Originally posted by maree
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin diagnostiikka kaapeli
Collapse
X
-
Originally posted by Dunky View PostAika turhaa edes koittaa...
Comment
-
-
Originally posted by bmw e34 View Postjuuri tätä ajoin takaa ja tarkoitin että jos se ei ole _ihan_niin_justiinsa_ ja käyttö muutenkin satunnaista niin siihen käyttöön carsoft on just sopeva, jo sen käyttöliittymänsä puolestakin eikä sillä saa kiesiä jumiin kuten INPA :lla saa. jos vähäkään tarkempaa tai laadukkaampaa dataa haluaa/tarvii niin silloin kannattaa skipata carsoft :in yli suoraan INPA :aan.
Comment
-
-
Originally posted by mailman View PostMutta kun se Carsoft edelleen voi antaa ihan mitä sun sattuu vikailmoja... Eli ota sillä sitten validia dataa pihalle? :thinkMercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Originally posted by Carbonfiber View PostKyl se ainakin mulla on hyvin toiminut ainakin E39:sissä ja sitä uudemmissa. Testattuja: E36, jossa ei toiminu ja E39, E46 ja E60, joissa on toiminut.
Kyllähän se toimii jollain tasolla, kunhan muistaa että se vikakoodeista osa voi olla BS:ää taikka softa ei selitä niitä ollenkaan, ilmastoinnin vikakoodit on ihan puhasta BS:ää bugin takia jne. Sitten on vielä se, että CS lukee esim. e39:stä n. 10 purkkia ja oikeesti e39:ssä on noin 20 purkkia, joten puolet vehkeistä jää lukematta, kuten esim. webasto, sateentunnistin jne.BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Originally posted by jartsa02 View PostKyllähän se toimii jollain tasolla, kunhan muistaa että se vikakoodeista osa voi olla BS:ää taikka softa ei selitä niitä ollenkaan, ilmastoinnin vikakoodit on ihan puhasta BS:ää bugin takia jne. Sitten on vielä se, että CS lukee esim. e39:stä n. 10 purkkia ja oikeesti e39:ssä on noin 20 purkkia, joten puolet vehkeistä jää lukematta, kuten esim. webasto, sateentunnistin jne.
Olisi kiva nähädä mitä carsoft lukee esim 07 E60:n moduleistaVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by Dunky View PostNavigaattori, ovimodulit, radiot jne jne... Nää ja monet muutkin jää lukematta E39: sisuksista. Uudensukupolven autoista puhumattakaan
Olisi kiva nähädä mitä carsoft lukee esim 07 E60:n moduleista
E: Ja mun mielest ainakin ovimoduuleihin pääsee tolla mun 5.8/6.5-hybridillä.Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
Z3 Roadster 2.8 '98 isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-
Comment
-
-
Pari INPA kysymystä (versio 5.02)
Auto 330d, moottori M57N
Yritin katsoa suuttimien korjausarvoja mutta se ei näyttänyt mitään.
Kaikki palkit vihreällä ja näytti nollaa.
En muista sitä kohtaa tarkkaan, mutta olikohan se F6 Activate ja sieltä...
Teinkö jotain väärin?
Toinen juttu, mitä tekee tuo CAS-/EWS3-DDE start value syncronisation?
F1 = Store
F2 = Reset
En ruvennut testailemaan tietämättä mitä nuo tekee...--
Sassi
- F10 530d
- KTM 690 Enduro
Ex. E90 330d, E46 330d
Comment
-
-
[QUOTE=sassi;1677512]Pari INPA kysymystä (versio 5.02)
Auto 330d, moottori M57N
Yritin katsoa suuttimien korjausarvoja mutta se ei näyttänyt mitään.
Kaikki palkit vihreällä ja näytti nollaa.
En muista sitä kohtaa tarkkaan, mutta olikohan se F6 Activate ja sieltä...
Teinkö jotain väärin?
QUOTE]
Auto oli varmaan käynissäF26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
-
A) Osassa noista uudemmista INPA-versioista DDE 5/6 ei toimi ainakaan täydellisesti.
B) Auto on tosiaan hyvä olla käynnissä ja "Smooth running control" on käytössä <~1500 RPM.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
*spedeläps*
Toki moottori oli käynnissä ja tyhjäkäynnillä. Koitin myös nostaa kierroksia hieman, mutta ei vaikutusta. Kävin äsken kokeilemassa vielä uudestaan, mutta nollilla pysyy.
Erikoista oli se, että kun menin tuohon IMA adjustment -näyttöön niin että moottori oli sammuksissa (virta toki päällä) ja yritin käynnistää, niin starttasi mutta eipä lähtenyt...
Sitten kun palasin päävalikkoon ja käytin virrat pois, niin jopa käynnistyi taas. Mutta tämänkään jälkeen ne korjausarvot ei näkyneet, nollaa näytti.
Koneella on asennettuna myös pykälää vanhempi INPA (4.x jotain), koitin sitäkin, mutta siinä ei ollut tuota suutinten korjausarvojen lukua ollenkaan.--
Sassi
- F10 530d
- KTM 690 Enduro
Ex. E90 330d, E46 330d
Comment
-
-
Originally posted by sassi View PostOsasiko kukaan selittää, että mitä tekee INPAssa tuo CAS-/EWS3-DDE start value syncronisation?
Optiot on:
F1 = Store
F2 = ResetVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Originally posted by sassi View PostOsasiko kukaan selittää, että mitä tekee INPAssa tuo CAS-/EWS3-DDE start value syncronisation?
Optiot on:
F1 = Store
F2 = ResetF40 -20
F20 -13
E46 320D Touring -01
E36 "nokivasara" Touring -99
Comment
-
Comment