Olis pari kysymystä vielä.
Elikkä tukeeko motronic isompia suuttimia? Eli jos vaihdan ton m50b25 vakio suuttimet vaikka 440cc suuttimiin niin ymmärtääkö se niitä?
Sitten toinen esim. jos pistän isommat suuttimet,boksin millä voi säätää seossuhdetta ja sitten toisen boksin millä pystyy säätämään sytytystä niin onko mahdollista saada ahdettua m50b25 toimimaan tollasella kokoonpanolla?
Niin ja tiedän kyllä että mega,tatech,hestec yms. on kyllä parempia,mutta haluan nyt tietää onko tollasella kokoonpanolla mahdollisuus saada konetta toimimaan kunnolla?
Joten olisiko mahdollista että vastaisitte kysymyksiini,ettekä rupeaisi selittelemään kuinka paljon parempia kaikki muut on.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw:n turbotus (kerätään kaikkien tieto tänne)
Collapse
X
-
Originally posted by [-Make-] View PostNostetaas nyt tätäkin,kun en uutta viitti ruveta tekemään.
Elikkä mul on autona bmw 323 vm.84 johon on vaihdettu m50b25 ja ei ole vähäpäästöinen.
Elikkä mitä tarvii tehä,kun ajattelin pistää turbon kylkeen ja ajattelin että tehoa tulee olemaan sen 325 +20% eli yritetään saada siihen se 204 heppaa turbon kans. Mitä joudun vaihtamaan? Tässä ei ole ABS,joudunko laittamaan ABS tähän että saan sen kilpiin? Entä jos yritän katsastaa sen vaikka 250hp,mitä sitten joudun siihen vaihtamaan?
Niin ja onko 323 ja 325 jotain eroa alustassa?
Ja siis minua kiinnostaa vaan se,että mitä joudun tekemään että saan katsastuksesta läpi?
Tai voisiko joku kertoa,mitä on tehnyt kun on samanlaista laitetta katsastanut turbolle?
Hyrrä kylkeen, sopiva lappu penkistä ja muutoskatsastamaan. Toki kannattaa ens kysyä konttorilta mielipidettä misä meinaat katsastaa, valitettavasti vieläkin tuntuu jotkin konttorit olevan aika ulalla näiden muutoskatsastusten kanssa.
Leave a comment:
-
-
Nostetaas nyt tätäkin,kun en uutta viitti ruveta tekemään.
Elikkä mul on autona bmw 323 vm.84 johon on vaihdettu m50b25 ja ei ole vähäpäästöinen.
Elikkä mitä tarvii tehä,kun ajattelin pistää turbon kylkeen ja ajattelin että tehoa tulee olemaan sen 325 +20% eli yritetään saada siihen se 204 heppaa turbon kans. Mitä joudun vaihtamaan? Tässä ei ole ABS,joudunko laittamaan ABS tähän että saan sen kilpiin? Entä jos yritän katsastaa sen vaikka 250hp,mitä sitten joudun siihen vaihtamaan?
Niin ja onko 323 ja 325 jotain eroa alustassa?
Ja siis minua kiinnostaa vaan se,että mitä joudun tekemään että saan katsastuksesta läpi?
Tai voisiko joku kertoa,mitä on tehnyt kun on samanlaista laitetta katsastanut turbolle?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vauhtivaunu View PostOnko se tuommonen pata? -> http://kuvablogi.com/nayta/2495891/. Osina vaan vielä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Make H. View PostSaa katsastettua, siitä miten helposti, niin riippuu onko vähäpäästöinen vai ei.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bimmero View PostEipä ole tuota jakajaakaan...raakakone tuli ostettua.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by s3nder View Postjos laitat Megasquirtin niin kannata myös laitta hukkakipina(3x2 coilpack)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bimmero View PostNo niin,on tullut nyt aloiteltua pientä turbotus projektia ja täytyy heittää ilmoille vähän kysymyksiä ja kalastella vinkkejä kun olen kuitenkin asiassa suht "vihreä"Asiaan, kone on m30b34, männistä on otettu pois 2mm ja myös 2mm paksu kuparipahvi löytyy, osaisiko joku sanoa mikä on puristussuhde nyt???
Ahdin,hukkis,pakosarja,välijäähy on orkkis kamaa 745i:sta. Imusarja on omavalmiste ja sitten on myös bensanpaineen säädin (kertova). Kiinnostaisi tietää järkevät teho tavoitteet ko. osilla??? Mitkä paineet??? :think
Vaikka kyseessä onkin harraste/kesä auto niin tarkoitus ei ole hullutella vaan pitää luotettavuus hyvällä tasolla
Tarvetta olisi jonkinlaiselle sytytys järjestelmälle,vinkkejä??
Moottorinohjaus,megasquirt kiinnostaa mutta itse en siitä oikein mitään ymmärrä. Eli apu enemmän kuin tervetullutta!!!!! Kiitos jo kaikille tietäville tietämätöntä valaisseille
Leave a comment:
-
-
No niin,on tullut nyt aloiteltua pientä turbotus projektia ja täytyy heittää ilmoille vähän kysymyksiä ja kalastella vinkkejä kun olen kuitenkin asiassa suht "vihreä"Asiaan, kone on m30b34, männistä on otettu pois 2mm ja myös 2mm paksu kuparipahvi löytyy, osaisiko joku sanoa mikä on puristussuhde nyt???
Ahdin,hukkis,pakosarja,välijäähy on orkkis kamaa 745i:sta. Imusarja on omavalmiste ja sitten on myös bensanpaineen säädin (kertova). Kiinnostaisi tietää järkevät teho tavoitteet ko. osilla??? Mitkä paineet??? :think
Vaikka kyseessä onkin harraste/kesä auto niin tarkoitus ei ole hullutella vaan pitää luotettavuus hyvällä tasolla
Tarvetta olisi jonkinlaiselle sytytys järjestelmälle,vinkkejä??
Moottorinohjaus,megasquirt kiinnostaa mutta itse en siitä oikein mitään ymmärrä. Eli apu enemmän kuin tervetullutta!!!!! Kiitos jo kaikille tietäville tietämätöntä valaisseille
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Belegone View Postmistä saa helpoiten turbolle öljyn kierron m20b25 koneessa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Belegone View Postja sit viel yks kysymys mistä noit suuttimii saa helpoiten ja eikä ne maksais miljoonia
Leave a comment:
-
Leave a comment: