Viitaten tällaiseen probleemaan:
Toistaiseksi on käytössä pelkästään OBD:tä osaava testilaite, joka antoi koodin P1500. Autodatan mukaan kyseessä on tyhjäkäynnin säädin. Ihan oireisiin sopiva vika; nilkutusmoodi menee päälle, kun moottoriin menevää ilmaa ei pysty ohjainlaite kontrolloimaan. Veikkasin, että kaasuläpän anturoinnissa olisi vikaa, ei kovin paljon arvaus heittänyt.
Sohrasin konehuoneen puolella, ja kuvittelin ottaneeni säätimen irti ja putsanneeni sen... Mutta taisipa olla joku muu laitos mitä duunasin.
Kuvassa nuomero 7, kun tk-säädin on nro 8 . No nyt on tuokin puhdistettu mikälie, sen siitä saa kun tekee ensin ja ajattelee vasta sitten . Pitää illemmalla kajota tuohon ihan oikeaan tk-säätimeen ja heittää jossain vaiheessa perusteellinen koeajo.
*HUOM*
Ja sitten tosta bensamittarihommelista: Jos joku on vaihtamassa polttoainepumppua, niin älkää heittäkö vanhaa pois. Mulla on se anturin vastuspinta rikki, että jos se on ehjä jollain, ni voisin ostaa sen sitten poijes.
*HUOM*
Toistaiseksi on käytössä pelkästään OBD:tä osaava testilaite, joka antoi koodin P1500. Autodatan mukaan kyseessä on tyhjäkäynnin säädin. Ihan oireisiin sopiva vika; nilkutusmoodi menee päälle, kun moottoriin menevää ilmaa ei pysty ohjainlaite kontrolloimaan. Veikkasin, että kaasuläpän anturoinnissa olisi vikaa, ei kovin paljon arvaus heittänyt.
Sohrasin konehuoneen puolella, ja kuvittelin ottaneeni säätimen irti ja putsanneeni sen... Mutta taisipa olla joku muu laitos mitä duunasin.
Kuvassa nuomero 7, kun tk-säädin on nro 8 . No nyt on tuokin puhdistettu mikälie, sen siitä saa kun tekee ensin ja ajattelee vasta sitten . Pitää illemmalla kajota tuohon ihan oikeaan tk-säätimeen ja heittää jossain vaiheessa perusteellinen koeajo.
*HUOM*
Ja sitten tosta bensamittarihommelista: Jos joku on vaihtamassa polttoainepumppua, niin älkää heittäkö vanhaa pois. Mulla on se anturin vastuspinta rikki, että jos se on ehjä jollain, ni voisin ostaa sen sitten poijes.
*HUOM*
Comment