Ihmettelen, miksette asennuta oikeita latausasemia, vaan pelaatte irrallisten tiiliskivien kanssa. :-o
BMW i4
Collapse
X
-
-
-
Taitaa olla vain valmistajan lupaus että kestää paremmin 16A virtaa kuin perus schukon vaatimus standardissa.Originally posted by pyroz View Post
Mitään supershukoja ei ole olemassakaan, jotka virallisesti olisi speksattu pitkäjaksoiselle jatkuvalle 16A virralle. Erikoista, jos operaattorikaan sellaisista puhuu.
Mutta eikös vasta ollu joku super joka ei loppupeleissä ollutkaan niin super?F11 530d xDrive 09/16
Ex E60 530d xDrive A 10/08
Ex E60 520dA 09/08 liisari
Ex Opel Vectra 2.0i 8v -93
Ex Opel Kadett 1.6 -89
Comment
-
Päivitystä minun tilanteeseen eli kolina hävisi lähes kokonaan alapallonivelien rasvauksella. Suosittelen testaamaan.Originally posted by Aksuuu View Post
Täällä sama kolahdus/tumpsahdus kuuluu (edestä) ja toisella foorumilla muistaakseni ainakin yksi on samaa havainnut. Olen käyttänyt merkkihuollossa eikä löytäneet mitään. Käytin myös A-katsastuksen teknillisessä tarkastuksessa eikä hekään löytäneet mitään, myös itse kattelin eikä mitään epäilyttävää näkynyt. Ajattelin nyt kesällä vielä ottaa sisälokarit pois putsausta varten ja samalla tarkastella se alue.
Myös e40 malli kyseessä. Takanahan tässä on myös ilmajouset.
Comment
-
Niin. Mikään niistä ei ole hyväksytty jatkuvaan 16A virtaan sen kummemmin kuin normi töpseli. Voivat ne siihen pyrkiä, mutta vakuutusyhtiö ei niitä sen kummoisempana pidä. En polttaisi rakennuksia ja autoja millään sukotöpselillä koska maksamaan pääsee artisti ihan itse.Originally posted by ekaBMW View Post
Taitaa olla vain valmistajan lupaus että kestää paremmin 16A virtaa kuin perus schukon vaatimus standardissa.
Mutta eikös vasta ollu joku super joka ei loppupeleissä ollutkaan niin super?S65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
Originally posted by pyroz View Post
Niin. Mikään niistä ei ole hyväksytty jatkuvaan 16A virtaan sen kummemmin kuin normi töpseli. Voivat ne siihen pyrkiä, mutta vakuutusyhtiö ei niitä sen kummoisempana pidä. En polttaisi rakennuksia ja autoja millään sukotöpselillä koska maksamaan pääsee artisti ihan itse.
En ole jaksanut perehtyä mitä supersukolla tarkoitetaan, mutta teollisuuskäyttöön tarkoitetuista pistorasioista voi ottaa nimellisvirran mukaisesti jatkuvasti 16A. Toki niissäkin pitää varmistaa, että ei ole löysiä kontakteja. Näitä ovat siis yksivaiheisena siniset pistorasiat. Tuolla on hyvin kiteytetty asia, vaikka alkaakin olla ikää kirjoituksella.
Ja oma mielipide on myös, että jatkuvasti samassa paikassa käytössä oleva latauslaite tulisi olla kiinteästi asennettu, koska ennemmin tai myöhemmin nuo löysät liitokset tulevat ajankohtaiseksi, ja sitten kirjaimellisesti lämmittää myös supersuko.
Comment
Comment