Announcement
Collapse
No announcement yet.
X5 (E53) ostamassa
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
^umpeuduttua? Onko äksissä eri koritakuu kuin muissa? 2004 käyttöönotetuissa koritakuu 12vuotta.
Last edited by rikuh1; 08-04-2015, 18:38.
Leave a comment:
-
-
X5 mietinnässä??
Moro.
Nyt olisi vanha e46 farkku todennäköisesti vaihtumassa vm.2008 3.0 Sd A E70 X5:een. Autolla ajettu 142 00km. Aiempaa kokemusta näistä ei ole, joten nyt ennen kauppojen lukkoonlyömistä olisi mukava kuulla muutama kommentti näistä autoista. Onko jotain "tyyppivikoja" mitä pitäisi ottaa huomioon, tms. erikoisuuksia mikä saattaa aiheuttaa päänraapimista?:think Kaikki kommentit ovat tervetulleita ja kiitoksia jo etukäteen kaikille vaivautuneille.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by H4ck View PostRealoem näyttää juu, että mulla olis ATC 500...
Mitä öljyä siis laitan? Sitä X-Driveä vaiko perusöljyä, mitä Laakkonen tarjosi?
Nyt pitää kyl laittaa auto myyntii, ku luulin että mulla olisi X-Drive
Leave a comment:
-
-
Realoem näyttää juu, että mulla olis ATC 500...
Mitä öljyä siis laitan? Sitä X-Driveä vaiko perusöljyä, mitä Laakkonen tarjosi?
Nyt pitää kyl laittaa auto myyntii, ku luulin että mulla olisi X-Drive
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JP View PostKyselin asiasta fiksummilta ja osasivat sanoa että tuo sun autosi pitäis olla vielä NV 125 jakolaatikolla eli vanhalla bemarin neliveto järjestelmällä.
Muistelen et X-drive tuli vasta 12/04-01/05 taitteessa.
RealOEMin mukaan 9/2003 tehtiin vielä rinnan M57 & NV 125 ja M57N & ATC 500, eli silloin kun faceliftin valmistus alkoi.
Jos on 6/2004 valmistettu niin siinä on siis ATC 500 jakovaihteisto.
E70:seen tuli taas ATC 700 jakovaihteisto.Last edited by Milko75; 20-03-2015, 10:15.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by H4ck View PostMiten on kun kävin tänään Laakkoselta kyselemässä jakolaatikkoon öljyjä, ni valmistenumeron mukaan heidän koneensa näytti, että mulla ei olisi X-Driveä? Vaikka auto on 6.2004:think Tarjosivat ATF 3 öljyä tms... 17e/litra. Olen koko ajan ymmärtänyt, että Facelift malleissa on X-Drive.
Muistelen et X-drive tuli vasta 12/04-01/05 taitteessa.
Leave a comment:
-
-
Miten on kun kävin tänään Laakkoselta kyselemässä jakolaatikkoon öljyjä, ni valmistenumeron mukaan heidän koneensa näytti, että mulla ei olisi X-Driveä? Vaikka auto on 6.2004:think Tarjosivat ATF 3 öljyä tms... 17e/litra. Olen koko ajan ymmärtänyt, että Facelift malleissa on X-Drive.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rrooppee View PostEi kai se sen ihmeellisempää oo kun vanhat pois ja uudet tilalle, vai?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Limit View PostJakovaihteisto ilmoittaa tarpeesta. Mutta jos vaihdat laatikon öljyt niin samalla jakovaihteiston öljy ja peränöljyt.
Kustannut noin 600-800€ kaikki vaihdettuna/ teetettynä.
Ensin viet auton jollekin, joka osaa inpaa käyttää ja tarvittessa koodata. Sitten mietit mitä teet, jos on tarvetta.
Ei kai se sen ihmeellisempää oo kun vanhat pois ja uudet tilalle, vai?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rrooppee View PostNoniin tuli tuommoinen sitten hommattua. Mitäs ootte mieltä automaatti laatikon öljyjen ja jakovaihteiston öljyjen vaihdosta kun tostakin ollaan niin montaa mieltä. Auto on siis -06.
Kustannut noin 600-800€ kaikki vaihdettuna/ teetettynä.
Ensin viet auton jollekin, joka osaa inpaa käyttää ja tarvittessa koodata. Sitten mietit mitä teet, jos on tarvetta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rrooppee View PostNoniin tuli tuommoinen sitten hommattua. Mitäs ootte mieltä automaatti laatikon öljyjen ja jakovaihteiston öljyjen vaihdosta kun tostakin ollaan niin montaa mieltä. Auto on siis -06.
Leave a comment:
-
-
Noniin tuli tuommoinen sitten hommattua. Mitäs ootte mieltä automaatti laatikon öljyjen ja jakovaihteiston öljyjen vaihdosta kun tostakin ollaan niin montaa mieltä. Auto on siis -06.
Leave a comment:
-
Leave a comment: