Originally posted by Rrooppee
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
X5 (E53) ostamassa
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
-
-
Originally posted by GuGi_ View PostVoin suositella. Facelifti ja tarpeeks varusteita ni on kyllä oikeen kiva auto. Ite just myin omani pois, mutta mulla nyt ei autot kahta vuotta pitempään malta pihassa pysyäViime kesänä meni ahdin 195K ajettuna. Ei oo maata kaatavan kallista, varsinkaan jos ite pystyy asennuksen tekemään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rrooppee View PostVoiko suositella?Viime kesänä meni ahdin 195K ajettuna. Ei oo maata kaatavan kallista, varsinkaan jos ite pystyy asennuksen tekemään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Milko75 View Post+1. Voin suositella myös itse. Eikä paljoa ajettujakaan kannata pelätä, jos vaan on huollot yms. remontit tehty ja pidetty muutenkin kunnossa.
Sekin on tietysti vähän hintava osa vaihtaa mutta mikäpä tässä maailmassa nyt ei olis :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Limit View Post2004-2006 facelift x5 voin suositella, mutta kyllä auto rahaa tarvii huoltamiseen.
Kaikki on kuitenkin yksilöitä. Muuta yleissääntöä ei voi oikeasti antaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rrooppee View PostTäälläkin on mietitty tollasta -06 3.0d millä 160tkm ajettu ostoa. Onko näissä facelifteissä jotenkin parempi tai eri laatikko kun pre facelifteis? Ja missä kilometreissä nuo yleensä tuppaa hajoilemaan?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rrooppee View PostSeelvä, millastas ajoa itelläs oli?
Ja tarkotuksena olis sillontällön vedellä n.2000kg painavaa kärryä.
Faceliftin laatikko kyllä jo kestää varmasti kärryn vedonkin korjatkaa joku jos olen väärässä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Oxtar_ View PostOn uusi kestävämpi laatikko faceliftissä. Ja oliko myös jo x-drive nelivetokin.
Varmaan riippuu vähän miten on ajettu ja onko vedetty painavia kärryjä tms. mutta itsellä hajosi pre-faceliftin laatikko noin 262 tkm kohdalla.
Ja tarkotuksena olis sillontällön vedellä n.2000kg painavaa kärryä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rrooppee View PostTäälläkin on mietitty tollasta -06 3.0d millä 160tkm ajettu ostoa. Onko näissä facelifteissä jotenkin parempi tai eri laatikko kun pre facelifteis? Ja missä kilometreissä nuo yleensä tuppaa hajoilemaan?
Varmaan riippuu vähän miten on ajettu ja onko vedetty painavia kärryjä tms. mutta itsellä hajosi pre-faceliftin laatikko noin 262 tkm kohdalla.
Leave a comment:
-
-
Täälläkin on mietitty tollasta -06 3.0d millä 160tkm ajettu ostoa. Onko näissä facelifteissä jotenkin parempi tai eri laatikko kun pre facelifteis? Ja missä kilometreissä nuo yleensä tuppaa hajoilemaan?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Milko75 View PostItse kunnostutin laatikon mekatroniikan kokonaan; venttiilikoneisto, solkut yms. tykötarpeet ~ 2 ke.
Mitenkäs näissä voimansiirto muuten toiminut? Onko tukivarsissa tai muissa osissa tyyppi väljyyksiä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by djs^ View PostMorjesta väelle. Oon tässä jo pitempään harkinnut x5 e53 ostos, ja alkaa olemaan ajankohtaista, auton käyn hakemassa Latviasta, hintojen ja kuntojen vuoksi. Mitä tulee tämmöisessä maasturissa ottaa huomioon? Koneena tulee toimimaan 3ltr diiseli ja facelift malli tietenkin. Mitenkä näissä laatikot on toiminut? Mitä maksaa automaattilaatikon korjautus? Miten lastutus? Kiitos vastauksista jo etukäteen!
Leave a comment:
-
Leave a comment: