Ilmeisesti mitään ylimääräistä ei tarvitse poistella edestä, eikä juuri työkalujakaan tarvita, uskaltaa(ko) siis kokeilla jopa ilman asennusöljyä
BMW X5 E70 yleistä keskustelua II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kuinkas kauan arvon harrastajatoverit ovat saaneet kulumaan aikaa E70:n munuaisten vaihdossa..?
Ilmeisesti mitään ylimääräistä ei tarvitse poistella edestä, eikä juuri työkalujakaan tarvita, uskaltaa(ko) siis kokeilla jopa ilman asennusöljyä
-
Kulutukset sun muut. Ei saa isoa vahinkoa aikaiseksi...Originally posted by 325tds View PostKaunis kiitos
Pitääpä testailla.
Mitä tuosta kuittautuu pois jos painaa "resettiä"
Leave a comment:
-
Kaunis kiitosOriginally posted by MajorDrake View PostMittariston kautta voi muuttaa kerrointa, oletuksena se on 1000
Mittaroristohan on samanlainen kuin E6x sarjassa, korjauskerroin löytyy piilovalikosta muistaakseni menun 20 tai 21 alta (toinen noista on mittariston "resetti"). Ts. lasket todellisen ja mittariston näyttämän kulutuksen eron ja muutat kerrointa sen mukaan, mitä pienempi kerroin sen vähemmän mittaristo näyttää...
Pitääpä testailla.
Mitä tuosta kuittautuu pois jos painaa "resettiä"
Leave a comment:
-
Kokeile koodilla 32Originally posted by *PexU* View PostKertokaas ystävät mitä osaa en osaa, koitan mennä tässä sigun pelissä salavalikkoon katselemaan koneen lämpöjä VIN:in viimeisillä L568963=37, ei vaan suostu avaamaan lukkoa.
Tähän saakka olen osannut tähdä tämän(kin)
Leave a comment:
-
Salavalikosta
Kertokaas ystävät mitä osaa en osaa, koitan mennä tässä sigun pelissä salavalikkoon katselemaan koneen lämpöjä VIN:in viimeisillä L568963=37, ei vaan suostu avaamaan lukkoa.
Tähän saakka olen osannut tähdä tämän(kin)
Leave a comment:
-
Originally posted by 325tds View PostPika gooklauksella ei löytynyt apuja.
Kulutusmittari näyttää 0,8l /100 liikaa kuin todellinen kulutus tankkaamalla.
Saako tätä näyttämään millä konstin oikein vai saako mitenkään :think
Kiitos ja kumarrus etukäteen tietäjille.
Mittariston kautta voi muuttaa kerrointa, oletuksena se on 1000
Mittaroristohan on samanlainen kuin E6x sarjassa, korjauskerroin löytyy piilovalikosta muistaakseni menun 20 tai 21 alta (toinen noista on mittariston "resetti"). Ts. lasket todellisen ja mittariston näyttämän kulutuksen eron ja muutat kerrointa sen mukaan, mitä pienempi kerroin sen vähemmän mittaristo näyttää...
Leave a comment:
-
No näinhän se näyttää olevan tässäkin, kiitos vaan
Ei ole vaan paljoa tarvinnut noita nappeja auto asennosta liikutella tähän mennessä
Muuttunut on näköjään tämäkin homma, edellisestä.
Originally posted by N54 View PostAinakin X6:ssa saa keskisuuttimien lämpötilaa säädettyä painamalla sitä ilmansuuntausnappia haluamaltaan puolelta ja sitten idriveen tulee sellainen sininen/punainen ympyrä niin siitä sitten mieleiseksi.
Jos painelet auto nappia peräjälkeen niin eikös se silloin selaa noita puhallinvoimakkuusasetuksia läpi?
CIC:tä ei kyllä Suomeksi taida saada, jotain pienimuotoisia viihdepuolen softapaivityksiä ainakin NBT:ssä pystyy itse tuota kautta lataamaan, viisaat tietää paremmin.
Mene Music Collectioniin ja sitten tökkäät rullaa oikealle ja selaat Options välilehteä niin pitäisi löytyä sellainen kuin Delete Music Collection.Last edited by *PexU*; 04-03-2017, 18:24.
Leave a comment:
-
Ainakin X6:ssa saa keskisuuttimien lämpötilaa säädettyä painamalla sitä ilmansuuntausnappia haluamaltaan puolelta ja sitten idriveen tulee sellainen sininen/punainen ympyrä niin siitä sitten mieleiseksi.Originally posted by *PexU* View PostMuutama kyssäri on herännyt tuosta LCI äxästä, tuossa kun nyt on tuo cic, jota en ole itse ennen omistanut enkä juuri käyttänytkään
Ens alkuun täytyy kyllä todeta että on tuo 40d todella hieno ja nöyrä pannu, voimaa on paljon ja todella alhaalta käytettävissä, ja nähtävästi tuolla uudella laatikolla on myös jotain tekemistä tämän kanssa..?
*Miten tuossa saa säädettyä raitisilmasuuttimista tulevan ilman lämpötilaa, vanhassa kun oli tuolle ihan valikko, tuolta en ole löytänyt kun lämpötilan säädön kuskille/apparille..
*Kuinka tuossa saa muutettua soft, medium, intensive ohjelman, näytössä lukee nyt soft, ja hiukan tehokkaammin saisi kyllä puhaltaa, tällekin taisi olla ccc:ssä oma valikko
*Tuossa on joku update valikko, pystyykö sieltä esim uppaamaan tähän jo suomen valikkokieleksi, vai jotain muuta, mitä
?
*Olen yrittänyt tyhjentää kovalevyä edellisen saksalaispainotteisesta musiikista, turhaan toistaiseksi
Kiitos

Jos painelet auto nappia peräjälkeen niin eikös se silloin selaa noita puhallinvoimakkuusasetuksia läpi?
CIC:tä ei kyllä Suomeksi taida saada, jotain pienimuotoisia viihdepuolen softapaivityksiä ainakin NBT:ssä pystyy itse tuota kautta lataamaan, viisaat tietää paremmin.
Mene Music Collectioniin ja sitten tökkäät rullaa oikealle ja selaat Options välilehteä niin pitäisi löytyä sellainen kuin Delete Music Collection.
Leave a comment:
-
Muutama kyssäri on herännyt tuosta LCI äxästä, tuossa kun nyt on tuo cic, jota en ole itse ennen omistanut enkä juuri käyttänytkään
Hassua mutta kuullostaisi että 40d:ssä on jotenkin "rouheampi" käyntiääni kun 30/35d:ssä:think
On kyllä todella hieno ja nöyrä pannu, voimaa on paljon ja selkeästi alempaa kun 35d:ssä käytettävissä, nähtävästi tuolla uudella laatikolla on myös jotain tekemistä tämän kanssa
*Miten tuossa saa säädettyä raitisilmasuuttimista tulevan ilman lämpötilaa, vanhassa kun oli tuolle ihan valikko, tuolta en ole löytänyt kun lämpötilan säädön kuskille/apparille..
*Kuinka tuossa saa muutettua soft, medium, intensive ohjelman, näytössä lukee nyt soft, ja hiukan tehokkaammin saisi kyllä puhaltaa, tällekin taisi olla ccc:ssä oma valikko
*Tuossa on joku update valikko, pystyykö sieltä esim uppaamaan tähän jo suomen valikkokieleksi, vai jotain muuta, mitä
?
*Olen yrittänyt tyhjentää kovalevyä edellisen saksalaispainotteisesta musiikista, turhaan toistaiseksi
Kiitos
Last edited by *PexU*; 04-03-2017, 13:27.
Leave a comment:
-
Kiitos! Olihan se siellä kaiken kuran peitossa...Originally posted by jani1632 View PostB-pilarin alaosassa...... 21.2.2017 voimaan astuneen säädöksen mukaan...Euro4 K arvo max.1.5, Euro 5 ja 6 valmistajan kilpiarvon mukaan, ellei sitä ole niin K arvo max 0,5.
Kyltissä seisoo 0.50 mutta katsastuksesta käytetään siis arvoa 1.5 koska auto on euro4 vm. 2008?
Leave a comment:
-
Olikohan niin että e39 pystyi mittariston salavalikosta säätämään tuota, e46 ei pystynyt eikä varmaan missään muussakaan sen jälkeen. Lisäksi lastutus tuntuu lisäävän vielä virhettä.Originally posted by 325tds View PostPika gooklauksella ei löytynyt apuja.
Kulutusmittari näyttää 0,8l /100 liikaa kuin todellinen kulutus tankkaamalla.
Saako tätä näyttämään millä konstin oikein vai saako mitenkään :think
Kiitos ja kumarrus etukäteen tietäjille.
Leave a comment:
-
Pika gooklauksella ei löytynyt apuja.
Kulutusmittari näyttää 0,8l /100 liikaa kuin todellinen kulutus tankkaamalla.
Saako tätä näyttämään millä konstin oikein vai saako mitenkään :think
Kiitos ja kumarrus etukäteen tietäjille.
Leave a comment:
-
B-pilarin alaosassa...... 21.2.2017 voimaan astuneen säädöksen mukaan...Euro4 K arvo max.1.5, Euro 5 ja 6 valmistajan kilpiarvon mukaan, ellei sitä ole niin K arvo max 0,5.Originally posted by vexu524tdic View PostMissä sijaitsee tyyppikilpi? En löytänyt pikaisella googlauksella enkä autosta löytänyt kyseistä tarraa...
Toinen juttu, miten nuo päästörajat menee tämän hetken mukaan?Last edited by jani1632; 26-02-2017, 00:24.
Leave a comment:

Leave a comment: