Eihän kellään olis base mappia maxxeculle m52b28 E85? Ihan vaan että vois alkaa kokeilla käyntiin...
Kyseessä siis ahdettu m52b28...
Suuttimia 957cc boschit
Eihän kellään olis base mappia maxxeculle m52b28 E85? Ihan vaan että vois alkaa kokeilla käyntiin...
Kyseessä siis ahdettu m52b28...
Suuttimia 957cc boschit
Lataat sen m50 e75 tms. tunen sieltä, Basemapiksi, ja korjaat vaan sitten siihen Triggeröinti tiedot ja outputit omasi mukaan.
E36 328i M50B30 turbo Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
Millä sytytystulpilla kannattas lähtee liikkeelle, vapari m52b28, jyrkemmillä nokilla, vag puolilla, isommilla suuttimilla ja maxxeculla?
Nettiä selailin niin jossain oli mainittu NGK BKR6E.
Motonetin tulpista ois m3 tulpat esim Denso XU22TT
Vai joku aivan muut?
Uteliaisuus heräsi. Miksi vag-puolat? Kyllähän ne alkuperäiset puolat on luotettavia ja toimivia. En ole itse kuullut tarpeista vaihtaa tulppiakaan eri tyyppisiksi.
Mulla on tulppina NGK:n valikoimista BKR6EK. Löytyy KL-varaosat, Motonet ja varmaan kaikki varaosakaupat sekä Ebay.
Ajossa: E21 M52B30, E93 N53B30, F30 lci B48B20
Työn alla: E21 320/6
Entisiä: 1 x E92, 1 x E90, 2 x E39, 7 x E46, 8 x E36, 2 x E30, 2 x E21
Aattelin lähinnä et tollanen olis nopea laittaa kiinni esim. Ratapäivän ajaksi, pelkässä katuajossa ei mitään järkeä varsinkaan jos ei ole termostaattia välissä.
Jos käyttö on kuitenkin katu+rata, niin miksetpä laittaisi samalla vaivalla termostaattia väliin?
Cooleri näyttää olevan tuttu ja turvallinen yleismallin kenno ja letkut asianmukaista teflonia.
Aattelin lähinnä et tollanen olis nopea laittaa kiinni esim. Ratapäivän ajaksi, pelkässä katuajossa ei mitään järkeä varsinkaan jos ei ole termostaattia välissä.
No eikö se kannata rakentaa sinne kiinteäksi paikalleen kuten minulla on, 10min ja öljykierto coolerin kautta on muutettu normaaliksi.
Onkos minkälaisia vaihtoehtoja jos haluaa termarillisen systeemin?
M3 jalka tietysti mutta onko muita?
Tuli mieleen että jos tuohon yllä mainittuun systeemiin lisäisi riittävän ison 3-tie hanan ja muut tarpeelliset asiat, sillä saisi kytkettyä kierron menemään joko kennon läpi tai sitten ohi, mutta aika tyhmä systeemi se on sekin
No eikö se kannata rakentaa sinne kiinteäksi paikalleen kuten minulla on, 10min ja öljykierto coolerin kautta on muutettu normaaliksi.
Niin sillee että jäähdytinelementti on kokoajan paikalla ja vaihtaa suodattimenkannen tarpeen mukaan, tolla tavalla ajattelin sen itsekin, sähköflektin kun joutui jättää kyydistä välijäähyn takia niin nyt siinä sen yläpuolella on hyvin tilaa tommoselle yleismallin öljyjäähdyttimelle.
Comment