Minä opettelin ihan lähiaikoina käyttämään NCS:ää ja pidin tätä videota parhaimpana oppimateriaalina.
Tuon opetusten mukaan pitäis jo jotain osata tehdä kunhan vaan samanmoisia vaihtoehtoja esim profiilin valintaan omista ohjelmista löytyy. Vai onko tuolla profiililla niin väliä :think
Kun nyt kerkiäis jossain välissä mennä tallille opettelemaan
Tuon opetusten mukaan pitäis jo jotain osata tehdä kunhan vaan samanmoisia vaihtoehtoja esim profiilin valintaan omista ohjelmista löytyy. Vai onko tuolla profiililla niin väliä :think
Kun nyt kerkiäis jossain välissä mennä tallille opettelemaan
Ei profiililla niin väliä kunhan on sellainen millä saa kirjoitettua tavaraa.
Mulla puuttui noita profiileja omasta mutta pikku googlailulla löytyi sitten niihinkin valmis paketti. Olisko ollu että tuolla revtors profile hakusanalla löytyi lopulta ohjeet ja valmiit profiilit millä onnistui koodailut
NCS Dummy:n mukana tulee myös profiili millä onnistuu tarvittavat muutokset. Tuohon ohjelmaan kannattaa ehdottomasti tutustua jos koodauksia harrastaa. Helpottaa hommaa todella paljon.
Imasin netistä ilmeisesti v4.0.1 sopivat profiilit ja siellä on tuo revtor kans. Ja usbin latenssin muutin 1ms kun sitä joka paikassa hokivat
Eli periaatteessa mulla on Windows 10 ja Mike's easy bmw tools-paketti ja tuosta ladatut profiilit kaveriksi. Inpa ja BMW Scanner tuolla koneella ja mun piuhoilla on saatu toimimaan että toivoa on?
Mulla vastaavat setit ja pelaa ainakin windows 7 kanssa.
Ainoa minkä kanssa raavin päätä jonkin aikaa oli kun ohjeissa käsketään aina inpalla testaamaan yhteys autoon mutta kaikissa ohjeissa ei mainittu että se inpa pitää sammuttaa taustalta ennen kun ncs pelaa.
Mulla vastaavat setit ja pelaa ainakin windows 7 kanssa.
Ainoa minkä kanssa raavin päätä jonkin aikaa oli kun ohjeissa käsketään aina inpalla testaamaan yhteys autoon mutta kaikissa ohjeissa ei mainittu että se inpa pitää sammuttaa taustalta ennen kun ncs pelaa.
Yhdessä ohjeessa oli tosiaan inpalla varmistaminen että yhteys pelaa, taka-ajatuksena että ediabas server jää taustalle päälle :think
Edit: Melkein osasin lukea viestisi kokonaan. Eli pitää muistaa sammuttaa se inpa
Moi, vaihdoin siitä toisesta saksalaisesta Bemariin ja näemmä näissäkin voi kotikonstein koodailla kaikenlaista hyödyllistä ja hyödytöntä. Ketjuista vaan en löydä tarkemmin kun ovat niin pirun pikiä. Eli jos joku Espoon suunnalla omaa vehkeet ja tietotaidon mitä lähes perusvarusteltuun G31 Business Sportiin voisi lisäillä, niin ilmianna itsesi privaviestillä.
Moi, vaihdoin siitä toisesta saksalaisesta Bemariin ja näemmä näissäkin voi kotikonstein koodailla kaikenlaista hyödyllistä ja hyödytöntä. Ketjuista vaan en löydä tarkemmin kun ovat niin pirun pikiä. Eli jos joku Espoon suunnalla omaa vehkeet ja tietotaidon mitä lähes perusvarusteltuun G31 Business Sportiin voisi lisäillä, niin ilmianna itsesi privaviestillä.
Osaisko joku auttaa tietämätöntä, kyseessä e39 touring josta tasonsäätö vaihdettu rautajousiin.. eilen sain koodattua luftfederung nicht_aktiv ja niveaureg inaktiv nicht_melden mutta tasonsäätö valo palaa edelleen.. mitä tein väärin tai vaatiiko vielä jotain muuta? kiitoksia jo etukäteen!
X5 e70 vm07. Miten sais pois päältä sähköisen ratin säädön edestakas veivaamisen kun auton sammuttaa/käynnistää. Vois pysyä kokoajan siinä mihin säädetty.
X5 e70 vm07. Miten sais pois päältä sähköisen ratin säädön edestakas veivaamisen kun auton sammuttaa/käynnistää. Vois pysyä kokoajan siinä mihin säädetty.
Chassis : E70 (E70,E71,E72)
Module : IHKA_E70.C08
ELSV_EH_LAENGE -> aktiv -> nicht_aktiv
ELSV_EH_NEIGUNG -> aktiv -> nicht_aktiv
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic E36 320i Cabrio ///M-Sport '98 ½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
½ G20 320d xDrive mineralweiss metallic Muut talouden vehkeet: Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84, muun merkkiset Vikakoodien lukua ja diagnosointia (E-F-G sarjat), koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
e46 320d 3/2002. Ajovalot palaa katkaisijan asennosta riippumatta aina ku on virrat päällä. Mistä tämän saa muokattua pois ncs expertillä ja dummyllä, että palaa vain siinä oikeassa laidassa? Jenkkiparkit ja kiinan enkelin rinkelit toimii oikein ja ne koodasin jo.
Sen verran edittiä että valomoduulin versio on c31 ja en löydä mitään vaihtoehtoa että ajovalot olis aina päällä katkaisijan asennosta riippumatta.
Comment