Announcement

Collapse
No announcement yet.

X5 (E53) ostamassa

Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• spottti
    replied
    .....
    Last edited by spottti; 11-09-2015, 21:34.

Leave a comment:

• rikuh1
    replied
    ^umpeuduttua? Onko äksissä eri koritakuu kuin muissa? 2004 käyttöönotetuissa koritakuu 12vuotta.
    Last edited by rikuh1; 08-04-2015, 18:38.

Leave a comment:

• spottti
    replied
    .....
    Last edited by spottti; 11-09-2015, 21:35.

Leave a comment:

• Kekkuli
    replied
    X5 mietinnässä??

Moro.

Nyt olisi vanha e46 farkku todennäköisesti vaihtumassa vm.2008 3.0 Sd A E70 X5:een. Autolla ajettu 142 00km. Aiempaa kokemusta näistä ei ole, joten nyt ennen kauppojen lukkoonlyömistä olisi mukava kuulla muutama kommentti näistä autoista. Onko jotain "tyyppivikoja" mitä pitäisi ottaa huomioon, tms. erikoisuuksia mikä saattaa aiheuttaa päänraapimista?:think Kaikki kommentit ovat tervetulleita ja kiitoksia jo etukäteen kaikille vaivautuneille.

Leave a comment:

• MajorDrake
    replied
    Originally posted by H4ck View Post
    Realoem näyttää juu, että mulla olis ATC 500...
    Mitä öljyä siis laitan? Sitä X-Driveä vaiko perusöljyä, mitä Laakkonen tarjosi?

Nyt pitää kyl laittaa auto myyntii, ku luulin että mulla olisi X-Drive
    ATC500=xDrive...

Leave a comment:

• H4ck
    replied
    Realoem näyttää juu, että mulla olis ATC 500...
    Mitä öljyä siis laitan? Sitä X-Driveä vaiko perusöljyä, mitä Laakkonen tarjosi?

Nyt pitää kyl laittaa auto myyntii, ku luulin että mulla olisi X-Drive

Leave a comment:

• Milko75
    replied
    Originally posted by JP View Post
    Kyselin asiasta fiksummilta ja osasivat sanoa että tuo sun autosi pitäis olla vielä NV 125 jakolaatikolla eli vanhalla bemarin neliveto järjestelmällä.
    Muistelen et X-drive tuli vasta 12/04-01/05 taitteessa.
    Mulla oli ennen 8/2004 valmistettu ja siinä oli jo ATC 500 jakovaihteisto.

RealOEMin mukaan 9/2003 tehtiin vielä rinnan M57 & NV 125 ja M57N & ATC 500, eli silloin kun faceliftin valmistus alkoi.

Jos on 6/2004 valmistettu niin siinä on siis ATC 500 jakovaihteisto.

E70:seen tuli taas ATC 700 jakovaihteisto.
    Last edited by Milko75; 20-03-2015, 10:15.

Leave a comment:

• JP
    replied
    Originally posted by H4ck View Post
    Miten on kun kävin tänään Laakkoselta kyselemässä jakolaatikkoon öljyjä, ni valmistenumeron mukaan heidän koneensa näytti, että mulla ei olisi X-Driveä? Vaikka auto on 6.2004:think Tarjosivat ATF 3 öljyä tms... 17e/litra. Olen koko ajan ymmärtänyt, että Facelift malleissa on X-Drive.
    Kyselin asiasta fiksummilta ja osasivat sanoa että tuo sun autosi pitäis olla vielä NV 125 jakolaatikolla eli vanhalla bemarin neliveto järjestelmällä.
    Muistelen et X-drive tuli vasta 12/04-01/05 taitteessa.

Leave a comment:

• H4ck
    replied
    Miten on kun kävin tänään Laakkoselta kyselemässä jakolaatikkoon öljyjä, ni valmistenumeron mukaan heidän koneensa näytti, että mulla ei olisi X-Driveä? Vaikka auto on 6.2004:think Tarjosivat ATF 3 öljyä tms... 17e/litra. Olen koko ajan ymmärtänyt, että Facelift malleissa on X-Drive.

Leave a comment:

• _chris_
    replied
    Originally posted by Rrooppee View Post
    Ei kai se sen ihmeellisempää oo kun vanhat pois ja uudet tilalle, vai?
    Faceliftin jakolaatikko pitäisi nollata öljynvaihdon yhteydessä. Vastikään aiheesta juttua tässä ketjussa: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=314453

Leave a comment:

• Rrooppee
    replied
    Originally posted by Limit View Post
    Jakovaihteisto ilmoittaa tarpeesta. Mutta jos vaihdat laatikon öljyt niin samalla jakovaihteiston öljy ja peränöljyt.
    Kustannut noin 600-800€ kaikki vaihdettuna/ teetettynä.

Ensin viet auton jollekin, joka osaa inpaa käyttää ja tarvittessa koodata. Sitten mietit mitä teet, jos on tarvetta.
    Mitä se inpalla näkee? Mitä koodailee ?

Ei kai se sen ihmeellisempää oo kun vanhat pois ja uudet tilalle, vai?

Leave a comment:

• Limit
    replied
    Noniin tuli tuommoinen sitten hommattua. Mitäs ootte mieltä automaatti laatikon öljyjen ja jakovaihteiston öljyjen vaihdosta kun tostakin ollaan niin montaa mieltä. Auto on siis -06.
    Jakovaihteisto ilmoittaa tarpeesta. Mutta jos vaihdat laatikon öljyt niin samalla jakovaihteiston öljy ja peränöljyt.
    Kustannut noin 600-800€ kaikki vaihdettuna/ teetettynä.

Ensin viet auton jollekin, joka osaa inpaa käyttää ja tarvittessa koodata. Sitten mietit mitä teet, jos on tarvetta.

Leave a comment:

• samppa...
    replied
    Noniin tuli tuommoinen sitten hommattua. Mitäs ootte mieltä automaatti laatikon öljyjen ja jakovaihteiston öljyjen vaihdosta kun tostakin ollaan niin montaa mieltä. Auto on siis -06.
    Iliman muuta kannattaa vaihtaa ölpät molempiin laatikoihin.

Leave a comment:

• Rrooppee
    replied

Leave a comment:

• Rrooppee
    replied
    Originally posted by MajorDrake View Post
    Turboko? Ei Gugi sitä itse maksanut, itse vaihtoi, kunnostettu turbo maksoi 369€ (+ALV) rahteineen....
    Niin juuri. Eipä tuo sitten kovin kallista.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎