Hitto mikä homma noissa xenon polttimoissa. Katselin netistä kuvia ja videoita ja nähtävästi joko pre-lci malleissa tai yleisemminkin valoissa ilman adaptiivisuutta on jokin järkevämpi ja normaalimpi kiinnitys mekanismi sellaisilla klipseillä, mutta lci:n adaptiiviset valot ovat nähtävästi vain kiertämällä kiinni ja varsinkin takaisin paikalleen saaminen oli kyllä työn ja tuskan takana koska itse en ainakaan itse mitään kunnon ohjain tai lukitus pykällystä tuntenut. Nyt ovat kyllä suht tiukasti paikallaan. Myöhemmin saa nähdä menikö ne nyt edes jotenkuten paikalleen. Samoin sen kotelon takakannen paikalleen saaminen vaatis jo jotain yliluonnollisia voimia, ylälaidassa olevat kaksi tappia tuntui pistävän aina hanttiin kun alaohjaimet sai koloihinsa, no nyt niitä ylätappeja on sitten vähemmän...
Q7 e-tron TDI -17
MB CLA 250e -21
E81 116i -09 Ex:
F60 Countryman S E ALL4 -17
F15 X5 30d -14
E70 X5 40d M Sport -12
F20 120da -13
E61 530xd -09
F11 520d -12
E60 520d -09
Tuliko sulle typo eli pitäiskö tuo eturengas olla 255/55? Muutoin aika iso heitto (8%) etu ja takarenkaissa ja luulis näkyvän jo ajossa...
Minulla E 70 alkuperäisenä sekarengastuksena 19-tuumaiset vanteet, edessä
vanne 9 J x 19 , renkaat 255/50-19 takana vanne 10 J x 19, renkaat, 285/45-19
Pakoputkenpäistä vielä. Onko kukaan löytänyt pakoputken päitä, jotka olisivat tuplaulostuloilla ja sisemmät putket olisivat ulompana. Haasteelliseksi homman tekee 3" sisääntulo. Linkkiä jos joku löytänyt. 4x putket perään haaveissa kohtuu rahalla.
Mites tuo akun vaihto onnistuu carlyllä, mistä 10e maksusta ohjelmassa on maininta?
Vai onko joku parempi ohjema puhelimeen?
Tuo ainakin toimi sujuvammin kuin kuuluisa junan vessa. Carlyssä tosiaan piti maksaa vielä in-app:na tuo 10e jolla sai ko ominaisuuden käyttöön ja sen jälkeen valitsi vain oikean tyyppisen akun ja homma oli siinä.
Ähellys Xenonin lamppujen vaihdon kanssa kyllä kannatti, eilen tuli palailtua Itä-Suomesta 400km:n pätkä pimeässä ja kummasti oli tullut lisää valoa. Aiemminkin olen huomannut polttimoiden menettävän valotehosta ajan kanssa kyllä merkittävän osan vaikka toimisi vielä muutoin kohtuullisesti eikä väri olisi muuttunut pahasti. Kyllä nämä hyvät valot ja näkyvyys muutenkin on tän möhkön parhaimpia ominaisuuksia, mitä itse osaan arvostaa.
Q7 e-tron TDI -17
MB CLA 250e -21
E81 116i -09 Ex:
F60 Countryman S E ALL4 -17
F15 X5 30d -14
E70 X5 40d M Sport -12
F20 120da -13
E61 530xd -09
F11 520d -12
E60 520d -09
Tuo ainakin toimi sujuvammin kuin kuuluisa junan vessa. Carlyssä tosiaan piti maksaa vielä in-app:na tuo 10e jolla sai ko ominaisuuden käyttöön ja sen jälkeen valitsi vain oikean tyyppisen akun ja homma oli siinä.
Ähellys Xenonin lamppujen vaihdon kanssa kyllä kannatti, eilen tuli palailtua Itä-Suomesta 400km:n pätkä pimeässä ja kummasti oli tullut lisää valoa. Aiemminkin olen huomannut polttimoiden menettävän valotehosta ajan kanssa kyllä merkittävän osan vaikka toimisi vielä muutoin kohtuullisesti eikä väri olisi muuttunut pahasti. Kyllä nämä hyvät valot ja näkyvyys muutenkin on tän möhkön parhaimpia ominaisuuksia, mitä itse osaan arvostaa.
Mitkä polttimot laitoit? Jostakin muistan lukeneeni, että xenon polttimo menettäisi valotehostaan jopa 20-30 % ensimmäisen vuoden aikana tjsp. Riippuu toki käytön määrästä, enkelit päällähän näillä mennään vähintään se 6kk jopa enemmän, kun talvellakin voi päiväsaikaan ajaa pelkät päiväajovalot päällä.
Omaan möhköön vaihdatutin pari viikkoa sitten uudet xenonit myös. Alkuperäiset oli vielä paikallaan ja kyllä huomasi selvän eron vanhojen ja uusien välillä. Philipsin X-treme Visionit tuli laitettua. Värilämpötilaltaan 4800k eli hieman valkoisemmat kuin orkkikset 4300k.
Comment