ei nyt moottoriin liity mutta täälä nyt kaikilla varmaan on joku lukko näissä turboissa. Eli mitä vaihtoehtoja tuohon e36 325:een on lukkojen suhteen ? m3 perässä on lukko ja menee ilmeisesti suoraan paikalleen mutta ei noita hirveesti myynnissä ole. Sitten tuollainen Quaife ATB lukko 325 kuoriin maksaa sen 1260e ja millanen tuo edes on toiminnaltaan ? Olis kiva saada ne mollemat pyörät vetään kun saan tuon valmiiksi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2017
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by janne[l View Postei nyt moottoriin liity mutta täälä nyt kaikilla varmaan on joku lukko näissä turboissa. Eli mitä vaihtoehtoja tuohon e36 325:een on lukkojen suhteen ? m3 perässä on lukko ja menee ilmeisesti suoraan paikalleen mutta ei noita hirveesti myynnissä ole. Sitten tuollainen Quaife ATB lukko 325 kuoriin maksaa sen 1260e ja millanen tuo edes on toiminnaltaan ? Olis kiva saada ne mollemat pyörät vetään kun saan tuon valmiiksi.
Comment
-
-
Originally posted by janne[l View Postei nyt moottoriin liity mutta täälä nyt kaikilla varmaan on joku lukko näissä turboissa. Eli mitä vaihtoehtoja tuohon e36 325:een on lukkojen suhteen ? m3 perässä on lukko ja menee ilmeisesti suoraan paikalleen mutta ei noita hirveesti myynnissä ole. Sitten tuollainen Quaife ATB lukko 325 kuoriin maksaa sen 1260e ja millanen tuo edes on toiminnaltaan ? Olis kiva saada ne mollemat pyörät vetään kun saan tuon valmiiksi.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Itse löysin typ188 kitkalukkoperän varaosahausta(eli purkaamolta) suht edullisesti. Selasin purussa olevia e34:sia ja katsoin jokaisesta runkonumerolla varustelistan, yhdessä sattui olemaan lisävarusteena lukkoperä ja tilasin sen.Toki vähän riskaabelia eikä tuosta kolmekutoseen voinut käyttää kuin pelkät sisuskalut.
Luukku auki ja risut kyytiin
Comment
-
-
Originally posted by Miuge View PostRacingdiffs.com löytyy, mulle on tulossa sieltä 50% levylukko, katu/drifting -käyttöön sopiva. Pistä viestiä YV tai sigun kautta jos haluat lisätietoja.
Originally posted by jannmann View PostUnohda ainakin noi torsenit, tähän kun on saatavissa ihan toimiviakin lukkoja. Riippuen välityksestä sulle käy mikä tahansa type 188 lukko. e30/e36/e34. Kyllä noita tarjolla on kohtalaisen hyvin. Toki satasella ei saa.
Originally posted by Tomba87 View PostItse löysin typ188 kitkalukkoperän varaosahausta(eli purkaamolta) suht edullisesti. Selasin purussa olevia e34:sia ja katsoin jokaisesta runkonumerolla varustelistan, yhdessä sattui olemaan lisävarusteena lukkoperä ja tilasin sen.Toki vähän riskaabelia eikä tuosta kolmekutoseen voinut käyttää kuin pelkät sisuskalut.
e46 330i cabriolet
e91 320d
e36 328 törpö
Comment
-
-
Mitäs kaikkea tuo ms3 tarvii vakio antureiden lisäksi M52 koneessa. (cherryt kampuralle ja nokkaan)
Lähinnä mietin että kuinka suuri ero hinnassa on vaikka maxxecuun.
Tarkoitus alunperin oli mennä vakio eculla mutta jo maffin päivättäminen maksaa satasia jos ei halua laittaa järkyttävän kokokoista vastusta. Ja onhan live säätäminen vähän mukavampaa kun tuo flashaily.
Comment
-
-
Originally posted by Jarpeli View PostMitäs kaikkea tuo ms3 tarvii vakio antureiden lisäksi M52 koneessa. (cherryt kampuralle ja nokkaan)
Lähinnä mietin että kuinka suuri ero hinnassa on vaikka maxxecuun.
Tarkoitus alunperin oli mennä vakio eculla mutta jo maffin päivättäminen maksaa satasia jos ei halua laittaa järkyttävän kokokoista vastusta. Ja onhan live säätäminen vähän mukavampaa kun tuo flashaily.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
M60 vakioantureilla eikä ensimmäistäkään häiriötä ole ollut... ms3 kyseessä. Rajotin 6500rpm
Eiköhän m5x anturit pitkälle samoja vr antureita ole.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostM60 vakioantureilla eikä ensimmäistäkään häiriötä ole ollut... ms3 kyseessä. Rajotin 6500rpm
Eiköhän m5x anturit pitkälle samoja vr antureita ole.
Ja protopartsilla tais olla rakennuskitti edullisempi :think
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostM60 vakioantureilla eikä ensimmäistäkään häiriötä ole ollut... ms3 kyseessä. Rajotin 6500rpm
Mutta kun Cherry toimii pussista otettuna sellaisenaan. Kun megaan tekee hall-piirin optoerottimella. Ja vain kolme komponenttia: opto, hallin ylösveto (1kohm/12v) ja prosun puolen ylösveto (alunperin 4.7kohm, itse käytän n. 3.9kohm). Häiriönpoistokonkatkin voi jättää pois kun ne voi aiheuttaa itsessään häiriötä signaaliin
Sanoisin että Cherry on osoittautunut "rock solid" ratkaisuksi megan kanssa kampitunnistimena. Niitä on tullut laitettua vuosia ja useita kymmeniä. Siviili- ja kilpa-autoihin.sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
-
Sama homma oli täälläkin viime kesänä, orkkis anturit + maxxecu, eikä minkäänlaisia ongelmia. Täksi kesäksi tuli nokalle cherry hall koska 8-1 triggeripyörä.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Joo cherryn hall on pomminvarma ratkaisu. Halusin vain sanoa että ei se välttämättä tarvii sitä jotta toimii hyvin.
Minun ei ole tarvinnut onneksi koskea asetuksiin kun on viisaammat osannut ne laitella kohdalleen.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Comment