Originally posted by jva
View Post
Ok, mehän emme kaikkia muita valintaan vaikuttavia seikkoja+politiikkaa+bisnestä tiedetä, mutta se on varmaa että aika noloon asemaan joutuu niin BMW kauin Hankook:kin mikäli sadat tulevat eri testit ympäri maailman kertoisivatkin aivan päinvastaisesta.
Tähän ilmoitukseen/mainokseen voi sikäli hyvinkin uskoa, koska ko.rengas on jo parisen vuotta kerännyt kymmenistä eri testeistä maailmalla testivoittoja/+3 sijoituksia ilman yhtäkään testinotkahdusta.
Lisäksi ainakin me "ammattikuluttajat" olemme jo pitkään tienneet Hankookin S1:n loistavat tekniset ominaisuudet yhdistettynä kuitenkin oikeasti täysin poikkeukselliseen mukavuuteen.
Katsotaan millä tahansa oikeasti mitattavalla mittarilla, niin hankook S1 on kuin onkin aivan kiistatta tämän hetken paras rengas markkinoilla ja jossa pn tehty vähiten kompromissejä teknisten ominaisuuksien ja mukavuuden suhteen.
Jos tämän esiin tuominen on sitten sitä "Hankook lasien" kanssa olemista, niin mitähän näiden faktojen kieltäminen oikein on?
Originally posted by teropa
View Post
Eli yksi/kaksi TM:n testiä vain tukee sitä samaa mihin tuloksiin sadat maailmalla tehdyt muut testit ovat päätyneet.
Eli Hankookin menestys alkoi jo kauan ennen esim.BMW:n yhteistyösopimusta.
Korostan nyt kuitenkin sitä, että mm.tämä oma jo kolmisen vuotta täälläkin kestänyt "Hankook missio" on perustunut ihan puhtaasti omakohtaisiin kokemuksiin ja jatkuvaan lähes päivittäiseen "livevertailuun" eri rengastuotteiden ominaisuuksista.
Se että ajat aamupäivällä käytetyllä 19" contilla, päivällä 19" kinkkikumilla, iltapäivällä 19" Marangonilla ja illalla 19" Hankookilla....ja seuraavalla viikolla uusi kierros taas eri merkkejä/malleja..jne.jne, antaa aivan väkisinkin jonkinlaista perspektiiviä siitä minkälaisia tuotteita nämä käytännön tasolla ovat.
Lisäksi kun vuosia ja taas vuosia näihin lähes jokaisiin eri rengaskierroksiin etsii ja pyrkii säätämään oikeat optimialustakulmat, lähtee päästä viimeistään siinä kohtaa ne minkä tahansa väriset lasit jos tuote oikeasti ei ole hyvä.
Tällä hetkellä vain on niin...ja täysin ilman minkään värisiä laseja on niin että missään muussa tämän hetken korkean nopeusluokitusten tuotteissa ei vain yksinkertaisesti yhdisty huippuluokan tekniset ominaisuuden vastaavan tason mukavuuteen kuin Hankookin S1:ssä.
Kaikissa muissa vastaavissa tämän hetken tuotteissa on jokin tai joitakin ominaisuuksia joka Suomen uraisissa tyyppiolosuhteissa pudottavat sen riman alle suhteessa S1:een.
Ei S1:kään tietenkään ole joka ominaisuudeltaan ylivoimainen, mutta pakettina se sitä tällä hetkellä on.
Se kuka ei tätä allekirjoita, istuu oikeasti omien ennakkoluulojensa kanssa jonkin muun väriset lasit päässään.
Korostan nyt kuitenkin sitä, ettei perusajatus kesärenkaasta unohdu, että suurin osa kuluttajista saa kuitenkin rahalleen ihan tarpeeksi vastinetta myös esim.NS2:sta ja kaikki lopusta maksettu on tuuleen revittyjä euroja....myös S1:n kohdalla.
Leave a comment: