BMW X5 E70 yleistä keskustelua II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jätät käyntiin ja volumea lisää niin ei moottorin melu häiritse ja akku riittää kovempaankin soittoon

-
Pökkäät radion sammumisen jälkeen sen volumenupista takaisin päälle. En kyl muista kauanko sitten pysyy...Originally posted by *PexU* View PostMilläs ton radion saa pysymään päällä kun auto on sammuksissa ja haluais kuunnella mökin pihalla poppia
Alkaa meinaa pikkusen ahdistamaan kun välittämättä siitä onko avain virtalukossa vai ei, onko turvavyö kiinni vei ei niin mankka sammuu 10-15min päästä joka helevetin kerta
Vaatiiko koodausta vai onko joku poppakonsti vielä käyttämättä..
Kiitos
Leave a comment:
-
Milläs ton radion saa pysymään päällä kun auto on sammuksissa ja haluais kuunnella mökin pihalla poppia
Alkaa meinaa pikkusen ahdistamaan kun välittämättä siitä onko avain virtalukossa vai ei, onko turvavyö kiinni vei ei niin mankka sammuu 10-15min päästä joka helevetin kerta
Vaatiiko koodausta vai onko joku poppakonsti vielä käyttämättä..
Kiitos
Leave a comment:
-
Joo. Sais vaihtaa kakkosen nopeemmin. Ja pakille laittaessa hetken miettii.
Leave a comment:
-
Fläshääminen meinaa softan vaihtoa. Voihan siihen uudemman softan laittaa, jos ei ole viimeisin laatikossa. Uudessa softassa on monesti jotain korjauksia.Originally posted by TFV View PostMitä on laatikon fläshäys?
Voiko tätä lodjua "väläyttää" ja onko siitä jotain iloa?
Leave a comment:
-
Muovit näyttivät kyllä kovin ehjiltä, ja kun weban käytön sai (ehkä, toivottavasti
) lopettaa, loppui hajun tunkeminen sisälle:think:think
Originally posted by Macke View PostNoi muovit kannattaa jokasesta pre LCI katiskasta muutenkin tarkistaa kun tivari palojen välissä on sellasta superloniskeidaa -> falskaa vedet liitoksista koneen suojamuovien päälle ja sitten kypsyy arpaonnen määrittämänä 5- tai 6-pytyn suuttimet kun ne kylpee vedessä. Ja ne vedet ei sieltä edes haihdu mihinkään kun on se tiivis äänieriste vaahtomuovi sen moottorin suojamuovin alla.
Leave a comment:
-
E70 4.8
Empii pakille laittaessa, ei kauaa, mutta sen huomaa.
Vm. 2008 ajettu 165tkm.
Onko tuttu oire kellekkään?
Leave a comment:
-
Noi muovit kannattaa jokasesta pre LCI katiskasta muutenkin tarkistaa kun tivari palojen välissä on sellasta superloniskeidaa -> falskaa vedet liitoksista koneen suojamuovien päälle ja sitten kypsyy arpaonnen määrittämänä 5- tai 6-pytyn suuttimet kun ne kylpee vedessä. Ja ne vedet ei sieltä edes haihdu mihinkään kun on se tiivis äänieriste vaahtomuovi sen moottorin suojamuovin alla.
Leave a comment:
-
Helppo vaihtaa:Originally posted by mikkod View PostMoro,
Tuosta:

Tota tarkoitin. Näytti ehjältä mutta oli ihan haperoa ja halki.
Leave a comment:
-
Voi, Voi, kun tuli e46 330xd mieleen kun tuota konehuoneen kuvaa katsoin. Oli jo vähän tottunut e53 edes hieman väljempään konehuoneeseen...
Leave a comment:
-
Moro,Originally posted by *PexU* View PostHmmmh:think
Mikäs kaukalo siellä sitten on, en ole taas(kaan) ehtinyt tutustua asiaan yhtään tarkemmin, ja autokin on ~300km päässä vielä ylihuomiseen, mutta jos sitten ottaisi asian työn alle
Tuosta:

Tota tarkoitin. Näytti ehjältä mutta oli ihan haperoa ja halki.
Leave a comment:
-
Hmmmh:thinkOriginally posted by mikkod View PostMullahan oli se tuulilasin "edessä" oleva kaukalo haljennut, ja sitä kautta imaisi aina välillä pakokaasun hajuja cabiiniin. Ei ollut vuotoja tms. putkessa.
Mikäs kaukalo siellä sitten on, en ole taas(kaan) ehtinyt tutustua asiaan yhtään tarkemmin, ja autokin on ~300km päässä vielä ylihuomiseen, mutta jos sitten ottaisi asian työn alle
Leave a comment:
Leave a comment: