BMW X5 E70 yleistä keskustelua II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• hoikkas
    replied
    Originally posted by Milko75 View Post
    Mulla on sama aihe Böntillä selvityksessä. Koettaa löytää jonkun aftermarket ratkaisun..
    Jos löytyy joku hyvä ratkaisu, pistäisitkö infoa minulle. Tai ehkä bönttikin sen...

Leave a comment:

• Milko75
    replied
    Originally posted by hoikkas View Post
    Kysy siitä buksin ja böntti niistä asennuksista, hinnoista ja käytettyjen laaduista jne.

Mä päätin olla duunaamatta sellaista, kun sainnsellaisen käsitylsen ettei ehkä käytettyä OEM peruutuskameraan kannattaisi laittaa.
    Kuitenkin teksisi mieli edelleen sellainen saada jälkiasennettuna myös.
    Mulla on sama aihe Böntillä selvityksessä. Koettaa löytää jonkun aftermarket ratkaisun..

Leave a comment:

• hazaal
    replied
    Originally posted by 325tds View Post
    Minkälainen tuohon meikäläisen X5 olis jälkiasentaa peruutuskamera:think
    Kohtuu hyvät varusteet siinä on mutta tuo jäänyt ruksaamata.
    S609A navi professionaali siinä olis.
    Kiitos ja kumarrus tietäjille.
    Katos, pari päivää miettinyt ihan samaa ja juuri meinasin tulla kyseleen...

S609A löytyy myös täältä, ja pirssi pykätty 12/2011

Kiitokset jo etukäteen!

Leave a comment:

• hoikkas
    replied
    Kysy siitä buksin ja böntti niistä asennuksista, hinnoista ja käytettyjen laaduista jne.

Mä päätin olla duunaamatta sellaista, kun sainnsellaisen käsitylsen ettei ehkä käytettyä OEM peruutuskameraan kannattaisi laittaa.
    Kuitenkin teksisi mieli edelleen sellainen saada jälkiasennettuna myös.

Originally posted by 325tds View Post

Leave a comment:

• 325tds
    replied

Leave a comment:

• *PexU*
    replied
    No nyt on tilattuna Buksinin kautta OEM LCI ledit taakse, jään innolla odottelemaan lopputulosta

Leave a comment:

• uusauto
    replied
    Originally posted by miko84 View Post
    No Suomesta ostaminen ei sattuneesta syystä (paska hallitus) ole vaihtoehto.. Eli 30-40w ja tuommonen jokapuolelle valoa antava olis hyvä.. no kokeillaan josko tuurilla saattuis semmonen mikä ei hirveästi häiriötä tekis eli ei halvinta vaan..
    Tuo annelin rakenne näyttää olevan huono eli sisempi on aina reilusti kirkkaampi vaan enköhän tuon kanssa pärjää.
    Tuossa joku juuri purki tuollasen lampun ja ongelma on, että valo kulkeutuu muoviletkua pitkin ulommaisiin enkeleihin. Sisemmät enkelit on kirkkaammat kun polttimo tulee siihen kiinni.

Leave a comment:

• uusauto
    replied
    Originally posted by Macke View Post
    Kyllä tuossa tuntuis humppa kuuluvan ihan normaalisti, mutta en mä nyt varmuudella osaa sanoa että vaikuttiko kuuluvuuteen vai ei.
    En minäkään eroa huomannu.

Leave a comment:

• Macke
    replied
    Originally posted by hoblaa View Post
    Tuliko häiriöitä radioon? Yhdet ledit tilasin ebaystä väri ja kirkkaus oli ok mutta radion kuuluvuus heikkeni niin paljon että vaihdoin normipolttimot takaisin.
    Kyllä tuossa tuntuis humppa kuuluvan ihan normaalisti, mutta en mä nyt varmuudella osaa sanoa että vaikuttiko kuuluvuuteen vai ei.

Leave a comment:

• hoikkas
    replied
    Pexu, ne menee ihan plug&play paikalleen. Varsinaista koodausta ei tarvinnut omani kuin yhden takavalopolttimon varoituksen ottaminen pois päältä. Se sujuu Carly ohjelmalla. Hinta oli minulla joku 530€ koko valosetillä.

Miko84, ne jenkkien LUX angel eyes on kyllä varma valinta Ei häiritse mitään, on ilmeisen varmatoimiset, hyvä kirkkaus myös ulommissa rinkuloissa. Näkyy kuulemma myös ihan aurinkoisellakin kelillä hyvin. Ja hei, se on totta että kun näiden meidän vanhojen rinkuloiden rakenne kun on mitä on, niin joka systeemillä se sisempi on aina kirkkaampi, mutta mitkä niistä toimii myös edes kohtuullisesti ulkorinkuloissa niin LUX toimii varmasti siinä hyvin.

Leave a comment:

• miko84
    replied
    No Suomesta ostaminen ei sattuneesta syystä (paska hallitus) ole vaihtoehto.. Eli 30-40w ja tuommonen jokapuolelle valoa antava olis hyvä.. no kokeillaan josko tuurilla saattuis semmonen mikä ei hirveästi häiriötä tekis eli ei halvinta vaan..
    Tuo annelin rakenne näyttää olevan huono eli sisempi on aina reilusti kirkkaampi vaan enköhän tuon kanssa pärjää.

Leave a comment:

• uusauto
    replied
    Originally posted by *PexU* View Post
    Juu, täytyy varmaan tollaset lci-valot hommata, koodauksenhan ne vaativat, ja sitä en tiedä että täytyyköhän liittimillekin tehdä jotain, vai ovatkohan kuuluisat plug&pray tyyppiset
    Hoikkas / suppari osaa vastata varmaankin tähän kun on tuon tehnyt, mutta luulen että käy suoraan. En olis tuosta koodauksestakaan niin varma, että tarviiko.

Leave a comment:

• *PexU*
    replied
    Originally posted by uusauto View Post
    Ei ne hirmukallita Suomestakaan ollu kun kuitista katsoin 148€/kpl. Mulle vaihdettiin myös molemmat joku aika sitten. Nyt jos sais valita ottasin 2010 mallin valot jotka on hienomman näköiset ja käy suoraan vanhojen paikoille. Kannattaa vaihtaa samantien molemmat koska kohta palaa toinenkin kun kerran on muovit ym purettu.
    Juu, täytyy varmaan tollaset lci-valot hommata, koodauksenhan ne vaativat, ja sitä en tiedä että täytyyköhän liittimillekin tehdä jotain, vai ovatkohan kuuluisat plug&pray tyyppiset

Leave a comment:

• uusauto
    replied
    Originally posted by miko84 View Post
    Onko kokemuksia hyvistä led-polttimoista rinkuloihin joista ei herjoja tule näyttöön? En hae sitä maksimaalista kirkkautta vaan tuo halogeenin keltaisuus ei ole enää tätä päivää.
    Nämä on mulla, ei herjoja. http://www.epdtuning.com/angle-eyes-...lit-p-952.html
    Attached Files

Leave a comment:

• uusauto
    replied
    Originally posted by *PexU* View Post
    Ja kas, nyt pimeni sitten multakin vasemman puolen takavalo, se joka on kontissa
    Eikä tuo perkele näköjään tosiaankaan ilmota siitä että lamppu on mykkä

Tilaanko samantien jostain (ebay)oem lci:n takavalot, vai saako tohon myös koodattua jotain hyväksi havaittuja "lookilike" oem tarvikevaloja:think

Kiitokset taas!
    Ei ne hirmukallita Suomestakaan ollu kun kuitista katsoin 148€/kpl. Mulle vaihdettiin myös molemmat joku aika sitten. Nyt jos sais valita ottasin 2010 mallin valot jotka on hienomman näköiset ja käy suoraan vanhojen paikoille. Kannattaa vaihtaa samantien molemmat koska kohta palaa toinenkin kun kerran on muovit ym purettu.

Leave a comment:

Working...
X