Originally posted by Peltsii
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M60/M62 kysymyksiä II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Tässä topicissa kun on V8 tietäjiä niin kysytäänpäs jos joku keksisi missä vikaa.
Potilas siis M62B44 03/98 valmistettu E39 540iA
Viime viikolla kun pakkaset lauhtuivat ja tiet muuttui loskavelliksi alkoi auto käymään aavistuksen huonosti. Seuraavana aamuna auto ei enään käynyt kaikilla ja lämpöviisari oli tapissa (kylmällä koneella). Ajoin pakolla 2km seuraavaan stop paikkaan ja annoin seistä 15min niin lähti normaalisti käymään ja toimi normaalisti. Kävin lukemassa vikakoodis, missfire ilmoituksia joka pytystä ja lambda-arvot pielessä. Sekä viimeisenä jäähdytin-nesteen lämpötila-anturista.
Kävin hakemassa uuden anturin ja mittari on toiminut sen jälkeen normaalisti. Mutta auto tekee edelleen kylmänä sen että käy vajaalla. Hetken kun antaa käydä tai ajaa muutama 100m ja sammuttaa sekä starttaa heti perään toimii normaalisti. Lämpimänä / puol lämpimänä toimii normaalisti.
:think
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostJos päädyt vaihtamaan koko osan, et pelkästään tuota kantta, niin pultit on Ribe ei torx. Näiden kanssa on monet tapelleet ja pyöräyttäneet osasta pulteista kannat pyöreiksi torxilla.
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostTässä topicissa kun on V8 tietäjiä niin kysytäänpäs jos joku keksisi missä vikaa.
Potilas siis M62B44 03/98 valmistettu E39 540iA
Viime viikolla kun pakkaset lauhtuivat ja tiet muuttui loskavelliksi alkoi auto käymään aavistuksen huonosti. Seuraavana aamuna auto ei enään käynyt kaikilla ja lämpöviisari oli tapissa (kylmällä koneella). Ajoin pakolla 2km seuraavaan stop paikkaan ja annoin seistä 15min niin lähti normaalisti käymään ja toimi normaalisti. Kävin lukemassa vikakoodis, missfire ilmoituksia joka pytystä ja lambda-arvot pielessä. Sekä viimeisenä jäähdytin-nesteen lämpötila-anturista.
Kävin hakemassa uuden anturin ja mittari on toiminut sen jälkeen normaalisti. Mutta auto tekee edelleen kylmänä sen että käy vajaalla. Hetken kun antaa käydä tai ajaa muutama 100m ja sammuttaa sekä starttaa heti perään toimii normaalisti. Lämpimänä / puol lämpimänä toimii normaalisti.
:think
Originally posted by rgaweer View PostKoskeeko tämä vain M62 vai mikä on M60 laita? Tietää olla sitten oikeat työkalut valmiina kun alkaa jumppaamaan.Last edited by HTK12; 01-02-2016, 23:25.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostHeitetäämpä tähän villi veikkaus. Termostaatin piuhoja pitkin on jäähdytysnestettä päässyt DME päälle ja siksi lämpöviisari meni tappiin (termostaatin lämmityksen tiivistys pettänyt). Eli akun negatiivinen kaapeli irti, vänkärin raitisilma kotelo pois ja alta paljastuva sähkö boxi auki ja sieltä DME liittimet irti. Sitten sieltä tarksitat kaikki pinnit hapettumien varalle. Ai, että mistä moinen arvaus? Ihan omakohtaista kokemusta löytyy ja tovin aikaa raavin päätäni, että mitäs vittua. Pinnien puhdistamisella lähti taas toimimaan.
Jaa-a empä osaa varmaksi sanoa.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by eimilkki View Posthttp://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_4629
Osa numero 1, eli kampuran päässä oleva "dampperi" alkoi ääntämään
ja vapisemaan uhkaavasti. Onkohan löystynyt vai mikä tuolta on nyt sitten antautunut? Onko työläs remontti tiedossa?
Korjaantuu vaihtamalla dampperi.Last edited by Muurahainen; 14-02-2016, 22:32.
Comment
-
-
Originally posted by eimilkki View Posthttp://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_4629
Osa numero 1, eli kampuran päässä oleva "dampperi" alkoi ääntämään
ja vapisemaan uhkaavasti. Onkohan löystynyt vai mikä tuolta on nyt sitten antautunut? Onko työläs remontti tiedossa?Originally posted by Muurahainen View PostSiellä on kumin vulganointi varmaankin pettänyt.
Korjaantuu vaihtamalla dampperi.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Just vaihdoin m60 e34 kopassa koko kotelon ja etsisin vuotoja muutenkin. Nappasin nopeasti koneen pois ja tein homman. Eiköhän ne saa vaihdettua kun koteloa siirtää sivuun ja pikkuräikällä avaa.Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus
www.mh-motor.fi 0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Comment
-
-
ex e39 m62 nuo o-renkaat vaihtelin, ei ole ihan helppo homma. Joutuu moottorin tyynyn irroittamaan, mutta silti todella ahdas paikka. Alakautta joutuu tekemään.
Jos en aivan väärin muista, putket menevät moottorin korvakkeeseen jonka sisältä kulkeutuu lohkoon Eli kannattaa ottaa myös lohkon ja korvakkeen väliin uudet o-renkaat ja laitella ne samassa
Fiksummat korjatkoon jos puhun aivan omiani :thinkex:e39 540ia m-sport -01, e34 525i turbo,e30 M50 touring, e30 324td, e46 330xda m-sport....
Comment
-
Comment