieleen.
Ja pexodus: Ei näytä liian matalalta ja jos eivät ajo-ominaisuudet kärsineet niin ihan hyvä juttu!
En minä tiedä miksi auttaisi, eikä kyllä auttanutkaan. Mutta kaipa oli jollakin toiminut. Koodaus ilmeisesti onnistuu merkkiliikkeessä vain?
Ja kiitos pekka, helpotti kuume taas vähäksi aikaa
Mietinkin tuossa että coilit vai h&r vieterit, niin hooärrät menee tilaukseen näköjään. Saa säilytettyä tuon EDC:n myös.
En minä tiedä miksi auttaisi, eikä kyllä auttanutkaan. Mutta kaipa oli jollakin toiminut. Koodaus ilmeisesti onnistuu merkkiliikkeessä vain?
Ja kiitos pekka, helpotti kuume taas vähäksi aikaa
Mietinkin tuossa että coilit vai h&r vieterit, niin hooärrät menee tilaukseen näköjään. Saa säilytettyä tuon EDC:n myös.
Voi kyllä suositella näitä lähes yhtä
Pehmeä ajella comfortilla kuin orkkiksetkin! Eibachiltahan saa -25mm jos haluaa vähän vielä "korkeamman" mutta luonnossa tämä on kyllä täydellinen madallus kun otetaan huomioon ajomukavuus, käytettävyys ja ulkonäkö
BMW F11 LCI 530da x-drive
Opel Vivaro biturbo - 18 vuokrattavana
En minä tiedä miksi auttaisi, eikä kyllä auttanutkaan. Mutta kaipa oli jollakin toiminut. Koodaus ilmeisesti onnistuu merkkiliikkeessä vain?
Ja kiitos pekka, helpotti kuume taas vähäksi aikaa
Mietinkin tuossa että coilit vai h&r vieterit, niin hooärrät menee tilaukseen näköjään. Saa säilytettyä tuon EDC:n myös.
Itsellä ainakin uuden avaimen sai pelittämään ihan käyttämällä virtalukossa ja ottamalla pois... tai jotenkin noin. En muista ihan tarkkaan miten meni, mutta ei siihen erillistä koodausta missään tarvinnut.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment