Voisko olla sarjaportin asetuksilla väliä? Sillä DABE:lla tulee vastaus lähes jokapaikasta paitsi tietty Airbagista. Onko mitään ajatuksia mistä voisi kiikastaa??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin diagnostiikka kaapeli
Collapse
X
-
Joo mulla on DTR poikki ja schottkynä 1N5817. Ledeihin en koskenut. Jos "XELA" sattuu näkeen tän, niin oletko testannut sun EBAY boksiaja softaa wanhemmissa alle 95/96 autoissa, toimiko?__________________________________________________ ________________________
Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.
Comment
-
-
No toi modaus ei sitten taida oikeen pelata . Täytyypä tuossa viikonloppuna laittaa taas skooppi kuumaks ja rupee tutkimaan, mitä toi scanneri oikeen lähettää siihen L-linjaan, kun se kerran toimii noissa. Täytyy sen jälkeen vähän kelailla tota modausta uudelleen, jos sitä tarvii vähän muuttaa ..
arnop: kyllä se sarjaportin asetus on oikein, kun kerran noi boxit jo löytyy, ne kaikki muutkin boxit toimii samalla asetuksella kanssa ..BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Originally posted by jpeltomaSenverran matkan varrella selvis että VAG-COM tekijöiltä on tulossa vastaava BIM-COM softa. Sitä vois kokeilla sitten joskus tulevaisuudessa.BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Testasin Carsoft 6.1:sta ja tuntuu pelittävän loistavasti. Ihmeellisen hidas se kyllä on mutta toimii ja saa yhteyden kaikkiin yksiköihin mitä autossa on. Auto on siis 530DA -99. Näköjään 17 ja 20 pinnit diagnostiikka pistokkeesta pitää yhdistää, että saa yhteyden kaikkiin moduleihin, jos vain 20 pin käytössä ei moottorin ja vaihteiston yksiköihin saa yhteyttä.
Vikakoodejakin löyty muutama. Moottorin imuilman lämpötila anturi antaa mukamas vääränlaita signaalia. Ilmeisesti tää lämpötila-anturi majailee ilmamassamittarin kanssa samassa palikassa? LIve data näytti lämpötilaksi -40C Mitähän ja kuinka paljon vaikutusta tällä mahtaa olla koneen toimintaan?E60 535dA LCI -07 M-sport
E39 530dAT -99 "M-sport"
Comment
-
-
Originally posted by MakeJTestasin Carsoft 6.1:sta ja tuntuu pelittävän loistavasti. Ihmeellisen hidas se kyllä on mutta toimii ja saa yhteyden kaikkiin yksiköihin mitä autossa on. Auto on siis 530DA -99. Näköjään 17 ja 20 pinnit diagnostiikka pistokkeesta pitää yhdistää, että saa yhteyden kaikkiin moduleihin, jos vain 20 pin käytössä ei moottorin ja vaihteiston yksiköihin saa yhteyttä.
Vikakoodejakin löyty muutama. Moottorin imuilman lämpötila anturi antaa mukamas vääränlaita signaalia. Ilmeisesti tää lämpötila-anturi majailee ilmamassamittarin kanssa samassa palikassa? LIve data näytti lämpötilaksi -40C Mitähän ja kuinka paljon vaikutusta tällä mahtaa olla koneen toimintaan?
Toi bavaria:39 sai ton 6.1:n kanssa pelaamaan vm.96 E39:ssä ja se sai yhteyden myös airbaggiin kanssa .. p**kele ja mä kun en oo koskaan saanut yhteyttä siihen sontiaiseenBMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Originally posted by MakeJJep näin tein. Rautana on Carsoft5.8:n mukana tullut viritys hieman modattuna.N62 Money Spender Club
Comment
-
-
Originally posted by intfreakMillä tavalla modattuna? Ohjeen mukaan schotky 8 ja 12 pinnin väliin? Kiinnostaisi alkaa taas näpertämään tän kanssa kun ilmeisesti alkaisi yhteyksiä saamaan noihin DS2 autoihin?BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Eli miglenium tyyppinen interface jossa on kytketty pinnit 17 ja 20 yhteen toimii <96 mallisissa ds2 autoissa hienosti moddatulla 6.1 Carsoftillla. Tänään juottelen varmaan kytkimen mun purkkiin jolla saa pinnit 17 ja 20 yhteen ja sitten eikun kokeilemaan naapurin -98 530d:een. Täytyyhän sitten vielä kokeilla jospa löytyy omasta autosta kyseisellä kytkennällä kaikki modulit (Airbag?).E36 328 touring -95
Comment
-
-
yhteys
Originally posted by MakeJTestasin Carsoft 6.1:sta ja tuntuu pelittävän loistavasti. Ihmeellisen hidas se kyllä on mutta toimii ja saa yhteyden kaikkiin yksiköihin mitä autossa on. Auto on siis 530DA -99. Näköjään 17 ja 20 pinnit diagnostiikka pistokkeesta pitää yhdistää, että saa yhteyden kaikkiin moduleihin, jos vain 20 pin käytössä ei moottorin ja vaihteiston yksiköihin saa yhteyttä.
Vikakoodejakin löyty muutama. Moottorin imuilman lämpötila anturi antaa mukamas vääränlaita signaalia. Ilmeisesti tää lämpötila-anturi majailee ilmamassamittarin kanssa samassa palikassa? LIve data näytti lämpötilaksi -40C Mitähän ja kuinka paljon vaikutusta tällä mahtaa olla koneen toimintaan?
Mutta: en näissä DS2-jutuissa on jotenkin pessimismi vallannut alaa: Oletko aivan varma, että eri modulit ihan oikeasti vastaavat, vai miten olet varma (teitkö esim koe"vikoja" eri moduleihin, joita nollasit)?
Aikaisemmin (mm Columbialaisen , Dabe jne) minulle ainakin on jäänyt joskus epäselväksi vastavatko eri modulit ihan oikeasti vai mistä se "kaiku tulee". Ainoa poikkeus on DME, joka tuntuu vastaavan kaikilla softilla. Se siis ei ole ongelma.BMW diagnostiikkaa & korjaukset, uutena FRM3 flash korjaukset www.jakiltech.fi
Comment
-
-
Originally posted by jakiTämähän on kiva kuulla. Itselläkin kaikki tarpeet kasassa, eikun illalla kokeilemaan.
Mutta: en näissä DS2-jutuissa on jotenkin pessimismi vallannut alaa: Oletko aivan varma, että eri modulit ihan oikeasti vastaavat, vai miten olet varma (teitkö esim koe"vikoja" eri moduleihin, joita nollasit)?
Aikaisemmin (mm Columbialaisen , Dabe jne) minulle ainakin on jäänyt joskus epäselväksi vastavatko eri modulit ihan oikeasti vai mistä se "kaiku tulee". Ainoa poikkeus on DME, joka tuntuu vastaavan kaikilla softilla. Se siis ei ole ongelma.BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Wanhasta protokollasta: Taas on luetttu eestin poikien foorumia, tässä olisi jälleen yksi modattu kytkentä, tehty opamp:lla ja Feteillä.
Kovasti joku kehuu saaneensa ECUn vastaan 93 mallin autosta carsoft 6.1 softalla. Vieläköhän tässä riittäis paukkuja alkaa kokeileen vielä tota :-)
Tässä kun olen järkeillyt sitä akup. modausta tohon kytkikseen, niin ihmettelen että jos BMW datalinjoilla K=L. Ja kytkiksessä katkaistaan DTR linja (joka jossain softissa ohjaa L linjaa). Miksei nyt helpointa olisi unohtaa schotky diodi lähdössä ja vetäistä vaan tuo MAX232 piirin 8 nasta myös PC:n TX linjaan?Last edited by jpeltoma; 16-09-2005, 12:22.__________________________________________________ ________________________
Vikakoodit Tampere (Pirkanmaa & Satakunta). Läppien poistot.
Comment
-
-
Originally posted by jpeltomaWanhasta protokollasta: Taas on luetttu eestin poikien foorumia, tässä olisi jälleen yksi modattu kytkentä, tehty opamp:lla ja Feteillä.
http://carforum.tehas.ee/viewtopic.php?id=408
Kovasti joku kehuu saaneensa ECUn vastaan 93 mallin autosta carsoft 6.1 softalla. Vieläköhän tässä riittäis paukkuja alkaa kokeileen vielä tota :-)
Tässä kun olen järkeillyt sitä akup. modausta tohon kytkikseen, niin ihmettelen että jos BMW datalinjoilla K=L. Ja kytkiksessä katkaistaan DTR linja (joka jossain softissa ohjaa L linjaa). Miksei nyt helpointa olisi unohtaa schotky diodi lähdössä ja vetäistä vaan tuo MAX232 piirin 8 nasta myös PC:n TX linjaan?BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
Comment