Originally posted by Keimo
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw:n turbotus (kerätään kaikkien tieto tänne)
Collapse
X
-
Originally posted by ykäno niin ite soitin juuri konttorille ja kysyin 325 turbotusta niin pitää olla vaan tehopaperi näyttää ettein teho nouse tuon 20% yli
Leave a comment:
-
-
no niin ite soitin juuri konttorille ja kysyin 325 turbotusta niin pitää olla vaan tehopaperi näyttää ettein teho nouse tuon 20% yli
Leave a comment:
-
-
Originally posted by petsukkakysykää ake:lta miten on, kun väittivät mulle katsastus konttorilla että, jälkiturbotus katsotaan 30% tehonlisäykseksi nykyään, ei kuulemma mee enää muutoskatsastuksella läpi vaan vaatii ake:lta luvat. suurin sarjavalmisteinen E30 on 325 ja siihen ei kuulemma löydy jarruja, näin väittivät. en tiä onnistuisko 320 turbotus 325 jarruilla.
ettei vaan tämä asia päde siinä kohalla jos ei oo tehopaperia näyttää että teho ei nouse enempää kun se sallittu 20% joskus kysyin konttorilta että jos ei oo tehopaperi näyttää niin miten lasketaa teho niin konttorilta sanottii muistaakseni että jälki turbotuksesta lasketaa sitten tehon nousu oliko se nyt juuri tuo 30% en nyt sata varma ole asiasta kun siitä on jo jonki aikaa kun kyselin
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bmw harrastelijaNyt kun on tämä lakiuudistus otettu käyttöön, niin onkos joku foorumilainen käyny muutoskatsastamaan jarrut? ´Jarruista ei lasketa prosentteja, mutta artikkelissa kerrottiin myös kuluvista osista jotka vaikuttavat turvallisuuteen. Ei voidaan vaihtaa jarrut tehokkaammasta mallista ilman prosentteja, mutta mitenkäs esim:kallistuksenvakaajat jne...?
Leave a comment:
-
-
Nyt kun on tämä lakiuudistus otettu käyttöön, niin onkos joku foorumilainen käyny muutoskatsastamaan jarrut? ´Jarruista ei lasketa prosentteja, mutta artikkelissa kerrottiin myös kuluvista osista jotka vaikuttavat turvallisuuteen. Ei voidaan vaihtaa jarrut tehokkaammasta mallista ilman prosentteja, mutta mitenkäs esim:kallistuksenvakaajat jne...?
Leave a comment:
-
-
Näin ne väitti että, tän vuoden alusta on laki muuttunu. Olivat kuulemma antanee yhteen 325 turboon leiman mutta, tällä hetkellä kyseisestä autosta puuttuu turbo. kiitos AKE:n. Piti itte tehdä mut se tyssäs siihen konttorilla käyntiin.
Leave a comment:
-
-
eipä lue ainakaan AKE.n sivuilla mitään, jotenAKE.n ohje 10/208/2004 (14.1 2004) luulis olevan voimassa. http://www.ake.fi/pdf/10-208-2004.pdf
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TeppoSiis mitäs vittuu?? Misäs konttorilla tämmöstä sanoivat?
Toisaalta en yhtään ihmettelis..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by petsukkakysykää ake:lta miten on, kun väittivät mulle katsastus konttorilla että, jälkiturbotus katsotaan 30% tehonlisäykseksi nykyään, ei kuulemma mee enää muutoskatsastuksella läpi vaan vaatii ake:lta luvat. suurin sarjavalmisteinen E30 on 325 ja siihen ei kuulemma löydy jarruja, näin väittivät. en tiä onnistuisko 320 turbotus 325 jarruilla.
Leave a comment:
-
-
kysykää ake:lta miten on, kun väittivät mulle katsastus konttorilla että, jälkiturbotus katsotaan 30% tehonlisäykseksi nykyään, ei kuulemma mee enää muutoskatsastuksella läpi vaan vaatii ake:lta luvat. suurin sarjavalmisteinen E30 on 325 ja siihen ei kuulemma löydy jarruja, näin väittivät. en tiä onnistuisko 320 turbotus 325 jarruilla.
Leave a comment:
-
-
Osta l-jet kansi apulaitteineen ja siitä on helppo alottaa...
Leave a comment:
-
-
Kummas ruiskus suuttimet on suoraan kannes vai onko kummaskaan. Pitänee vissiin myydä kaasarit ja ostaa ruisku koneen kansi ja k-jetti. Hilppeet tulle turbo käytöön...
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hanzu12Kumpi ruisku olis parempi laitta turbon kera?
Meneekö kumpikaan ruisku suoraan kaasari koneen kanteen?
Miten toi k-jetronic toimii. Eli miten se säätä ruiskutus ajoituksen.
Kumpi olis helpoo asentaa?
Ja kone on se m10b18.
Jos koko järjestelmän meinaat laittaa, homma on aika iso ja vaatii virtauspenkin. 1.8i ja 16/1.8 kansi ei ole vartailukelpoisia keskenään. Eli ruisku hilppeet 1.8i kannesta ei mene ilman koneistuksia 1.6/1.8 tai menee mutta ei toimi kuten pitäs.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by hanzu12Kumpi ruisku olis parempi laitta turbon kera?
Meneekö kumpikaan ruisku suoraan kaasari koneen kanteen?
Miten toi k-jetronic toimii. Eli miten se säätä ruiskutus ajoituksen.
Kumpi olis helpoo asentaa?
Ja kone on se m10b18.
Leave a comment:
-
Leave a comment: