GT-Radialit, Nankangit ja muut halpiskumit III

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • isolohko
    replied
    Originally posted by VilleP View Post
    Yleensä nuo koeajot on rf renkailla mitkä kyllä turisee.
    hyvä huomio! minäpä kysyn toimitukselta, mitkä renkaat oli alla.

    Leave a comment:


  • jr66
    replied
    Originally posted by isolohko View Post
    hieno homma.

    edit: OT BMW 520D XDRIVE MHEV SEDAN LUXURY LINE, helmikuu 2021, Tekniikan Maailma, ajettua. Huonoa: jousituksen tutina. WTF BMW, 2020 luvulla ollaan, eikä osata suunnitella 5-sarjalaisen jousitusta vieläkään.
    Joskus vaikuttaa että eivät osaa suunnitella paljoa muutakaan..

    Leave a comment:


  • VilleP
    replied
    Yleensä nuo koeajot on rf renkailla mitkä kyllä turisee.

    Leave a comment:


  • isolohko
    replied
    Originally posted by Bemarnisti View Post
    Nyt alla olevat nokian kitkat ei kyllä juurikaan tutise. Ei ehkä aivan kiin sukkasillaan mene kuin aiempi Audia A4 B8.5 mutta koeajamistani yksilöistä selkeästi paras kuitenkin. Käsitin että tämä kori ei olisi aivan niin herkkä tärinöille kuin aiemmin omistamani E39 farkku…
    hieno homma.

    edit: OT BMW 520D XDRIVE MHEV SEDAN LUXURY LINE, helmikuu 2021, Tekniikan Maailma, ajettua. Huonoa: jousituksen tutina. WTF BMW, 2020 luvulla ollaan, eikä osata suunnitella 5-sarjalaisen jousitusta vieläkään.
    Last edited by isolohko; 06-03-2021, 09:23.

    Leave a comment:


  • VilleP
    replied
    Ei kyllä minunkaan f11 ole tutissut yksilläkööm renkailla, vaikka alla ollut kierotkin vanteet. Merkki renkaita olleet kaikki. Yksi rengasliike ei osannut tasapainottaa niin sen kyllä huomasi, mutta kun vei toiseen mestaan niin värinät katosi.

    Leave a comment:


  • Bemarnisti
    replied
    Originally posted by isolohko View Post
    Taitaa olla ihan sama, onko kiinakumit vai muut, niin f1x:llä on hyvin suuri(?) todennäköisyys, että pääsee tutina-allerginen tutinanpoistojumppaan, joka ulottuu renkaiden lisäksi muuhunkin, jos on palstakirjoitteluihin uskomista. Ja taitaa vitossarjassa olla sama, onko se e, f vai g.
    Nyt alla olevat nokian kitkat ei kyllä juurikaan tutise. Ei ehkä aivan kiin sukkasillaan mene kuin aiempi Audia A4 B8.5 mutta koeajamistani yksilöistä selkeästi paras kuitenkin. Käsitin että tämä kori ei olisi aivan niin herkkä tärinöille kuin aiemmin omistamani E39 farkku…

    Leave a comment:


  • isolohko
    replied
    Taitaa olla ihan sama, onko kiinakumit vai muut, niin f1x:llä on hyvin suuri(?) todennäköisyys, että pääsee tutina-allerginen tutinanpoistojumppaan, joka ulottuu renkaiden lisäksi muuhunkin, jos on palstakirjoitteluihin uskomista. Ja taitaa vitossarjassa olla sama, onko se e, f vai g.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by Bemarnisti View Post
    Harmillisesti ei tuo yokohaman malli ole vielä selvillä mutta täytyy kysäistä.. niihin pitäs laittaa 300€ omaa rahaa kiinni, toki ei iso summa jos saa oikeastikkin paremman renkaan kun nuo halvemmat 2 merkkiä. Olen pirun allerginen kaikelle tutinalle ja tärinälle autossa
    Advan Sport V105 se varmasti on. Yokohamalla tuskin tutinoita tarvii miettiä.

    Leave a comment:


  • naikou
    replied
    Onhan se vähän niin että kun maksaa useita satoja enemmmän niin yleensä saa paljon paremmat mustat pyöreet, muuta ei kiinakumien kanssa tarvitse kitua jos sellaisiin päätyy. Joskus vain haluaa käyttää ne sataset vaikka elämänlaadun parantamiseen eikä just niihin renkaisiin, tosin sitten kolaritilanteessa(jotkut joutuu niihinkin)kun miettii että 10metriä lyhyemmällä jarrutusmatkalla tämäkin olisi ehkä vältetty niin siinä tilanteessa voi vain ihailla itseään peilistä

    Leave a comment:


  • Bemarnisti
    replied
    Originally posted by zener View Post
    Yokohama on varma.
    Harmillisesti ei tuo yokohaman malli ole vielä selvillä mutta täytyy kysäistä.. niihin pitäs laittaa 300€ omaa rahaa kiinni, toki ei iso summa jos saa oikeastikkin paremman renkaan kun nuo halvemmat 2 merkkiä. Olen pirun allerginen kaikelle tutinalle ja tärinälle autossa

    Leave a comment:


  • Bemarnisti
    replied
    Originally posted by fraatti View Post
    Muuta en osaa sanoa kun että muuten hyvä auto on mahdollista pilata huonoilla renkailla. :think
    Tätä itekkin pelkään:think

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Yokohama on varma.

    Leave a comment:


  • VilleP
    replied
    Originally posted by naikou View Post
    Vertasin radareita vain edellisiin alla olleisiin premium ”laaturenkaisiin” jotka oli kanssa uudesta loppuun asti alla, ei dimax r8 aivan yhtä hyvät olleet mutta voisin ehkä uudemmankin kerran ostaa. Nuo testit ei kyllä anna mitään realistista kuvaa miltä renkaat tuntuu ajossa, pelkkää nippelitietoa minusta.
    Se miltä renkaat tuntuu ajossa ei kyllä anna realistista kuvaa onko rengas turvallinen joka tilanteessa.

    Leave a comment:


  • naikou
    replied
    Originally posted by VilleP View Post
    Kohtuullinen on suhteellinen käsite:

    https://best-tyres.uk/tests/autobild...mer-225-50-r17
    Vertasin radareita vain edellisiin alla olleisiin premium ”laaturenkaisiin” jotka oli kanssa uudesta loppuun asti alla, ei dimax r8 aivan yhtä hyvät olleet mutta voisin ehkä uudemmankin kerran ostaa. Nuo testit ei kyllä anna mitään realistista kuvaa miltä renkaat tuntuu ajossa, pelkkää nippelitietoa minusta.

    Leave a comment:


  • isolohko
    replied
    Originally posted by Bemarnisti View Post
    Nyt auton hankinnan yhteydessä luvattiin mukaan uudet kesärenkaat ja näiden välistä pitäisi valita:

    Radar Dimax R8
    Triangle ?

    Yokohama ?
    Nokian Hakkka black2

    Ylemmät 2 saisi "ilmaiseksi" ja alempiin kahteen joutuu itse laittamaa 300-400€ lisäksi. Kokona on 245/40-19 ja autona mihin tulisi on 530D F11.
    Onko raadilla jotain kokemuksia näistä renkaista?
    tossa sigun e87:ssa takana 255/35-18 koossa Radar Dimax R8+ ja Alastarossa viime kesänä en uskaltanut niin kovaa ajaa, että olisi luistoon lähtenyt. eikä menny purkaksi. mutta pappa köröttelyähän se. kilometrien kestosta ei mitään käryä. syrjässä parkissa oli toinen 1-sarjalainen ilman kilpiä, siis lienee ollut jonkun firman ratalelu, siinä samat renkaat 17-tuumasina, kokoa tarkemmin muista.

    Leave a comment:

Working...
X