Noniin avataas hiukan sanaista arkkua tuosta omasta kikkareesta. Pari kysymystä herää tässä kasatessa, ettei tuu sekundaa kun ei ole aikaa tehdä montaa kertaa 
M50 imusarjan modit ahtokäyttöä ajatellen. Tk moottorin kumiletku kestää ahtoa kun liimaa, että pysyy paikallaan? Imuilma ahtoputkesta eikös? Mites bensapainesäätimelle menevän letkun lähtö? Pysyykö paikallaan ilman modaamista.
Kytkin askarruttaa. Sre 765 ja pro-engines vauhtis. Painelaakerin "taso" 9mm matalampi. Oliko valmista reseptiä tuolle ongelmalle? Haarukan nänni säädettäväksi ja pitempi työsylinteri ja painelaakeri?
Nämä nyt tähän hätään. Kiitos
Ps. Edit. Millasta kynttilää porukka on käyttänyt? Re85 polttoaine tulee olemaan jos se mitenkään mihinkään vaikuttaa. :think

M50 imusarjan modit ahtokäyttöä ajatellen. Tk moottorin kumiletku kestää ahtoa kun liimaa, että pysyy paikallaan? Imuilma ahtoputkesta eikös? Mites bensapainesäätimelle menevän letkun lähtö? Pysyykö paikallaan ilman modaamista.
Kytkin askarruttaa. Sre 765 ja pro-engines vauhtis. Painelaakerin "taso" 9mm matalampi. Oliko valmista reseptiä tuolle ongelmalle? Haarukan nänni säädettäväksi ja pitempi työsylinteri ja painelaakeri?
Nämä nyt tähän hätään. Kiitos

Ps. Edit. Millasta kynttilää porukka on käyttänyt? Re85 polttoaine tulee olemaan jos se mitenkään mihinkään vaikuttaa. :think
Comment