saatu jo!
voisko joku ketterä lähettää ton e90.eng / e89.eng tiedoston mulle mailiin inpa/cfgdat kansiosta
suur kiitos
Inpa asennus ja asetukset
Collapse
X
-
Originally posted by lepis View PostPääsen moottoriboksiin kiinni: E39 => Engine => MS 43.0 for M54, tuota avatessa antaa herjan: "error compiling script file", mutta pääsen kuitenkin lukemaan vikakoodit ja nollailemaan ne! Erikoista!
Muualle en sitten pääsekään jostain syystä? Transmission/Chassis/Body antaa kaikista edellä mainitsemiani herjoja... HöH!
Kuuluisko kaapelissa olevan ledin palaa jatkuvasti? Tuossa mun kaapelissa se sammuu jonkun ajan kuluttua....?
-J
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Crossmx View PostTuossa noita kuvia. Pitää katsoa myös tuo tiedosto minkä Niilopi mainitsi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostEi ole vielä tullut vastaan yhtään versiota, josta olisi joku kori tiputettu pois "välistä". Kyllä se jostain löytyy. Toki mahdollista, että joku olisi muokannut ja poistanut sen näkyvistä, mutta en kyllä keksi, että miksi. Laita kuvaa tänne näkyviin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostAsennuksessa jotain perseellään. Eli tarkista kaikki asetukset, niin eiköhän se toimi. Mahdollisia vikakohteita on paljon, joten melkein helpoin vaihtoehto on lähte alusta liikkeelle.
Muualle en sitten pääsekään jostain syystä? Transmission/Chassis/Body antaa kaikista edellä mainitsemiani herjoja... HöH!
Kuuluisko kaapelissa olevan ledin palaa jatkuvasti? Tuossa mun kaapelissa se sammuu jonkun ajan kuluttua....?
-J
Leave a comment:
-
-
mulla just samanlainen tilanne e89/e90 puuttui kokonaan inpasta vaikka jonkulaiset datenitki oli saatavilla. INPA/CFGDAT/INPA.ini muokkaamalla saan valikon näkyviin inpan alkuvalikkoihin. Seuraava ongelma on e90.eng tiedoston puuttuminen. Saan inpassa toimimaan saksan kielellä kun nimesin uudestaan e90.ger -> e90.eng. Oisko jollain lähettää tota kyseistä tiedostoa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Crossmx View PostJuu, huomasin ns. vanhojen korien välilehden mistä löytyy e36, e39 yms mutta ei e46..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by HTK12 View PostTuskin se minnekkään hävisi, luultavasti vaan siirretty muiden "vanhojen" korien kanssa yhden valinnan alle. Näkyy kyllä kun katsot siitä aloitusruudusta. Toki siinä aloitusnäytössä olevat korit pystyy itsekkin päättämään muokkaamalla tiedostoa. En nyt ulkoa muista sen nimeä, mutta googlella ohjeet muokkaamiseen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Crossmx View PostPäivin inpaa uudenpaan versioon 5.0.2 kun piti päästä tuohon e91 käsiksi. Latasin INPA 502 Updated tiedoston ja asennus meni hyvin.
Ennen löytyi hyvin vanhemmat korimallit mutta nyt hävisi e46, mitenhän tuon saisi tuohon, vai pitääkö etsiä joku muu versio?
Leave a comment:
-
-
Päivin inpaa uudenpaan versioon 5.0.2 kun piti päästä tuohon e91 käsiksi. Latasin INPA 502 Updated tiedoston ja asennus meni hyvin.
Ennen löytyi hyvin vanhemmat korimallit mutta nyt hävisi e46, mitenhän tuon saisi tuohon, vai pitääkö etsiä joku muu versio?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by lepis View PostMoro,
Auto 530i -02
Kaapeli K+Dcan ostettu e-villleltä, INPA V5.0.2 ladattu täällä olleen linkin kautta ja käyttiksenä on XP. Kaikki tuntui menevän ok latauksessa ja kaapeliin syttyy ledi autoon kytkettäessä. INPA aukeaa, mutta heti kun yrittää päästä käsiksi johonkin niin tulee mm. seuraavia herjoja:
Variant checking
IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED. Program will be stopped!
Variant checking
Requested control unit: 'MS430DS0' not found. Control unit found: ". Program will be stopped!
Checking versions
Versions do not match. Malfunction possible!
EDIABAS- Error
ApiCheckJobStatus: Error #13
IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED
API Job error or no such result !
Continue script processing?
Sellasta. Missä vika?:think
-J
Leave a comment:
-
-
Moro,
Auto 530i -02
Kaapeli K+Dcan ostettu e-villleltä, INPA V5.0.2 ladattu täällä olleen linkin kautta ja käyttiksenä on XP. Kaikki tuntui menevän ok latauksessa ja kaapeliin syttyy ledi autoon kytkettäessä. INPA aukeaa, mutta heti kun yrittää päästä käsiksi johonkin niin tulee mm. seuraavia herjoja:
Variant checking
IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED. Program will be stopped!
Variant checking
Requested control unit: 'MS430DS0' not found. Control unit found: ". Program will be stopped!
Checking versions
Versions do not match. Malfunction possible!
EDIABAS- Error
ApiCheckJobStatus: Error #13
IFH-0003: DATATRANSMISSION TO INTERFACE DISTURBED
API Job error or no such result !
Continue script processing?
Sellasta. Missä vika?:think
-J
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Garash View PostJuurikin alkupään E39iä ja E46ia sekä loppupään E36sia. 20pinnisen adapterin toki tarvii, mutta tuolla kaapelilla ei saa yhteyttä vanhempiin? Minkähän takia kovasti kehuu tuota kaapelia ainakin ilmoituksessaEli sama ostaa halvin ebay k+dcan kaapeli ja ads kaapeli+20pinninen adapteri jos tuolla linkin "modatulla" kaapelilla ei ole muuta merkittävää kuin hinta?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ohhoh View PostEi tuota varmaan mitenkään muuten ole "modattu" kuin kytkimellä varustettu, saa siitä 7 ja 8 pinnit kätevästi yhteen ja erikseen. Vanhemmat mallit vaativat ne yhteen ja uudemmat erikseen. Olisko vaihtunut jossain 3/2007 viisaammat korjatkoon. Ihan kätevä ominaisuus jota ei niistä halvimmista johdoista löydy.
Pystyy kyllä tekemään itsekkin niihin halvempiin johtoihin tai kolvilla vaan yhteen jossei ole käyttöä uudempiin autoihin
Leave a comment:
-
Leave a comment: