Originally posted by HTK12
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Oma proggis: graafista live-dataa TestO:lla. *Päivitys 26.06.2017*
Collapse
X
-
Softaa päivitetty ja rikkinäinen latauslinkki pitäis toimia myös.
Olisko ideaa jos tekisi tästä android-softan, joka käyttäisi bluetooth-serial port- adapteria ?
Millainen tuo elm327-bluetooth moduli on, voiko sitä käyttää kuten com-porttia (serial port profilen kautta) vai tekeekö se automaattisesti kaikki (vianluvun, live datan haun) toiminnot itse ?
Comment
-
-
Originally posted by pheno View PostSoftaa päivitetty ja rikkinäinen latauslinkki pitäis toimia myös.
Olisko ideaa jos tekisi tästä android-softan, joka käyttäisi bluetooth-serial port- adapteria ?
Millainen tuo elm327-bluetooth moduli on, voiko sitä käyttää kuten com-porttia (serial port profilen kautta) vai tekeekö se automaattisesti kaikki (vianluvun, live datan haun) toiminnot itse ?
Virtuaali COM:han se on.
AT käskyillä voi myös kysellä näköjään
piiriä voi ohjata melkein miten haluaa jos osaa koodailla.
(mitä minä en osaa)
Bt:n yli jos saat tuon pelittämään, minulla olisi yksi idea... liittyen aiheeseenF30 320xia
Ex E90 325da
Ex E90 320da
Ex E46 330D
Comment
-
-
Originally posted by Nettipepe View PostELM 327 datasheet:eistä löytyy yleensä ihan hyvät toimintaselostukset.
Virtuaali COM:han se on.
AT käskyillä voi myös kysellä näköjään
piiriä voi ohjata melkein miten haluaa jos osaa koodailla.
(mitä minä en osaa)
Bt:n yli jos saat tuon pelittämään, minulla olisi yksi idea... liittyen aiheeseen
Tähän tarkoitukseen pitäis riittää ihan normi usb-sarjaporttiadapteri, vaikka tuo elm327 saattaa toimia paremmin/tarkemmin, koska on mikropiiriohjattu ja varmasti puskuroitu liikennöinti.
Comment
-
-
Nakkasin läppärin seinään kun se rupes vittuileen, niin ei oo voinu kokeilla
Testataan sitten kun jostain saan korvaavan.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by pheno View PostOnko kukaan testannut tuota "nopeampaa" live-dataa ? Itse kun en pysty näitä testailemaan, niin olisi kiva hieman tietään miten toimii ..
Tämähän pitäisi toimia MS41 (DS1), MS42, MS43, ME7.2:ssa sekä MSS50:ssä. Näiden ecujen perässä lukee (serial). Muissa käytetään ecuja Ediabas:n kautta.
Mutta erittäin kätevä kuitenkinMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by pheno View PostEsim. M73 koneesta ei ole vielä lainkaan tietoja (DM5212). Ja M62 varianteista muutama puuttuu. Eikä ole myökään mm. MS410DS0, MS410DS2, MS411DS1, MS411DS2, DM524DS0, BMS46.G31 520d M-Sport '18
Ex: E61 530dA M-Sport, E38 750i, E32 740, E32 735iA Kailine
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostTestasin S50:ssä, ihan hienosti pelaa, tosin tuo kone on sen verran vanha ja hidas, vois uudemmalla toimia nopeamminkin.
Mutta erittäin kätevä kuitenkin
Comment
-
-
Jos jotakin kiinnostaa (tonni vetoa ettei kovin montaa saada vanhempien ECU:jen arvoja Testo:oon, niin se voi hyvinkin mahdollista. Esim. S36, M50, M30, M20, jne. Laita viestiä, niin kerron mitä pitää tehdä.
Eli sellaisten moottorinohjausten, jotka ei toimi INPA:ssa, mutta toimii DIS:ssä. Toimiva DIS pitää löytyä ja oletettavasti ADS-kaapeli.Last edited by pheno; 22-05-2013, 08:23.
Comment
-
-
Originally posted by MaedMaen View PostMoro!
Mistähän mahtaa johtua tän näkönen RPM-käyrä kun vedetään kakkosella tyhjäkäyntinopeudesta rajottajalle? Paikallaan kaasutellessa tulee ihan hyvää käyrää, mutta kiihdytyksessä tämmöstä.
Jotain ongelmaa näyttäisi olevan tuossa piirtorutiinissa. Täytyykin tutkia mikä voisi olla vialla. Sen nyt ainakin pitäisi auttaa, jos esim. muuttaa ikkunan kokoa tai zoomaa plottia (+ tai - näppäin tai hiiren rullalla)....
Comment
-
-
Originally posted by MaedMaen View PostMoro!
Mistähän mahtaa johtua tän näkönen RPM-käyrä kun vedetään kakkosella tyhjäkäyntinopeudesta rajottajalle? Paikallaan kaasutellessa tulee ihan hyvää käyrää, mutta kiihdytyksessä tämmöstä.
Toimisikohan tämä paremmin? tein pari muutosta piirtorutiiniin.
Comment
-
Comment