Originally posted by Ravermeister
View Post
Kesärenkaat
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Vianorilla on tällä hetkellä poistotarjous Hakka Zetasta kun uusi Hakka Black tuli tilalle.
Myyvät Hakka Zetan varastot loppuun ovh -55% eli aika halvalla, kannattaa ainakin kysyä hinta paikalliselta ennen ku noita Z G2 alkaa tilailemaan euroopasta...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostSaa nähdä millaiset uraimurit tuli ostettua...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by O.K. View PostJoo siis Z G2. Suomessa sama on käsittääkseni nimellä Hakka Z, ainakin pintakuvio näyttää ihan samalta.
Pyöräytettiin viikko sitten vanteille nuo Z G2:set, todella painava rengas ja jäykkä verrattuna vanhoihin Dunloppeihin ja uuteen Hakka Z:taan. Saa nähdä millaiset uraimurit tuli ostettua...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEi kai tuommoisia olekkaan, on Hakka Z tai Z G2? Mulle tuli just nuo Japanissa valmistetut UHP Z G2 renkaat ebaystä. Kesää odotellessa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostEi kai tuommoisia olekkaan, on Hakka Z tai Z G2? Mulle tuli just nuo Japanissa valmistetut UHP Z G2 renkaat ebaystä. Kesää odotellessa.Last edited by Heguli 31; 26-01-2013, 13:51.
Leave a comment:
-
-
Onko sillä väliä vaikka renkaat oiskin tehty Venäjällä? Tehtaan/valmistajan laadunvalvontahan sen laadun kuitenkin ratkaisee. On teillä kotonakin kuitenkin kämppä täynnä kiinassa tehtyä elektroniikkaa sun muuta kamaa vaikka siinä jonkun tunnetun valmistajan nimi päällä onkin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by O.K. View PostOtin nyt uudelleen Hakka Z G2:t,
Leave a comment:
-
-
Itse olin jo tilaamassa nuo TM testivoittaja Hankookit, mutta onneksi selvisi tuo niiden nopea kuluminen ennen tilausta (tuo Autobildin testi ja rengaskauppiaalta kuultuna).
Otin nyt uudelleen Hakka Z G2:t, samanlaiset olleet alla nyt sen 3 kesää ja ei pahaa sanottavaa niistä ollut. Vaikka niiden tuo polttoaineenkulutusmerkintä on huono, niin tuossa Autobildin testissä olivat siltäkin osin ihan hyvin pärjänneet, joten lienevät ihan keskitasoa kulutusvaikutuksen osalta. Myös ajomelumerkintä on niissä huono, mutta tuskin auton sisälle se melu paljoa enempää kantautuu kuin hiljaisimmista tuon koon renkaista.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Peltsii View PostOta Pilot supersport jos kokoja löytyy, on uusin ja suorituskykyisin malli.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JaTR View PostPaljonko suurin piirtein ajoit Hankookeilla? :think
Ajattelin nyt kokeilla noita Michelin pilot sport 2 tai 3 mallia. Hintaero Hankook:iin Evo sarjaan ei kuitenkaan ole kuin n. 200€ luokkaa.Last edited by IIIolut; 15-01-2013, 11:04.
Leave a comment:
-
-
Kesä tulee hurjaa vauhtia... Mitäs porukka suosittelee kesärenkaiksi? Hankookit on sileinä... Onko jollain kokemuksia Michelin pilot sport 3 mallista? Onko parempi kuin pilot sport 2?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Antsah View PostKannattaa huomioida sitten, että Hankookillakin on muitakin rengasmalleja.
Ominaisuuksista tinkien saa toki kulutuskestävämpiäkin tuotteita kuin tuo S1/2.
Leave a comment:
-
Leave a comment: