Originally posted by repsa
View Post
BMW X5 E70 yleistä keskustelua II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
-
-
Originally posted by HTK12 View PostIhan myyjän hattiwatteja tuollaiset 160w lukemat. Noilla tehoilla sulta sulaisi umpiot. Muutenkaan valomoduuli ei tuollaisia tehoa antaisi.BMW i4M50
Comment
-
-
Ostaisin e70: sen. Vaan ei oikein ole bensakoneisista tarjontaa. Hullu kun olen, niin tahdon bensakutosella, sysipaskoja kaseja en enää jaksa. Dieselit eivät ole minua varten, aina joku vika päällä:
Ajettu alle 150tkm. Sporttinahkaverhous kun edes olisi. Ei muuten niin nuukaa.
Vielä jos sais työnnettyä seiskan väliin, niin olis huippu, mutta ei pakko, saa ton seiskan myytyä kun panee hinnan kohdalleen.E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Comment
-
-
Originally posted by hoikkas View PostOn niin tai näin, LUX:t olleet loistavat! Jos osaat hyvin englantia niin voisitko lukaista valmistajan mainostekstit ja kertoa muillekin mihin tuo LUX H8 160w mallimerkintä viittaa. Itse en osaa kriittistä lausetta sieltä kääntää suomeksi.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by hoikkas View PostOn niin tai näin, LUX:t olleet loistavat! Jos osaat hyvin englantia niin voisitko lukaista valmistajan mainostekstit ja kertoa muillekin mihin tuo LUX H8 160w mallimerkintä viittaa. Itse en osaa kriittistä lausetta sieltä kääntää suomeksi.*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Originally posted by Esal View PostSiinä mallimerkinnässä ei ole tuota "w" kirjainta perässä, sen olet itse lisännyt.Siihen kysymykseen vielä täsmennys että nämä ovat olleet hyvät, näkyvyys hyvä myös päivällä. Ja valmistajan sivuilla on jossain välilehdillä muuten maininta: Equivalent to 160 watt halogen bulb. Siitä varmaan tullut väärä merkintä itselle, nyt varmaan pitäisi olla asiat oikein ilmaistuna jne.:think
BMW i4M50
Comment
-
-
Originally posted by TFV View PostOstaisin e70: sen. Vaan ei oikein ole bensakoneisista tarjontaa. Hullu kun olen, niin tahdon bensakutosella, sysipaskoja kaseja en enää jaksa. Dieselit eivät ole minua varten, aina joku vika päällä:
Ajettu alle 150tkm. Sporttinahkaverhous kun edes olisi. Ei muuten niin nuukaa.
Vielä jos sais työnnettyä seiskan väliin, niin olis huippu, mutta ei pakko, saa ton seiskan myytyä kun panee hinnan kohdalleen.
Voinhan minä myydä sulle oman 3,0 si: n 30ke hintaan
Comment
-
-
Originally posted by TuusBim View PostRiippuu onko fixed vai vaihtuva koodinen lähetin. Tässä nopea ohje.
Kiinteä koodisessä vie lähetin 5-20cm päähän napeista ja paina samanaikaisesti lähetintä ja valittua nappia noin 15sek ja ledi vieressä pitäisi eka vilkkua hitaasti ja kun alkaa vilkkua nopeasti niin voit päästää napit ja ohjelmointi on tehty. Jos 15sek sisään ei vilku nopeammin niin kokeile eri etäisyydeltä. Virrat pitää toki olla autossa päällä.
Vaihtuvakoodisessa mene vastaanottolaitteen toimintäsäteelle, toista eka tuo kiinteän tapa lähettimelle ja sen jälkeen paina vastaanottimen asetus nappia ja 30sek sisään paina auton nappia kolme kertaa, done.
Kiitos vinkeistä mutta en kyllä saanut toimimaan.
Avaajat on vaihtuva koodisia,ilmeisesti en osannut.
E93 vaimon
ex
E70 3.0 SD
E46x2
M5 E39
325tds E36
M535i E28
323i E30
323 E21
BMW vuodesta -82 Laskelmoitua nautintoa
Comment
-
-
Originally posted by Arska123 View PostNyt olisi ledit hommattu mutta kysymys kuuluu onko kuinka vaikea homma?Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Syksyn lähestyessä alkoi samalla valmistelut talven varalle ja ekana tuli akku vaihdettua uuteen ja rekisteröityä Carlyllä. Alkuperäinen alkoi nyykähdellä aika alhaisiin jännitteisiin sekä käynnistyksen yhteydessä, että käytännössä heti sammutuksen jälkeen. Uudet xenon polttimotkin pitäisi saapua huomenna DHL:n toimesta suoraan Osram:lta ja pitäisi pistää sisään samantien syksyn pimeitä maantieajoja ajatellen.
Pitääkös noiden xenoneiden vaihto huomioida jotenkin. Itse olen ymmärtänyt, että menee suht suoraviivaisesti ja nopeasti ilman sen kummempia säätöjä tai rekisteröintejä?Q7 e-tron TDI -17
MB CLA 250e -21
E81 116i -09
Ex:
F60 Countryman S E ALL4 -17
F15 X5 30d -14
E70 X5 40d M Sport -12
F20 120da -13
E61 530xd -09
F11 520d -12
E60 520d -09
Comment
-
-
Originally posted by TuusBim View PostSyksyn lähestyessä alkoi samalla valmistelut talven varalle ja ekana tuli akku vaihdettua uuteen ja rekisteröityä Carlyllä. Alkuperäinen alkoi nyykähdellä aika alhaisiin jännitteisiin sekä käynnistyksen yhteydessä, että käytännössä heti sammutuksen jälkeen. Uudet xenon polttimotkin pitäisi saapua huomenna DHL:n toimesta suoraan Osram:lta ja pitäisi pistää sisään samantien syksyn pimeitä maantieajoja ajatellen.
Pitääkös noiden xenoneiden vaihto huomioida jotenkin. Itse olen ymmärtänyt, että menee suht suoraviivaisesti ja nopeasti ilman sen kummempia säätöjä tai rekisteröintejä?e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment