Announcement
Collapse
No announcement yet.
M42B18/318 IS viritys ja siihen liittyvät ongelmat!
Collapse
X
-
-
Originally posted by micke_ View Posthttp://freenet-homepage.de/pro-auto/startseite.htm siitä Sonderangebote, olis näköjään viripaketti mihin kuuluu nokat ja lastu.
798€
onkohan mitä käytännön hyötyä?
itsellä m20b25 jossa b27 kampura,peltisarja,joku mieto virinokka
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jr66 View PostMinkälainen mylly käytännössä ajaa, mikä perä ja vauhtis ?
Eipä hirveesti eroa normiajossa m20b25 koneeseen verrattuna (paitsi huonommat äänet). Meniskö pienillä vaihteilla iloisemmin?Autoa ei punnittu, mutta toivottavasti huomattavasti kevyempi kun perus e30 325.
Bensat kelpaa kaikki, ts. en oo mitannut paljonko vie sadalla.
Vauhtipyörä on kova ja henkilövaaka sanoo ~6kg. Perä oli pikkukoneisen vakio 4.1.
Nyt meinasin turbon laittaa, mutta sopiva koppa puuttuu, kun ei viitsi tosta M40 koneesta punakoppaisessa luopua.
Pitäiskö työntää varaosa 1502:seen ja ajella teippikilvillä? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tonppa1 View PostMainos tai ei, mutta itsellä about samat + imusarja ja kanavat tehty + Mi16 imuventtiilit + 10,8 wisecot. Nokat säädettynä nolliin.
Vakio ilmamäärämittari ei taida antaa helpolla lisää hepoja..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jochen View PostNoh nyt ois tuommoinen valmis viripaketti myynnissä. Oli menossa foorumilaiselle mutta auton kanssa oli tullut mutkia matkaan joten paketille ei ole enää tarvetta.
Eli nokat on 256 / 10,4 mm Shrick kopiot ja lastu on juurikin tuolta Pro Autolta tilattu, saapui alkuviikosta. Lastu 98 okt ja rajoitin 7500. Lastu on tehty 1994 vuoden autoon ja motronic on mallia 1 267 357 927 / 0 261 203 281.
Hintapyyntö nokille 300€ ja lastulle 85€. Tarvittaessa saa tietenkin uuden lastun jos tuo ei käy omaan autoon.
Omassa autossa on täsmälleen samat kamat kiinni ja olen niistä jo kesällä kirjoitellut. Hyvin potkii ja 170 hp lupaus on hyvinkin realistinen.
Mainos tai ei, mutta itsellä about samat + imusarja ja -kanavat tehty + Mi16 imuventtiilit + 10,8 wisecot. Nokat säädettynä nolliin.
Vakio ilmamäärämittari ei taida antaa helpolla lisää hepoja..
Edit:
Vakiosuuttimet, tai bulkkilastu aiheutti nakutusta. -> 4 seetiä vaihtoon ja vähän kannen hitsausta..Last edited by Tonppa1; 11-01-2009, 09:33.
Leave a comment:
-
-
Noh nyt ois tuommoinen valmis viripaketti myynnissä. Oli menossa foorumilaiselle mutta auton kanssa oli tullut mutkia matkaan joten paketille ei ole enää tarvetta.
Eli nokat on 256 / 10,4 mm Shrick kopiot ja lastu on juurikin tuolta Pro Autolta tilattu, saapui alkuviikosta. Lastu 98 okt ja rajoitin 7500. Lastu on tehty 1994 vuoden autoon ja motronic on mallia 1 267 357 927 / 0 261 203 281.
Hintapyyntö nokille 300€ ja lastulle 85€. Tarvittaessa saa tietenkin uuden lastun jos tuo ei käy omaan autoon.
Omassa autossa on täsmälleen samat kamat kiinni ja olen niistä jo kesällä kirjoitellut. Hyvin potkii ja 170 hp lupaus on hyvinkin realistinen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by micke_ View Posthttp://freenet-homepage.de/pro-auto/startseite.htm siitä Sonderangebote, olis näköjään viripaketti mihin kuuluu nokat ja lastu.
798€
Pistää vaan vähän arveluttamaan tuo rajoittimen nosto tuonne 7800rpm, kestääköhän tuo kone vakio osilla yli 7000rpm. taitaa nuo tehon nousut tuolla nokalla ja lastulla kummiskin olla tuolla korkeilla kierroksilla:think
Leave a comment:
-
-
http://freenet-homepage.de/pro-auto/startseite.htm siitä Sonderangebote, olis näköjään viripaketti mihin kuuluu nokat ja lastu.
798€
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tohelo View PostRepikää ne imusarjan lämmitykset pois vaanmm.e30 is malliin ne lisättiin aktiona,koska kaasuläppä jäätyi talvella!ei kivaa kun jääpi kaasu täysille ja muitakin jäätymisongelmia omiksi tarpeiksi
onpahan tekemistä talvella kun kabiini on täynnä käsiä,yksi virtalukolla,toinen ratissa,samaan aikaan vapaata päälle,kytkin ja jarru pohjassa jne...
Leave a comment:
-
-
Repikää ne imusarjan lämmitykset pois vaanmm.e30 is malliin ne lisättiin aktiona,koska kaasuläppä jäätyi talvella!ei kivaa kun jääpi kaasu täysille ja muitakin jäätymisongelmia omiksi tarpeiksi
onpahan tekemistä talvella kun kabiini on täynnä käsiä,yksi virtalukolla,toinen ratissa,samaan aikaan vapaata päälle,kytkin ja jarru pohjassa jne...
Leave a comment:
-
-
mullekki lastua kiitos!voisko joku pistää privatella mistä hommata.. ja mitäs suodatinta suosittelette jos tekis tuon uuden "kotelon" tai suojan..
Leave a comment:
-
Leave a comment: