Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 E70 yleistä keskustelua II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *PexU*
    BTCF Member
    • Aug 2002
    • 1989
    • Vantaa

    Originally posted by TuusBim View Post
    Ei kait tuossa enää tartte miettiä?

    Joo, Tussukylän ja Epsoon väliä tulee päivittäin sahattua Diracin tahdissa yleensä Tuuskia pitkin, mutta välistä myös lentokentän länsipuolelta. Eri asia on miten onnistuu löytämään & lupaamaan sopivan ajankohdan...
    Eli sulla on äxässä Diracit

    Aika on tosiaan haastavaa, yrittäjä itse kun tuppaa istumaan aika pitkiä päiviä välillä (usein) auton ratin takana, vkonloppuna ehkä vähän helpompi.
    Siinähän mä sijaitsen tosiaan Allrightia vastapäätä Pakkalassa..

    Oottelen vielä pari tarjousta, ja sitten tehdään ne kuuluisat peliliikkeet
    AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!

    E61 530xd M-Sport Touring -07
    Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
    Duunissa: F11 520d x-drive -17

    Comment

    • Jarppa63
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2010
      • 760
      • Kerava

      Originally posted by *PexU* View Post

      Saattaahan se sitten hiukkasen v**tuttaa kun viskaa reipas 800e tuuleen

      edit: Buksin onnistui löytämään indisarjan 900e:n+koodaukset ja asennus päälle..
      Individuaalit 900 €, jotka on bolt on kajareiden osalta, vahvari menee suoraan vanhan L7 tilalle joskin saattaa tarvita jump -liitoksen + koodauksen versus 800 € pelkät kajarit? Käsittääkseni BSW:t on hyvät, mutta ei IA:lle pärjää.
      Eihän tossa tarvii miettiä.
      Itse asentelin kesällä avoon IA:t Locig 7 tilalle. Enkä ole katunut. Eri auto kuin maasturi, mutta kuitenkin.
      Jarppa
      BMW i4M50 individual -23
      exiä: BMW 545e -21
      BMW F33 435xd -15
      M550xd-12
      e93 330da -08
      Dodge Stealth RT/TT -91
      Ford Thunderbird SC -91
      Olds Supreme avo -71
      Chevy Chevelle 2d HT -72

      Comment

      • *PexU*
        BTCF Member
        • Aug 2002
        • 1989
        • Vantaa

        Originally posted by Jarppa63 View Post
        Individuaalit 900 €, jotka on bolt on kajareiden osalta, vahvari menee suoraan vanhan L7 tilalle joskin saattaa tarvita jump -liitoksen + koodauksen versus 800 € pelkät kajarit? Käsittääkseni BSW:t on hyvät, mutta ei IA:lle pärjää.
        Eihän tossa tarvii miettiä.
        Itse asentelin kesällä avoon IA:t Locig 7 tilalle. Enkä ole katunut. Eri auto kuin maasturi, mutta kuitenkin.
        Jarppa

        No näinpä

        Oottelen vielä muutamalta hifiasentamolta hinnan kajari&vahvari päivitykseen, mutta eiköhän tuon bavsoundin voi jättää omaan arvoonsa..

        Arpovat yllättävän kauan hintaa, toinen väittää että pitää aina vaihtaa kaikki p**ka jos haluaa päivittää laitteita, toinen on taas eri mieltä mutta tarkistaa kuitenkin vielä .

        Mutta orkkis on kuitenkin aina orkkis
        AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!

        E61 530xd M-Sport Touring -07
        Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
        Duunissa: F11 520d x-drive -17

        Comment

        • *PexU*
          BTCF Member
          • Aug 2002
          • 1989
          • Vantaa

          Pitäisi napata uusi akku äxään vkonloppuna, vaatiiko aktiiviohjaus mitään ihmeellisyyksiä akun vaihdon jälkeen:think

          Kaikki varoitusvalot ilmeisesti sammuvat (pitäisi sammua) kun lähtee ajelemaan

          Sen tiedän että käsijarru kannattaa jättää auki kun nappaa akun irti.

          Ja toki sitten koodaus vaihdon jälkeen, tulossa siis 95ah Exiden agm akku.

          Kiitos
          AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!

          E61 530xd M-Sport Touring -07
          Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
          Duunissa: F11 520d x-drive -17

          Comment

          • TuusBim
            Bimmer Rookie
            • Jan 2014
            • 125
            • Tuusula

            Originally posted by *PexU* View Post
            Pitäisi napata uusi akku äxään vkonloppuna, vaatiiko aktiiviohjaus mitään ihmeellisyyksiä akun vaihdon jälkeen:think

            Kaikki varoitusvalot ilmeisesti sammuvat (pitäisi sammua) kun lähtee ajelemaan

            Sen tiedän että käsijarru kannattaa jättää auki kun nappaa akun irti.

            Ja toki sitten koodaus vaihdon jälkeen, tulossa siis 95ah Exiden agm akku.

            Kiitos
            mä vaihdatin tuon akkuliikkeessä niin pistivät toisen akun syöttämään virtaa konehuoneeseen ja ei tullut mitään ongelmia/vikavaloja. Itse koodasin/resetoin sitten muutoksen Carlyllä. Hieman pohdin josko olis iskenyt isomman tilalle, mutta en ollut varma miten se onnistuisi Carlyllä ja näköjään sekin olis mennyt heittämällä samalla kertaa.
            Q7 e-tron TDI -17
            MB CLA 250e -21
            E81 116i -09
            Ex:
            F60 Countryman S E ALL4 -17
            F15 X5 30d -14
            E70 X5 40d M Sport -12
            F20 120da -13
            E61 530xd -09
            F11 520d -12
            E60 520d -09

            Comment

            • *PexU*
              BTCF Member
              • Aug 2002
              • 1989
              • Vantaa

              Originally posted by TuusBim View Post
              mä vaihdatin tuon akkuliikkeessä niin pistivät toisen akun syöttämään virtaa konehuoneeseen ja ei tullut mitään ongelmia/vikavaloja. Itse koodasin/resetoin sitten muutoksen Carlyllä. Hieman pohdin josko olis iskenyt isomman tilalle, mutta en ollut varma miten se onnistuisi Carlyllä ja näköjään sekin olis mennyt heittämällä samalla kertaa.
              Niin, totta..
              Jos sen tekiskin niin että laittas akkulaturin syöttämään virtaa konehuoneen puolelle kokoajanvai riittääköhän siinä potkua:think
              Last edited by *PexU*; 06-10-2016, 20:13.
              AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!

              E61 530xd M-Sport Touring -07
              Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
              Duunissa: F11 520d x-drive -17

              Comment

              • Fabsu
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2004
                • 1754

                Renkaiden vaihdon ajankohta lähenee. Minkälaisella tunkilla tuota möhköä viitsii nostella? Tallista löytyy ihan perus hallitunkki. Mutta siinä nostoraja vaan 2 tonnia. Uskaltaako sillä nostaa, vai onko hankittava järeämpi tunkki?
                AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro

                ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
                e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
                e30 318i -88

                Comment

                • touring39
                  BTCF Member
                  • May 2005
                  • 3901
                  • Kaarina

                  Originally posted by Fabsu View Post
                  Renkaiden vaihdon ajankohta lähenee. Minkälaisella tunkilla tuota möhköä viitsii nostella? Tallista löytyy ihan perus hallitunkki. Mutta siinä nostoraja vaan 2 tonnia. Uskaltaako sillä nostaa, vai onko hankittava järeämpi tunkki?
                  No ekkai sää nyt koko autoa kerralla nosta?... Parin tonnin tunkki riittää hyvin.
                  Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

                  Ex:
                  e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

                  Comment

                  • Esal
                    Bimmer Enthusiast
                    • Mar 2009
                    • 1344
                    • Lempäälä

                    Originally posted by touring39 View Post
                    No ekkai sää nyt koko autoa kerralla nosta?... Parin tonnin tunkki riittää hyvin.
                    Mä koitin halpis 2t tunkilla ja sen nostovara ei riittänyt, mulla tosin e53 normaalia isommat renkaat joten maavaraa on vähän enempi. Muutenkin sen natina ja pauke oli sitä luokkaa että en sillä nostaisi. 2,5-3t tunkit on rakenteeltaan ja leveydeltään parempia, mutta painaa.
                    *** E53 X5 3.0d 2005 ***

                    Comment

                    • Fabsu
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2004
                      • 1754

                      Originally posted by touring39 View Post
                      No ekkai sää nyt koko autoa kerralla nosta?... Parin tonnin tunkki riittää hyvin.
                      Nii joo, en tosiaan Täytyy koittaa tuolla nostaa.
                      AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro

                      ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
                      e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
                      e30 318i -88

                      Comment

                      • TuusBim
                        Bimmer Rookie
                        • Jan 2014
                        • 125
                        • Tuusula

                        Toi mainittu nostokorkeus tuli ainakin itselle aiemman 2t hallitunkin kanssa ongelmaksi ja vaati uuden tunkin hommaamista...
                        Q7 e-tron TDI -17
                        MB CLA 250e -21
                        E81 116i -09
                        Ex:
                        F60 Countryman S E ALL4 -17
                        F15 X5 30d -14
                        E70 X5 40d M Sport -12
                        F20 120da -13
                        E61 530xd -09
                        F11 520d -12
                        E60 520d -09

                        Comment

                        • Fabsu
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2004
                          • 1754

                          Eikö auta vaikka virittelee paksuja pulikoita väliin?
                          AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro

                          ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
                          e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
                          e30 318i -88

                          Comment

                          • touring39
                            BTCF Member
                            • May 2005
                            • 3901
                            • Kaarina

                            Originally posted by Fabsu View Post
                            Eikö auta vaikka virittelee paksuja pulikoita väliin?
                            Näinpä. Itse nostan Touaregin ylös bilteman tunkilla, jonka alla on 2 kpl 4x4" pölkyt

                            Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

                            Ex:
                            e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

                            Comment

                            • Esal
                              Bimmer Enthusiast
                              • Mar 2009
                              • 1344
                              • Lempäälä

                              Originally posted by touring39 View Post
                              Näinpä. Itse nostan Touaregin ylös bilteman tunkilla, jonka alla on 2 kpl 4x4" pölkyt
                              Joo, mitäpä sitä 100,- uuteen tunkkiin, kun tuo "25000e" kottero tuolla vanhalla pikku tunkillakin nousee.

                              "pitäsköhän ostaa uudet 20" vanteet ja renkaat, sais 3500e setti?"
                              *** E53 X5 3.0d 2005 ***

                              Comment

                              • touring39
                                BTCF Member
                                • May 2005
                                • 3901
                                • Kaarina

                                Originally posted by Esal View Post
                                Joo, mitäpä sitä 100,- uuteen tunkkiin, kun tuo "25000e" kottero tuolla vanhalla pikku tunkillakin nousee.

                                "pitäsköhän ostaa uudet 20" vanteet ja renkaat, sais 3500e setti?"
                                F11 alle ei mahdu pitkävartinen hallitunkki, enkä jaksa volsua varten ostaa isoa tunkkia seisomaan talliin. Muuten kyl hyvä pointti
                                Porsche Cayenne & VW Touareg V8 TDI 340/800

                                Ex:
                                e90 325iA -2010, F11 530dA X-drive M-Sport -2011, E46 325iA cab, F11 525dA X-drive, F10 530d X-drive M-Sport, E91 320dA x-Drive, e90 325xiA, F01 730d, e65 730dA LCI Individual, e61 530dA LCI Edition Sport, e90 318iA, e60 530xdA LCI, e39 530dA Touring M-Sport, e46 316iA, e39 530dA Touring, e39 523iA Touring, e30 320i

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎