Originally posted by Kaimu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F sarjan N55, S55 ja B58 moottorien viritys ym. modaus
Collapse
X
-
Originally posted by firemax View PostUusi jakopää myös joo. Kallis oli myös kokonais remontti, kandee ne lakrut tarkastaa ajoissa.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by Rale View PostNo niin. Tilpehöörit paikallaan.
Kukas nyt teki näihin softat täällä kotimaassa.
Käytössä MHD, JB4 TTE550, walbron 525, PI, CP.
CMF. En haluaisi luopua vakio KATista.
Tarve 95:n, 98 ja 85Käyttis: BMW IX3 G08 Lci Mineral Weiss Metallic
Harraste: BMW Z4 G29 M-Sport Alpinweiss 3 "with all equipment"
Talviprojekti: BMW E91 330ix "manual"
Talviharraste: BMWe36 vompatti (jäärata vehje)
Ex Harraste: BMW Z4 35i DCT M-Sport Alpinweiss 534hv/803Nm
Ex: BMW e92 335iA 600hv/719nm
1/4 maili 11.8 / 205 km/h
0-200km/h 11.40s
100-200km/h 6,00s
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=309354
Exät: 19 kpl BMW, 17 kpl muita mielenhäiriöitä ja 6 kpl prätkää
Comment
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostOmassa on nyt 154tkm mittarissa joten kyllähän tässä tietysti vois huolestua ehkä ihan aiheellisestikin. Mutta jos laakereita lähtee tarkisteleen niin sama kai ne on sitten jo uusia? Öljypohjan tiiviste tihkuu joten se varmaan pitää joskus vaihdattaa. Onko tuo sitten jo sellainen homma että samalla pitäis nuo KK-laakeritkin vaihtaa? Vai riittääkö apurungon pudottaminen "roikkumaan" antamaan tarpeeksi tilaa KK-laakeriremppaan?
Comment
-
-
Kellään tietoa ku vaihdettu alumiininen ahtoputki, niin tämän jälkeen tullut pari vikakoodia. Aktiivinen: 101f01 Air mass plausibility calculated Air volumes on Air intake system inplausible.
Shadow code: 104b01 absolute pressure sensor, intake Pipe multiple fault.
Ei sytytä valoja tai muutakaan. Liike sanoi että imuputkessa joku huohotusletku teipattu ku oli huonossa kunnossa, tuskin vaikuttaa?
Logissa menee ahdot ainakin yli targetin, onko tuolla muuta erikoista? Auto siis ihan vakio eikä ole viritetty
Comment
-
-
Jos nyt laittaa tuon mhd flasherin b58 moottoriseen autoon,niin varmaan kannattaa ottaa tuo super license (449e) vai pärjääkö tuolla pelkällä flasherilla (249e)?
Sit tietysti tuo maps pack (99e) mut kannattaako sit vielä ottaa tuo monitor license ja maksaa siitä 99e vielä lisäksi?
Varmaan vakio autoon tuo stage 1,ettei tuosta stage 2 edes haaveile,kun ei oo virityksistä vielä tietoa.
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostKellään tietoa ku vaihdettu alumiininen ahtoputki, niin tämän jälkeen tullut pari vikakoodia. Aktiivinen: 101f01 Air mass plausibility calculated Air volumes on Air intake system inplausible.
Shadow code: 104b01 absolute pressure sensor, intake Pipe multiple fault.
Ei sytytä valoja tai muutakaan. Liike sanoi että imuputkessa joku huohotusletku teipattu ku oli huonossa kunnossa, tuskin vaikuttaa?
Logissa menee ahdot ainakin yli targetin, onko tuolla muuta erikoista? Auto siis ihan vakio eikä ole viritetty
https://datazap.me/u/majgul/testi?log=0&data=3-16
Selvisi tämäkin. Eli ahtoputkesta oli jäänyt ruuvi löysälle johon metanoli ruisku kytketään. Nyt pelittää. Nyt myös mhd stage 2+ asennettu ja vrsf välijäähdytin. Downpipe edelleen vakio. Jospa se menis kunhan ei koko ajan autoa huudata
Comment
-
-
Originally posted by firemax View PostUusi jakopää myös joo. Kallis oli myös kokonais remontti, kandee ne lakrut tarkastaa ajoissa.Originally posted by Petri.Kekkonen View PostOmassa on nyt 154tkm mittarissa joten kyllähän tässä tietysti vois huolestua ehkä ihan aiheellisestikin. Mutta jos laakereita lähtee tarkisteleen niin sama kai ne on sitten jo uusia? Öljypohjan tiiviste tihkuu joten se varmaan pitää joskus vaihdattaa. Onko tuo sitten jo sellainen homma että samalla pitäis nuo KK-laakeritkin vaihtaa? Vai riittääkö apurungon pudottaminen "roikkumaan" antamaan tarpeeksi tilaa KK-laakeriremppaan?Last edited by Petri.Kekkonen; 26-05-2021, 10:28.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostSelvisi tämäkin. Eli ahtoputkesta oli jäänyt ruuvi löysälle johon metanoli ruisku kytketään. Nyt pelittää. Nyt myös mhd stage 2+ asennettu ja vrsf välijäähdytin. Downpipe edelleen vakio. Jospa se menis kunhan ei koko ajan autoa huudata
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostOsaako joku joka enemmän perehtynyt n55 logeihin kertoa miten tämä stage 2+ näyttää toimivan login perusteella, että onko liian aggressiivinen tämä 98-kartta?
https://datazap.me/u/majgul/stage-2-...og=0&data=3-16
Toihan onkin hauska filu, onko tää siis suoraan MHD:stä jotain outputtia vai mistä tämä tuli?
Tosi mielenkiintoista dataa, esim miten eri sylkkyjen välillä sytkää on säädetty ajossa.F11 LCI 535xi
Ex.
E36 320i sedan
E36 LCI 328i coupe
E61 LCI 530xi
Comment
-
-
Originally posted by Sene View PostToihan onkin hauska filu, onko tää siis suoraan MHD:stä jotain outputtia vai mistä tämä tuli?
Tosi mielenkiintoista dataa, esim miten eri sylkkyjen välillä sytkää on säädetty ajossa.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Comment