BMW X5 E70 yleistä keskustelua II

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Clavurion
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2005
    • 9159
    • Oulu

Originally posted by repsa View Post
    Sitten valo/koriohjaimesta pwm "täysille" enkelisilmiin ncs-expertillä, seuraavanlaisilla ohjeille :
    FRM PWM_RL_BL_1_FKT_SL wert_01 ja/tai
    PWM_SL_1_FKT_SL_TFL_DIMM wert_01

PWM_RL_BL_1_FKT_SL = from wert_05 to wert_01
    Yleensä noista valmiista vaihtoehdoista (wert_0x) yksikään ei ole maksimi hex-arvo (FF), vaan se arvo pitää käsin muokata, jos oikeasti haluaa kyseiseen syöttöön täyden akkujännitteen.
    E39 530dA -02 M-Sport
    E53 X5 3.0dA -06 Sport
    * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
    Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

• hoikkas
      BTCF Member
      • Oct 2005
      • 1579
      • TURKU

Originally posted by HTK12 View Post
      Ihan myyjän hattiwatteja tuollaiset 160w lukemat. Noilla tehoilla sulta sulaisi umpiot. Muutenkaan valomoduuli ei tuollaisia tehoa antaisi.
      On niin tai näin, LUX:t olleet loistavat! Jos osaat hyvin englantia niin voisitko lukaista valmistajan mainostekstit ja kertoa muillekin mihin tuo LUX H8 160w mallimerkintä viittaa. Itse en osaa kriittistä lausetta sieltä kääntää suomeksi.
      BMW i4M50

Comment

• TFV
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2006
        • 3080
        • Nurmijärvi

Ostaisin e70: sen. Vaan ei oikein ole bensakoneisista tarjontaa. Hullu kun olen, niin tahdon bensakutosella, sysipaskoja kaseja en enää jaksa. Dieselit eivät ole minua varten, aina joku vika päällä:
        Ajettu alle 150tkm. Sporttinahkaverhous kun edes olisi. Ei muuten niin nuukaa.
        Vielä jos sais työnnettyä seiskan väliin, niin olis huippu, mutta ei pakko, saa ton seiskan myytyä kun panee hinnan kohdalleen.
        E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

Comment

• HTK12
          BTCF Member
          • Jul 2011
          • 10946
          • Joensuu

Originally posted by hoikkas View Post
          On niin tai näin, LUX:t olleet loistavat! Jos osaat hyvin englantia niin voisitko lukaista valmistajan mainostekstit ja kertoa muillekin mihin tuo LUX H8 160w mallimerkintä viittaa. Itse en osaa kriittistä lausetta sieltä kääntää suomeksi.
          Tuo 160 viittaa siihen, että vastaisi teholtaa 160w halogeenia. 55w halogeenista saa ~1300-1500 lumenia. Myyjä väittää noista ledeistä lähtevän 3200 lumen eli vastaisi ~110w.
          e39 540iA E85

Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
          Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
          Retrofit ym. koodaukset (BMW)
          Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
          INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
          Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

Comment

• Esal
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2009
            • 1344
            • Lempäälä

Originally posted by hoikkas View Post
            Siinä mallimerkinnässä ei ole tuota "w" kirjainta perässä, sen olet itse lisännyt.
            *** E53 X5 3.0d 2005 ***

Comment

• hoikkas
              BTCF Member
              • Oct 2005
              • 1579
              • TURKU

Originally posted by Esal View Post
              Siinä mallimerkinnässä ei ole tuota "w" kirjainta perässä, sen olet itse lisännyt.
              No ihan totta, siinä ei sitä kuuluisi olla, eli LUX H8 160 Siihen kysymykseen vielä täsmennys että nämä ovat olleet hyvät, näkyvyys hyvä myös päivällä. Ja valmistajan sivuilla on jossain välilehdillä muuten maininta: Equivalent to 160 watt halogen bulb. Siitä varmaan tullut väärä merkintä itselle, nyt varmaan pitäisi olla asiat oikein ilmaistuna jne.:think
              BMW i4M50

Comment

• jani
                BTCF Member
                • Jul 2002
                • 5180
                • Kuopio

Originally posted by Esal View Post
                Amerikan Joe osaa kyllä markkinoinnin varsin hyvin. Ovatkohan nämä nyt stage2 vai stage3 polttimot
                F33 435d Mineral-grau metallic
                K40 K1200s sondermodell

Comment

• hoikkas
                  BTCF Member
                  • Oct 2005
                  • 1579
                  • TURKU

Originally posted by jani View Post
                  Amerikan Joe osaa kyllä markkinoinnin varsin hyvin. Ovatkohan nämä nyt stage2 vai stage3 polttimot
                  Hahhaaaaa

Vähintään.stage3 pro performance
                  BMW i4M50

Comment

• Matsik
                    Newbiemmer
                    • Aug 2012
                    • 17
                    • Kaakkois-Suomi

Originally posted by TFV View Post
                    Ostaisin e70: sen. Vaan ei oikein ole bensakoneisista tarjontaa. Hullu kun olen, niin tahdon bensakutosella, sysipaskoja kaseja en enää jaksa. Dieselit eivät ole minua varten, aina joku vika päällä:
                    Ajettu alle 150tkm. Sporttinahkaverhous kun edes olisi. Ei muuten niin nuukaa.
                    Vielä jos sais työnnettyä seiskan väliin, niin olis huippu, mutta ei pakko, saa ton seiskan myytyä kun panee hinnan kohdalleen.

Voinhan minä myydä sulle oman 3,0 si: n 30ke hintaan

Comment

• 325tds
                      BTCF Member
                      • Aug 2004
                      • 293

Originally posted by TuusBim View Post
                      Riippuu onko fixed vai vaihtuva koodinen lähetin. Tässä nopea ohje.

Kiinteä koodisessä vie lähetin 5-20cm päähän napeista ja paina samanaikaisesti lähetintä ja valittua nappia noin 15sek ja ledi vieressä pitäisi eka vilkkua hitaasti ja kun alkaa vilkkua nopeasti niin voit päästää napit ja ohjelmointi on tehty. Jos 15sek sisään ei vilku nopeammin niin kokeile eri etäisyydeltä. Virrat pitää toki olla autossa päällä.

Vaihtuvakoodisessa mene vastaanottolaitteen toimintäsäteelle, toista eka tuo kiinteän tapa lähettimelle ja sen jälkeen paina vastaanottimen asetus nappia ja 30sek sisään paina auton nappia kolme kertaa, done.

Kiitos vinkeistä mutta en kyllä saanut toimimaan.
                      Avaajat on vaihtuva koodisia,ilmeisesti en osannut .
                      E93 vaimon
                      ex
                      E70 3.0 SD
                      E46x2
                      M5 E39
                      325tds E36
                      M535i E28
                      323i E30
                      323 E21

BMW vuodesta -82 Laskelmoitua nautintoa

Comment

• TFV
                        Bimmer Enthusiast
                        • Mar 2006
                        • 3080
                        • Nurmijärvi

Originally posted by Matsik View Post
                        Voinhan minä myydä sulle oman 3,0 si: n 30ke hintaan
                        Löydän sen vielä 25k € luokkaan.
                        E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

Comment

• Arska123
                          Bimmer Rookie
                          • Jan 2013
                          • 164
                          • Kymenlaakso

Originally posted by Arska123 View Post
                          Mistä kannattaa hommata ledit noihin päivävaloihin? Montako wattia on orkkis ledeissä noissa LCI-malleissa?
                          Nyt olisi ledit hommattu mutta kysymys kuuluu onko kuinka vaikea homma?

Comment

• mikkod
                            BTCF Member
                            • Aug 2007
                            • 5204
                            • Stadi

Originally posted by Arska123 View Post
                            Nyt olisi ledit hommattu mutta kysymys kuuluu onko kuinka vaikea homma?
                            Ei ollenkaan, jopa tällaisella lapiokädellä saa vaihdettua. Kansi auki polttimo pois ja uusi tilalle.
                            Helkama S3000
                            Myydään kutosen alustaosia
                            This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla

Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"

Comment

• TuusBim
                              Bimmer Rookie
                              • Jan 2014
                              • 125
                              • Tuusula

Syksyn lähestyessä alkoi samalla valmistelut talven varalle ja ekana tuli akku vaihdettua uuteen ja rekisteröityä Carlyllä. Alkuperäinen alkoi nyykähdellä aika alhaisiin jännitteisiin sekä käynnistyksen yhteydessä, että käytännössä heti sammutuksen jälkeen. Uudet xenon polttimotkin pitäisi saapua huomenna DHL:n toimesta suoraan Osram:lta ja pitäisi pistää sisään samantien syksyn pimeitä maantieajoja ajatellen.

Pitääkös noiden xenoneiden vaihto huomioida jotenkin. Itse olen ymmärtänyt, että menee suht suoraviivaisesti ja nopeasti ilman sen kummempia säätöjä tai rekisteröintejä?
                              Q7 e-tron TDI -17
                              MB CLA 250e -21
                              E81 116i -09
                              Ex:
                              F60 Countryman S E ALL4 -17
                              F15 X5 30d -14
                              E70 X5 40d M Sport -12
                              F20 120da -13
                              E61 530xd -09
                              F11 520d -12
                              E60 520d -09

Comment

• HTK12
                                BTCF Member
                                • Jul 2011
                                • 10946
                                • Joensuu

Originally posted by TuusBim View Post
                                Syksyn lähestyessä alkoi samalla valmistelut talven varalle ja ekana tuli akku vaihdettua uuteen ja rekisteröityä Carlyllä. Alkuperäinen alkoi nyykähdellä aika alhaisiin jännitteisiin sekä käynnistyksen yhteydessä, että käytännössä heti sammutuksen jälkeen. Uudet xenon polttimotkin pitäisi saapua huomenna DHL:n toimesta suoraan Osram:lta ja pitäisi pistää sisään samantien syksyn pimeitä maantieajoja ajatellen.

Pitääkös noiden xenoneiden vaihto huomioida jotenkin. Itse olen ymmärtänyt, että menee suht suoraviivaisesti ja nopeasti ilman sen kummempia säätöjä tai rekisteröintejä?
                                Vaihdat vaan polttimot ja ajoa. Ei tarvitse koodailla/nollata mitenkään.
                                e39 540iA E85

Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
                                Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
                                Retrofit ym. koodaukset (BMW)
                                Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
                                INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
                                Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

Comment

Working...
                                X