Announcement

Collapse
No announcement yet.

M52B28 viritys yms. topikki

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Piilukirves
    BTCF Member
    • Jun 2007
    • 42

    Eihän kellään olis base mappia maxxeculle m52b28 E85? Ihan vaan että vois alkaa kokeilla käyntiin...
    Kyseessä siis ahdettu m52b28...
    Suuttimia 957cc boschit
    E36 328i - elintenluovuttaja
    E36 Cabriolet "amme" 2.8 turbo projekti
    E61 530xDa

    Comment

    • Vauhtivaunu
      BTCF Member
      • Jun 2008
      • 2714
      • P-Karjala

      Originally posted by Piilukirves View Post
      Eihän kellään olis base mappia maxxeculle

      Oletko kysynyt valmistajalta? https://www.maxxecu.com/contact/
      sigpic


      Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.

      Comment

      • Matuh
        BTCF Member
        • Apr 2013
        • 3702
        • Kouvola

        Originally posted by Piilukirves View Post
        Eihän kellään olis base mappia maxxeculle m52b28 E85? Ihan vaan että vois alkaa kokeilla käyntiin...
        Kyseessä siis ahdettu m52b28...
        Suuttimia 957cc boschit
        Lataat sen m50 e75 tms. tunen sieltä, Basemapiksi, ja korjaat vaan sitten siihen Triggeröinti tiedot ja outputit omasi mukaan.
        E36 328i M50B30 turbo
        Skoda vRS
        Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
        Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu

        EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91

        Comment

        • Piilukirves
          BTCF Member
          • Jun 2007
          • 42

          Originally posted by Matuh View Post
          Lataat sen m50 e75 tms. tunen sieltä, Basemapiksi, ja korjaat vaan sitten siihen Triggeröinti tiedot ja outputit omasi mukaan.
          Kiitos lähetään tällä kokeilee
          E36 328i - elintenluovuttaja
          E36 Cabriolet "amme" 2.8 turbo projekti
          E61 530xDa

          Comment

          • airovaurio
            Bimmer Rookie
            • Oct 2012
            • 37
            • Kuopio

            Millä sytytystulpilla kannattas lähtee liikkeelle, vapari m52b28, jyrkemmillä nokilla, vag puolilla, isommilla suuttimilla ja maxxeculla?

            Nettiä selailin niin jossain oli mainittu NGK BKR6E.
            Motonetin tulpista ois m3 tulpat esim Denso XU22TT

            Vai joku aivan muut?

            Comment

            • e36coupe
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2004
              • 722
              • Nokia

              Originally posted by airovaurio View Post
              Millä sytytystulpilla kannattas lähtee liikkeelle, vapari m52b28, jyrkemmillä nokilla, vag puolilla, isommilla suuttimilla ja maxxeculla?

              Nettiä selailin niin jossain oli mainittu NGK BKR6E.
              Motonetin tulpista ois m3 tulpat esim Denso XU22TT

              Vai joku aivan muut?

              Uteliaisuus heräsi. Miksi vag-puolat? Kyllähän ne alkuperäiset puolat on luotettavia ja toimivia. En ole itse kuullut tarpeista vaihtaa tulppiakaan eri tyyppisiksi.

              Mulla on tulppina NGK:n valikoimista BKR6EK. Löytyy KL-varaosat, Motonet ja varmaan kaikki varaosakaupat sekä Ebay.
              Ajossa: E21 M52B30, E93 N53B30, F30 lci B48B20

              Työn alla: E21 320/6
              Entisiä: 1 x E92, 1 x E90, 2 x E39, 7 x E46, 8 x E36, 2 x E30, 2 x E21

              Comment

              • Pazi88
                Moderator
                • Jan 2007
                • 11150
                • Oulu

                Originally posted by e36coupe View Post
                Uteliaisuus heräsi. Miksi vag-puolat? Kyllähän ne alkuperäiset puolat on luotettavia ja toimivia.
                Varmaan siksi, koska maxxecu ei pysty ohjaamaan m5x vakio puolia suorilta.

                Instagram, YouTube kanava
                ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

                Comment

                • airovaurio
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2012
                  • 37
                  • Kuopio

                  Joo tuon maxxecun takia.
                  Laitellaan BKR6EK. Millä kärkivälillä?

                  Comment

                  • Urpo_rotta
                    BTCF Member
                    • May 2012
                    • 5273
                    • Pirkkala

                    Originally posted by airovaurio View Post
                    Joo tuon maxxecun takia.
                    Laitellaan BKR6EK. Millä kärkivälillä?
                    0,5- 0,6 lienee ihan ok
                    E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
                    E34 525i -90 twinturbo 427/519

                    N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
                    VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
                    Kysy jos tarvetta

                    Comment

                    • naikou
                      Bimmer Enthusiast
                      • Dec 2010
                      • 1766
                      • vihti

                      Onko näistä öljycoolereista: https://k64performance.com/oil-syste...ka-teflon.html mihinkään?

                      Aattelin lähinnä et tollanen olis nopea laittaa kiinni esim. Ratapäivän ajaksi, pelkässä katuajossa ei mitään järkeä varsinkaan jos ei ole termostaattia välissä.
                      E39 523i Turbo

                      Comment

                      • Miuge
                        Bimmer Fanatic
                        • Mar 2007
                        • 630
                        • Tampere

                        Jos käyttö on kuitenkin katu+rata, niin miksetpä laittaisi samalla vaivalla termostaattia väliin?
                        Cooleri näyttää olevan tuttu ja turvallinen yleismallin kenno ja letkut asianmukaista teflonia.
                        Webshop - MRT Engineering
                        Facebook - MRT Engineering
                        Instagram - mrtengineering
                        YouTube - miugemrt

                        Comment

                        • BMW525Xda
                          BTCF Member
                          • Feb 2014
                          • 8681
                          • Xxxxxx

                          Originally posted by naikou View Post
                          Onko näistä öljycoolereista: https://k64performance.com/oil-syste...ka-teflon.html mihinkään?

                          Aattelin lähinnä et tollanen olis nopea laittaa kiinni esim. Ratapäivän ajaksi, pelkässä katuajossa ei mitään järkeä varsinkaan jos ei ole termostaattia välissä.
                          No eikö se kannata rakentaa sinne kiinteäksi paikalleen kuten minulla on, 10min ja öljykierto coolerin kautta on muutettu normaaliksi.

                          Comment

                          • Urpo_rotta
                            BTCF Member
                            • May 2012
                            • 5273
                            • Pirkkala

                            Onkos minkälaisia vaihtoehtoja jos haluaa termarillisen systeemin?
                            M3 jalka tietysti mutta onko muita?

                            Tuli mieleen että jos tuohon yllä mainittuun systeemiin lisäisi riittävän ison 3-tie hanan ja muut tarpeelliset asiat, sillä saisi kytkettyä kierron menemään joko kennon läpi tai sitten ohi, mutta aika tyhmä systeemi se on sekin
                            E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
                            E34 525i -90 twinturbo 427/519

                            N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
                            VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
                            Kysy jos tarvetta

                            Comment

                            • Miuge
                              Bimmer Fanatic
                              • Mar 2007
                              • 630
                              • Tampere

                              Tommonen linjaan:


                              Tai vastaava kiinan ihme 20€, josta purseet poistamalla voi ehkä saada kelvollisen.
                              Webshop - MRT Engineering
                              Facebook - MRT Engineering
                              Instagram - mrtengineering
                              YouTube - miugemrt

                              Comment

                              • naikou
                                Bimmer Enthusiast
                                • Dec 2010
                                • 1766
                                • vihti

                                Originally posted by BMW525Xda View Post
                                No eikö se kannata rakentaa sinne kiinteäksi paikalleen kuten minulla on, 10min ja öljykierto coolerin kautta on muutettu normaaliksi.

                                Niin sillee että jäähdytinelementti on kokoajan paikalla ja vaihtaa suodattimenkannen tarpeen mukaan, tolla tavalla ajattelin sen itsekin, sähköflektin kun joutui jättää kyydistä välijäähyn takia niin nyt siinä sen yläpuolella on hyvin tilaa tommoselle yleismallin öljyjäähdyttimelle.
                                E39 523i Turbo

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎