iX3 ohituskiihtyvyys LCI mallissa 80-120 kmh pitäis olla tietojen mukaan 2.5s.
Eli mites iX3 tai tulossa oleva iX1?
Polestar on sisätiloiltaan onneton, varmaan häviää i3lle
i3 keskustelua
Collapse
X
-
Tässä pohdiskellut i3s:stä vaihtoa pois. Vaikka Polestar on 230hp 0-100 vain 0,5s hitaammin kiihtyvä, niin tuntui melko hitaalta verrattuna i3s:ään. Samoin 335i cabriolet, ei paljoa lähde, fiilis oma asiansa. Ehkä se on tuo auto, miksi tuntuu nopealta...hmm, mutta:
Aikamoinen tykki tuo i3, jos evo.co.uk väite pitää paikkaansa: "For example, it accelerates from 50mph to 74.5mph (120km/h) in just 4.9 seconds - only 0.6 seconds slower than the DCT-equipped BMW M4". https://www.evo.co.uk/bmw/i3/performance-and-0-60-time
Vaikea on löytää i3s:n korviketta, jossa olisi sama suorituskyky, ei kovin paljoa kalliimpi, mutta pidempi range ja kovempi latausnopeus. En oikein ole lämmennyt Cupra Bornillekaan.
Leave a comment:
-
Mukava, kun vielä kommentoitte.
Hyvä, että testiauto oli parin kilometrin päässä.
Pietarsaaressa olisi ollut toiseksi lähin ja sitten etelässä enemmälti.
Autotalli.com sivustolla hakuaikanani lukumäärä vaihteli 74-78.
Lähes tulkoon kaikki olivat Sasasta tuotuja.
Paljon helpottaisi, jos ilmoituksissa olisi VIN mainittuna.
Kaiketi halutaan saada asiakkaaseen yhteyttä.
Ruotsin autoista (begagnate.bilar) näkyy useimmista rekisterinumero, jolloin pääsi
auton tehdastietoihin käsiksi ja myöskin löytyi omistajalukumäärät.
(No kyllähän tuo on täällä tiedossa.)
Niistä löytyi lähes se kengännumeroro "kaasupolkimesta", ei jarrusta, kun sitä harvoin käytetään.
Täältä saadut ohjeet olivat tosi hyvät.
Kiitokset ja turvallisia ajoja niillä pikakiitäjillänne.
Käykää Raippaluodossa, kun joskus Vaasan suunnilla ajelette.
Ainakin siellä maailmanperintöalueella.
Leave a comment:
-
Juuri näin. Ja hyvä että päätös syntyi käytännön asioiden pohjalta, eikä siksi ettei saatu selville ensimmäisen omistajan kengännumeroaOriginally posted by kooma View PostPääasia on että tutustuit autoon huolella ja teit ratkaisut sen perusteella miten se sinun / teidän käyttöön sopii eikä sen mukaan mitä muut tekee. Mielellään me täällä muita neuvotaan ja kerrotaan autoistamme että mikä niissä on hyvää ja mikä huonoa, ei se ole kenenkään etu että vääristellään tai vähätellään jotain. Yhdelle i3 on täydellinen auto ja toiselle taas Z4. Ja sulle ei noista kumpikaan
Leave a comment:
-
Pääasia on että tutustuit autoon huolella ja teit ratkaisut sen perusteella miten se sinun / teidän käyttöön sopii eikä sen mukaan mitä muut tekee. Mielellään me täällä muita neuvotaan ja kerrotaan autoistamme että mikä niissä on hyvää ja mikä huonoa, ei se ole kenenkään etu että vääristellään tai vähätellään jotain. Yhdelle i3 on täydellinen auto ja toiselle taas Z4. Ja sulle ei noista kumpikaanOriginally posted by mbmy View PostSumma summarum...
Toinen koeajo tehty, ja myöskin päätös.
Ikäisillemme tämä vaan ei sovellu.
Liian vaikeaa erityisesti takaistuimen osalta.
Kovin korkeat kynnykset.
Ei tukiripaa taakse kulkijalle.
Mutta tuli tutustuttua autoon varsin perusteellisesti, kiitos asiantuntijoille täällä.
Ei tämä kyllä kovin mukavalta tunnu, kun kyselin ja vaan lisää kyselin.
Ja näin tämä päättyi.
Hyviä ja turvallisia matkoja teille hienoilla autoillanne.
Leave a comment:
-
Muistelen, että se parittelukoodi oli jossain vähän erikoisessa paikassa, viestit tms. valikossa.Originally posted by meteor View PostNäin tein,mutta mitään viestiä ei tule.Näytöllä teksti BMW ConnetedDrive Store ei ole enään käytettävissä ajoneuvossa. Tilaa palvelu tai jatka osoiteessa www.conneteddrive.com ja olen koittanut tilata ym.mutta ei
Leave a comment:
-
Löysit siis kuitenkin sen "Päivitä BMW palvelut" toiminnon?Originally posted by meteor View PostNäin tein,mutta mitään viestiä ei tule.Näytöllä teksti BMW ConnetedDrive Store ei ole enään käytettävissä ajoneuvossa. Tilaa palvelu tai jatka osoiteessa www.conneteddrive.com ja olen koittanut tilata ym.mutta ei
Leave a comment:
-
Näin tein,mutta mitään viestiä ei tule.Näytöllä teksti BMW ConnetedDrive Store ei ole enään käytettävissä ajoneuvossa. Tilaa palvelu tai jatka osoiteessa www.conneteddrive.com ja olen koittanut tilata ym.mutta eiOriginally posted by pyroz View PostEtsi valikoista "Päivitä BMW palvelut" toiminto. Se on jossain connected drive tms. valikossa kun painat rullan vierestä Options nappia. Sen jälkeen ilmestyy turvakoodiviestit.
Leave a comment:
-
Summa summarum...
Toinen koeajo tehty, ja myöskin päätös.
Ikäisillemme tämä vaan ei sovellu.
Liian vaikeaa erityisesti takaistuimen osalta.
Kovin korkeat kynnykset.
Ei tukiripaa taakse kulkijalle.
Mutta tuli tutustuttua autoon varsin perusteellisesti, kiitos asiantuntijoille täällä.
Ei tämä kyllä kovin mukavalta tunnu, kun kyselin ja vaan lisää kyselin.
Ja näin tämä päättyi.
Hyviä ja turvallisia matkoja teille hienoilla autoillanne.
Leave a comment:
-
Kiitos, ja helpotus.
Taas tuiki tärkeää tietoa.
Alkaa olla aineiston seulonta-aika.
Tuo pipo tahtoo olla tiukassa siihen saakka, kun ratkaisu löytyy.
Sitten on vaihdettava lippikseen.
Leave a comment:
-
Ei löydy Saksan kilvellä omistajia. Etkä niiden tiedoilla kyllä mitään tekisikään. Vähän nyt pipoa löysemmälle näissä. Ostat BMW-liikkeestä auton niin historiat on kunnossa. Tarkistat vaan, että huollot tehty ajallaan. Kertovat myös kysyttäessä jos autoa on kolarikorjattu. Toisin kuin nämä Suomessa toimivat käytettyjä myyvät liikkeet. Niiltä kun kysyt niin levitellään vaan käsiä.Originally posted by mbmy View PostPäivän kysymyksiä:
- jos Saksasta tuodun auton rekisterinumeron tietää, niin onko linkkiä edellisten omistajien
löytämiseen
- Vinkoodi listassa on National version ja Language v. Germany
saako autossa muutokset suomenkielelle
National version varustetiedoissa ei vaikuta auton valikoiden kieliin. i3:een saa suomenkieliset valikot ihan nappia painamalla.
Leave a comment:
Leave a comment: