No niin nyt sitten asiaan:
Olen miettinyt kakkos autoksi tuollaista X5 bemaria ja 3.0i koneella. Onko tuo suuri synti ja virhe mennä tuollaista X5 ostamaan 3.0i bensa koneisena? 4.4 koneisena se liikahti ihan mukavasti mutta muuta hyvää siitä ei jäänytkään mieleen koneen puolesta...

Jos tuo 3.0 bensa liikkuu edes suunnilleenkaan sinnepäin kuin tuo 4.4 kasi niin tehojen puolesta se sitten riittäisi meille. Ja mitä kulutukseen tulee niin tuskin tuo 3.0 bensa ainakaan enempää syö bensaa mitä 4.4 V8? Ja taitaa olla edukkaampi muutenkin pitää 3.0 bensakoneisena mitä 4.4 kasina.
tuo mitä olen katsellut on gm:n laatikolla mutta se on vasta jokin aika sitten vahvistettu ja tehty koko laatikko uusiksi jonkun siekkisen toimesta. On ilmeisesti joku bemareita rakenteleva mies??
Meillä on jo yks auto isolla diesel koneella niin tässä tapauksessa ei tule nyt kuuloonkaan hankkia perheeseen toista diesel autoa. Jos ei olis diesel autoa vielä perheessä niin päätös olisi satavarma eli 3.0 diesel X5. Tässä siis syy miksi olen ostamassa juuri bensa koneella ja vieläpä mielellään tuolla pienemmällä bensakoneella.
Nyt otetaan vielä viime hetken mieltymyksiä vastaan, ja mielellään vielä sellaisilta kenellä sattuu olemaan esim. tällä hetkelläkin samaisella 3.0i bensana tälläinen X5 e53.
Leave a comment: