Originally posted by willex
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2017
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by willex View Postkokeillaan siis re85sella viedä penkkiin säätöön jos ne männänrengas välit alkaisi pysymään ehjinä. :think lähemmäs 500hp tässä olisi tavoite päästäE36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostPitäs mennä kyllä helposti, riippuen ahtimesta nokista yms.
Comment
-
-
Täältä varmaan löytyy tietomiehet asiaan:
Käykö mikään vakio vauhtis -765 asetelman kanssa m50 koneeseen?
M50NV oma ei käy, m20b20 ei käy sekään kun on liian pieni sekin (kuvittelin että se kävisi, olisko pitäny olla b25?)
Asetelmia löytyy nurkista m5/-765 mutta budjetti vauhtis pitäs löytää.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostTäältä varmaan löytyy tietomiehet asiaan:
Käykö mikään vakio vauhtis -765 asetelman kanssa m50 koneeseen?
M50NV oma ei käy, m20b20 ei käy sekään kun on liian pieni sekin (kuvittelin että se kävisi, olisko pitäny olla b25?)
Asetelmia löytyy nurkista m5/-765 mutta budjetti vauhtis pitäs löytää.E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Originally posted by Bemssi View PostMinkämerkkisiä tarvike sytkäpuolia jengi laittanut menestyksellä ?
Originally posted by Bemssi View PostOnko noilla eri merkkisillä edes suuria eroja kestävyyden kannalta?
Ei mun kokemuksella. Puolan latausaikaa kannattaa pienentää tarvikepuolilla. Niissä on joskus(aina) tingitty siitä kalleimmasta materiaalista eli kuparista. Toisinsanoen sitä ensiö- ja toisiokäämiä, johon kipinän vaatima sähköenergia varastoidaan, ei ole niin paljon kun "merkkipuolissa". Turbokäytössä asialla on merkitystä, vakiomoottorissa ei niinkään.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostKäykö mikään vakio vauhtis -765 asetelman kanssa m50 koneeseen?Originally posted by jmp2002 View Postmahtaa olla ainut m30 kovavauhtis... mut miten sitten startinlaita?
Comment
-
-
Originally posted by muuris View PostKyllä, M20 ja M50 on 228mm vauhtipyörällä ja M30 240mm (joka tuo 765 on). M30 pyörä vaatii M50 hammaskehän (eri profiili hammastuksessa) tai ilmeisesti myös M30 startti käy heittämällä M50:iin. Vanhemmat mallit on sitten jäätävän isoja fyysisesti.
Osaako joku vielä kertoa varmuudeksi että mistä m30 koneisesta startti pitää ottaa jotta käy paikalleen? Ja että varmasti käy.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Laittaa m52 240mm kaksoismassan omalla kytkinlevyllään ja siihen oma ko. vauhtikseen tarkoitettu sre asetelma, niin riittää moneen vehkeeseen En muista ko. asetelman numeroa, mut näkee sen kataloogista. Ihan orggis asetelmakin näyttää pitävän sen 600Nm niin sre varmasti vielä enemmän.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostLaittaa m52 240mm kaksoismassan omalla kytkinlevyllään ja siihen oma ko. vauhtikseen tarkoitettu sre asetelma, niin riittää moneen vehkeeseen En muista ko. asetelman numeroa, mut näkee sen kataloogista. Ihan orggis asetelmakin näyttää pitävän sen 600Nm niin sre varmasti vielä enemmän.
Tuohan voisi olla hyvä. Laittaisi vain vakion m52 paketin paikalleen.
Mulla vaan on ylimääräsenä yksi -765 ja s38b36 asetelma niin saisi jommankumman käytettyä johonkin.
M52 pakettia saa tarjotaE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Onko muilla ollut ongelmaa ahtopaineenohjauksen kanssa noilla ihan perus mac-venttiileillä?
Tuntuu että ei aina ihan pysy säädöissään. Jos säädät ahdot noin baarin nurkille, niin parin päivän jälkeen saattaakin ahtaa enää puoli. Sitten kun korjaa ylöspäin, niin hetken päästä taas yliahdetaan :think
Ilman venttiiliä ei ole ongelmia vaan pysyy aina siellä mihin jousella säädetty.
Ovatko sitten lämmölle miten herkkiä mekaanisesti?
Comment
-
-
Originally posted by thst View PostOnko muilla ollut ongelmaa ahtopaineenohjauksen kanssa noilla ihan perus mac-venttiileillä?
Tuntuu että ei aina ihan pysy säädöissään. Jos säädät ahdot noin baarin nurkille, niin parin päivän jälkeen saattaakin ahtaa enää puoli. Sitten kun korjaa ylöspäin, niin hetken päästä taas yliahdetaan :think
Ilman venttiiliä ei ole ongelmia vaan pysyy aina siellä mihin jousella säädetty.
Ovatko sitten lämmölle miten herkkiä mekaanisesti?Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Onko open vai closed loop säätö käytössä? Open looppi tahtoo välillä pelata miten sattuu, jos olosuhteet muuttuu.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Comment