Announcement

Collapse
No announcement yet.

M60/M62 kysymyksiä II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [fuse]
    replied
    Originally posted by kalevik View Post
    Ettei kuitenkin olisi tankin tuuletuksen liittyvä suodatin?
    Lyöppäs kuukkelin kuvahakuun m62 dcs precharge pump

    E: olitteki nopeempia

    Leave a comment:


  • kalevik
    replied
    Originally posted by Gedd View Post
    Perään tulee hydraulilinjat :think

    Edit: Ja mulla ainakin TU koneessa tankin carbon can on takalokarin sisässä kuskin puolella josta se tuli suoraan koneen etuosaan. Sähkösen venttiilin kautta imusarjaan.
    Voipi se noinkin olla, pitäisi käydä pihalla katsomassa

    (käy pihalla)

    No joo, pumppu se on.
    Last edited by kalevik; 30-01-2016, 09:29. Reason: hoopous

    Leave a comment:


  • Gedd
    replied
    Originally posted by kalevik View Post
    Ettei kuitenkin olisi tankin tuuletuksen liittyvä suodatin?
    Perään tulee hydraulilinjat :think

    Edit: Ja mulla ainakin TU koneessa tankin carbon can on takalokarin sisässä kuskin puolella josta se tuli suoraan koneen etuosaan. Sähkösen venttiilin kautta imusarjaan.
    Last edited by Gedd; 30-01-2016, 00:51.

    Leave a comment:


  • kalevik
    replied
    Originally posted by [fuse] View Post
    Sepä se
    Ettei kuitenkin olisi tankin tuuletuksen liittyvä suodatin?

    Leave a comment:


  • Patriot
    replied
    Speksailua ja haaveilua:
    Ajattelin TESTOlla ajaa vähän logia ja megalogviewerilla yrittää keksiä millaisella funktiolla nuo vanokset säätyvät.

    M62TU:n esittely-PDF:ssä puhutaan portaattomasta säädöstä, mutta varmaan joku kierrospohjainen karkea arvio saattaisi riittää jos moottorin sijoittaa johonkin toiseen koppaan. Mahtaako tuosta Bosch ME7.2 ecusta nähdä suoraan jotain vanoksen karttoja?
    Last edited by Patriot; 29-01-2016, 18:07.

    Leave a comment:


  • [fuse]
    replied
    Originally posted by Gedd View Post
    Ja seuraava kysymys samalla linjalla: Mikä toi pyöreä laite on ohjaustehostimen säiliön alla vähän matkaa öljynsuodattimeen päin? DSC Pumppu?

    Sepä se

    Leave a comment:


  • Gedd
    replied
    Ja seuraava kysymys samalla linjalla: Mikä toi pyöreä laite on ohjaustehostimen säiliön alla vähän matkaa öljynsuodattimeen päin? DSC Pumppu?

    Leave a comment:


  • MMF
    replied
    Originally posted by Pikkuvelii View Post
    Vakionopeudensäädin
    Tänks, ei ihme ettei se toimi...

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Vakionopeudensäädin

    Leave a comment:


  • MMF
    replied
    Originally posted by Gedd View Post


    Sellainen ruskeahko alunperin, ei alumiinin värinen.
    Mikä on tuo mötikkä tuossa öljynsuodattimen ja hydrauliöljyn välissä?

    Tuossa pihasta löytyy -97 mallinen 540ia ja siitä puuttuu se mötikkä, piuhat poikkaistu ja tyhjä paikka.

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Peltsii View Post
    Mistäs nää yleensä vuotaa öljyä ? Kuskin puoli moottorista on alhaaltapäin öljyisempi. Alemman öp:n tiiviste ainakin vuotaa, mutta näyttäisi tulevan ylempääkin. Maahan jää muutama tippa auton alle. Mosana M62TU
    Venttiilikopan tiivisteet, ylemmän öljypohjan tiiviste ja ohjaustehostin nyt ainaki heti tulee mieleen.

    Leave a comment:


  • Peltsii
    replied
    Mistäs nää yleensä vuotaa öljyä ? Kuskin puoli moottorista on alhaaltapäin öljyisempi. Alemman öp:n tiiviste ainakin vuotaa, mutta näyttäisi tulevan ylempääkin. Maahan jää muutama tippa auton alle. Mosana M62TU

    Leave a comment:


  • MH motorsport
    replied
    Oma resepti biltema alu primer ja motox vannehopea ja parivuotta kovaa ajoa. Nyt biltema röpömaalit myös pysyneet.

    Leave a comment:


  • Urpo_rotta
    replied
    Originally posted by Thuppu View Post
    Toi pata käy kohtuu kuumana, suosittelen kuumankestomaalia. Ite kunnostin venakopat joku vuosi sitten ja näyttää perus hopea maali jo irtonaiselta/kuplineen paikkapaikoin. Kullertava sävy tulee siitä ku maali on tummunut/palanut.
    Mä komppaan kans tätä. Omankäsitys on että ei ne kopat alunperin ole semmoiset kusenpolttaman väriset, vaan samaa sävyä kuten esim muovikannen hopeiset osat. Viisaammat korjatkoon. Liekkö osansa reaktiion tuolla magnesiumseoksellakin sitten.

    Itsellä ei myöskään normimaalit oikeen hyvin tunnu kestävän, joutuu maalaamaan uudelleen. Vht vois kokeilla kun moni on kehunut.

    Leave a comment:


  • Thuppu
    replied
    Toi pata käy kohtuu kuumana, suosittelen kuumankestomaalia. Ite kunnostin venakopat joku vuosi sitten ja näyttää perus hopea maali jo irtonaiselta/kuplineen paikkapaikoin. Kullertava sävy tulee siitä ku maali on tummunut/palanut.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎