Originally posted by *PexU*
View Post
BMW X5 E70 yleistä keskustelua II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by hoikkas View PostNoi vaikuttaa hyvältä. Pitää katsoa jos vaikka omat vaihtaisi pois juuri ettei joku typerä innokas katsuri sitten napise ledeistäni.
Nämä nappasin enkeleihin, ja hyvä tuli, ainakin mun silmään
Valo ei "hajoa" siellä rinkuloissa (niin kun ledeissä) ja sävy muuttui kertaheitosta paljonpaljon valkoisemmaksi.
Rekkarivalot kyllä ledeinä, niissäkin tosin taitaa olla e-hyväksyntä, jonka aitoutta hiukan kyllä eppäilenAjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Pistelehän kuvaa miltä näyttävät. Onkos kukaan väkerrellyt H8 Xenon muutossarjaa anneleihin? Muistelisin jostain lukeneeni että E6X olisi niitä ainakin asenneltu. Riittääkö virta ohjaamaan relettä?Tällähetkellä:
- F15 30D M-Sport
- F31 316D vaimon säästöpossu
- E32 750 ial
Ennen:
-4xE39, 6xE46, 2xE34, 2xE36, 2xE60, 2xE61, E63, E53, E70,E91,F11
Comment
-
-
Jaahas, ensi viikolla alkaa vissiin talvi Suomessa , eli talvirenkaat pitäisi laittaa alle. Paljonko laitetaan painetta 285/30/22 talvirenkaisiin?AUDI e-tron Sportback Edition S line 55 quattro
ex: SEAT Leon ST 1.5 TGI FR -20, X5 xDrive 40e -16, 535iX M-Sport -12, e70 X5 3,0d sport -07, Mini John Cooper Works Coupe -12,
e60 530 xd M-sport -06, Mini Cooper S + JCW kit -02, e46 328i -98, e36 325i -91,
e30 318i -88
Comment
-
-
Originally posted by miko84 View PostMuuten kuulosti ihan ok, mutta lämmitin oli asennettu vasta tänä kesänä ja kuitenki ollu jo pitempään Suomessa..
jotta siitä on jotain hyötyä ja tästä maasta löytyy satoja autoja
jotka ovat 20 vuotta Suomessa olleita eikä niissä ole lämmitintä...Last edited by MajorDrake; 02-11-2016, 21:22.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostSo what? Ensinnäkin sitä lämmitintä pitäisi käyttää
jotta siitä on jotain hyötyä ja tästä maasta löytyy satoja autoja
jotka ovat 20 vuotta Suomessa olleita eikä niissä ole lämmitintä...
Comment
-
-
Rakkaat harrastajatoverit, kertokaahan että mistä löytyy varaosanumero sille piuhalle joka tulee akkupaukkuun kiinni ja aktivoi sen tarvittaessa.
Tässä kuvassa sitä ei ainakaan ole, vai onko:think
Kiiitoos
ps.
Täytyykö uutta akkupaukkua (ja virtapiuhaa) jotenkin koodata autoon, vai selviääkö ihan pelkällä
vaihtamisella..Last edited by *PexU*; 03-11-2016, 07:12.AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
Comment
-
-
Foorumilta lukennu että alkupään E70 takavalojen tiivisteet "purkkaa" ja päästää vettä sisään ja ajanmyötä sammuu ja näinhän mullakin on käynny. Mistäs muut ovat tilailleet ? Onko millanen homma vaihtaa ? Takuun piikkiin taitaa olla turha yrittää, luin kyllä joskun jonkun saanneen. Jos jollain sattuis olemaan vaik päivityksen myötä jäänny, niin privaa vaan heti. Uudehko navilevykin kiinnostaa pronaviin.Last edited by uusauto; 02-11-2016, 07:58.
Comment
-
-
Originally posted by uusauto View PostFoorumilta lukennu että alkupään E70 takavalojen tiivisteet "purkkaa" ja päästää vettä sisään ja ajanmyötä sammuu ja näinhän mullakin on käynny. Mistäs muut ovat tilailleet ? Onko millanen homma vaihtaa ? Takuun piikkiin taitaa olla turha yrittää, luin kyllä joskun jonkun saanneen. Jos jollain sattuis olemaan vaik päivityksen myötä jäänny, niin privaa vaan heti. Uudehko navilevykin kiinnostaa pronaviin.
Jossain päin täällä olikin linkki josta saa tilattua korvaavat (oikeat) tiivisteet sinne, muistaakseni jenkeistä.
Kyselin niitä itsekin, mutta totesin helpommaksi porata yläviistoon 1mm terällä pienen reiän, ja ei ole enää vettä valoissa. Eikä myöskään ime tuon kautta kosteutta tai muutakaan likaa sisäänsä.
Etkös sinä juuri auton ostanut sieltä AutoCornerista, soitahan nyt piruttaan ensin sinne ja kysy että mitä mieltä ovat siitä että lamput ovat heti mykkinäAjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
Comment
-
-
Minulla on omat vanhat takavalot himassa, päivitin omani LCI mallisiin. Myyn ne halvemmalla kuin Oili Jalonen tai muu romppari... Ota privalla yhteyttä jos on tarvetta vai vinkkaa että foorumilla joku myy...
edit. itse takavaloumpioiden vaihtaminen ei ole paha homma, yksi pieni suojamuovi irti takaluukun muovisuojuksesta ja yksi ruuvi auki ja umpio lähtee irti. Tällainen käsi kuin itse olen autojen kanssa sain ne vaihdettua ihan helposti.Last edited by hoikkas; 02-11-2016, 17:30.BMW i4M50
Comment
-
-
Originally posted by hoikkas View PostMinulla on omat vanhat takavalot himassa, päivitin omani LCI mallisiin. Myyn ne halvemmalla kuin Oili Jalonen tai muu romppari... Ota privalla yhteyttä jos on tarvetta vai vinkkaa että foorumilla joku myy...
edit. itse takavaloumpioiden vaihtaminen ei ole paha homma, yksi pieni suojamuovi irti takaluukun muovisuojuksesta ja yksi ruuvi auki ja umpio lähtee irti. Tällainen käsi kuin itse olen autojen kanssa sain ne vaihdettua ihan helposti.Last edited by uusauto; 02-11-2016, 18:23.
Comment
-
-
Originally posted by *PexU* View PostRakkaat harrastajatoverit, kertokaahan että mistä löytyy varaosanumero sille piuhalle joka tulee akkupaukkuun kiinni ja aktivoi sen tarvittaessa.
Tässä kuvassa sitä ei ainakaan ole, vai onko:think
Kiiitoos
ps.
Täytyykö uutta akkupaukkua (ja virtapiuhaa) jotenkin koodata autoon, vai selviääkö ihan pelkällä
vaihtamisella..
Samalla tuli selväksi että marmorilta saa oikeasti jotain halpaa tähän autoon, alle 10e maksoi piuhaAjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
Comment
-
-
Jaahas, se Autokeskuksen piuha näytti olevan väärä
Nyt sitä osaa etsivät sekä autokeskus, laakkonen ja schmiedmann..
Auto on tällä hetkellä +300km päässä, joten kai se on vaan kaivettava akku vielä kerran esiin ja otettava fotoja liittimestä, koska mitään numeroita siitä piuhassa ei ole, siihen saakka kun on helposti esiin kaivettavissa.
Oliskos Teillä Arvon foorumin sähkötietäjät tietoa että mistä tuon piuhan (tai liittimen) oikein saa.
En olekaan ikinä törmännyt näin vaikeasti selvitettävään osaan, reippaan 20v:n BMW-harrastukseni aikana
Originally posted by *PexU* View PostVastaan jälleen itse itselleni, taitaa olla tämä nro4.
Samalla tuli selväksi että marmorilta saa oikeasti jotain halpaa tähän autoon, alle 10e maksoi piuhaAjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
Comment
-
Comment