Z3 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • -TT
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    jees eli 2kpl per puoli, kysäsen marmorilta kun meen nyt seuraavaks sinne... mut eiköhän noi schmiediltä sit tuu haettuu turhaa ajelua vaan sekin.
    Niin noi alkuperäiset ikkunanjutut oli ihan varastossa Oulun Bmw edustajalla???

    Ton tarvikekiristäjän valmistaja ??? mut siinä oli samanmerkkinen kiristäjäpyörä/laakeri, mitä alkuperäinenkin oli.

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    jees eli 2kpl per puoli, kysäsen marmorilta kun meen nyt seuraavaks sinne... mut eiköhän noi schmiediltä sit tuu haettuu turhaa ajelua vaan sekin.

    Leave a comment:


  • masumasu
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    OK. Mistä se tarvike? Oon yleensä aina laittanut kyllä orkkista kaiken tai sit jotain laadukkaampaa viriosaa.

    Montako noita ikkunan möllejä kaikenkaikkiaan tarvitaan, oliko niin että niitä ei marmori tiskiltä myyty vai?
    Varmaan niitä marmori myy, mutta tuskin sen nopeammin tulee kun shmiedmannillta. 4 kpl tarvitset jos molempiin oviin vaihdat.

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Originally posted by -TT View Post
    Maksoin muistaakseni 12€ 3 viikkoa sitten ja tilasin ihan paikallisesta puljusta.

    Toi laturi/ohjautehostaja hihnankiristäjä on loppu. Korvaava sarja oli ^350€ , siinä tulee se hydraalinen kiristin. Ostin sitten tarvikkeen ja maksoi 50€. Tohon alkuperäiseen kiristäjään olisi saanut sen kiristäjän rullan myös erikseen. Se oli jostain viiatista ja hinta oli 40€ pintaan tarvike tämäkin siis.

    Vaihdoin myös kaikki tuolla moottorien edessä olevat, myös vasemmalla sivulla oli paljon vaihdettavaa. Huohotin hommat ja liikkui siel myös öljyäkin monessa paikassa. Vaihdoin jopa tehostajan säiliön. Sen sisällä on jonkinlainen sihti, mitä ei pääse putsaamaan/tarkastamaan.
    OK. Mistä se tarvike? Oon yleensä aina laittanut kyllä orkkista kaiken tai sit jotain laadukkaampaa viriosaa.

    Montako noita ikkunan möllejä kaikenkaikkiaan tarvitaan, oliko niin että niitä ei marmori tiskiltä myyty vai?

    Leave a comment:


  • -TT
    replied
    Maksoin muistaakseni 12€ 3 viikkoa sitten ja tilasin ihan paikallisesta puljusta.

    Toi laturi/ohjautehostaja hihnankiristäjä on loppu. Korvaava sarja oli ^350€ , siinä tulee se hydraalinen kiristin. Ostin sitten tarvikkeen ja maksoi 50€. Tohon alkuperäiseen kiristäjään olisi saanut sen kiristäjän rullan myös erikseen. Se oli jostain viiatista ja hinta oli 40€ pintaan tarvike tämäkin siis.

    Vaihdoin myös kaikki tuolla moottorien edessä olevat, myös vasemmalla sivulla oli paljon vaihdettavaa. Huohotin hommat ja liikkui siel myös öljyäkin monessa paikassa. Vaihdoin jopa tehostajan säiliön. Sen sisällä on jonkinlainen sihti, mitä ei pääse putsaamaan/tarkastamaan.

    Leave a comment:


  • masumasu
    replied
    Originally posted by Remotion View Post
    Kuka haluis vielä kertaalleen postata mistä ne ikkunan liukuosat suomesta saikaan?

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Kuka haluis vielä kertaalleen postata mistä ne ikkunan liukuosat suomesta saikaan?

    Leave a comment:


  • Remotion
    replied
    Originally posted by HOXAHA View Post
    Kyllä tuo M52 on yksi bemarin luotettavimmista koneista. Jos sattuu löytymään vielä tekniikaltaan päivitetty TU-malli, niin vielä parempi. Vesipumpussa on muovisiivet, joten se olisi hyvä vaihtaa ennakoivana huoltona n. 150 tkm kohdalla, mahdollisesti termostaattikin samalla.

    Mahdollisiin perän kolinoihin kannattaa kiinnittää huomiota, lisää juttua täältä:
    http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=215144
    Vesipumpun yhteydessä kannattaa myös vaihtaa tuo vasemmassa yläkulmassa näkyva putkiosa:


    Tehtiin pari vuotta sitten kaikki mikä pyörii koneen etupuolella uusiksi mutta jotain osaa emme saaneet, ja nyt kitisee, saas nähä paljonko maksaa ku ruvetaan selvittelee mikä osa se oli...

    Muistelen että ois ollut ketjun kiristäjä. oiskohan tää ku valmistuksin loppunut.


    Vielä vissiin mulla takajarrupala lopussa tai sit jousi katkennut kirskutuksesta kuuluen... Ja sit ois ikkuna remppa ja penkin puslat... oh well
    Last edited by Remotion; 07-05-2014, 02:27.

    Leave a comment:


  • mmh79
    replied
    Tuli tilattua zetoriin toi Eibach B12 Pro-Kit. Mitäs kaikkea muuta tuossa kannattaa vaihtaa samalla?

    Leave a comment:


  • Puksuttaja
    replied
    Sillähän se lähti, kiitos vaan vinkistä.

    Leave a comment:


  • Janza182
    replied
    Kampeat sitä valoa sivulle niin se lähtee. Muistaakseni lampun toisessa päässä on ns. leveä tyhjä kohta niin sitä päin liu'utat.

    Leave a comment:


  • Puksuttaja
    replied
    Semmonen pieni, mutta tärkeä kysymys että miten tässä hökötyksessä vaihdetaan rekisterikilven valot? pitääkö ropeloida puskurin takaa vai saako edestä?

    Leave a comment:


  • HOXAHA
    replied
    Originally posted by Adky View Post
    Tekis mieli ostaa joku avo kesäksi, onko m52b28 motissa jotain tyyppivikoja, tai korissa mihin kannattais kiinnittää erityistä huomiota hakiessa sitä oikeaa?
    Kyllä tuo M52 on yksi bemarin luotettavimmista koneista. Jos sattuu löytymään vielä tekniikaltaan päivitetty TU-malli, niin vielä parempi. Vesipumpussa on muovisiivet, joten se olisi hyvä vaihtaa ennakoivana huoltona n. 150 tkm kohdalla, mahdollisesti termostaattikin samalla.

    Mahdollisiin perän kolinoihin kannattaa kiinnittää huomiota, lisää juttua täältä:

    Leave a comment:


  • Adky
    replied
    Tekis mieli ostaa joku avo kesäksi, onko m52b28 motissa jotain tyyppivikoja, tai korissa mihin kannattais kiinnittää erityistä huomiota hakiessa sitä oikeaa?

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by Aadolf View Post
    En oo ihan varma miten Bemarilla toi juttu menee, mutta ainakin Porschella toi tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä että siellä on johdotus radiolle valmiina - eikä siis kerro mitään siitä onko autossa ollut radio tehtaalta vai ei. Jos multa kysytään niin on aika hemmetin epätodennäköistä ettei Z3 Coupéssa olisi ollut radiota jo tehtaalta.
    Bemarilla tarkoittanut joissain korimalleissa sitä että mankka on vasta maahantuojalla/jälleenmyyjällä asennettu.

    Leave a comment:

Working...
X