Originally posted by e36coupe
View Post
M52B28 viritys yms. topikki
Collapse
X
-
Juu ei oo enää ku tilasin ne poisOriginally posted by Tuukkaw View PostKuusi niitä näytti sillon vielä olevan kun linkin laitoin :think
Kiitoksia tästä.
Mikäs athena on oikea ku noita on miljoonia eri?
2mm ja 84.5 reiällä?
Kannessahan venttiilien kohdalta on yli 84mm lähempänä 86mm. Originaali kansipahvissahan reiät ei ole pyöreitä.Last edited by Piilukirves; 11-12-2019, 22:38.E36 328i - elintenluovuttaja
E36 Cabriolet "amme" 2.8 turbo projekti
E61 530xDa
Comment
-
Siitä vapari virittäjälle muutamat viritysosat pukinkonttiin.
Comment
-
Noniin käytiin mittaamassa Kiina veivien välykset ja priimaa on.
Männän renkaita pitäs alkaa hieromaan, minkälaisia päittäisväläyksiä ootte ahdettuihin laittanu?
Ekat renkaat 0.6 ja tokat 0.65? Vai vieläkö harvemmalla?Last edited by Piilukirves; 07-01-2020, 12:15.E36 328i - elintenluovuttaja
E36 Cabriolet "amme" 2.8 turbo projekti
E61 530xDa
Comment
-
0.45-0.5 ekaan ja 0.5 alempaan on jo hyvin piisannu viinalla.Originally posted by Piilukirves View PostNoniin käytiin mittaamassa Kiina veivien välykset ja priimaa on.
Männän renkaita pitäs alkaa hieromaan, minkälaisia päittäisväläyksiä ootte ahdettuihin laittanu?
Ekat renkaat 0.6 ja tokat 0.65? Vai vieläkö harvemmalla?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Tuli hankittua m52b28 koneeseen catcamssin nokat 10.45 nostolla.
Puristuksia oli tarkoitus ensin nostaa 140mm kangilla ja m54b30 männillä mutta taitaa tulla liian ahdasta venttiileille jo.
Bongasin jutun jossa vaihtavat m50b25 vanos männät ja näillä saisi ilmeisesti aavistuksen lisää puristusta.
Onko kokemuksia mahtuuko venttiilit olemaan näiden kanssa paremmin?
Tai riittääkö noissa m50 vanos männissä tavaraa venttiilin koloissa jotta niitä voisi isontaa hieman?
Comment
-
Parempi vaihtoehto voisi olla m52tub25 moottorin männät. Niissä on kohtuu syvät kolot sekä imu- että pakoventtiileille. Muistaakseni muutaman kympin korkeammat kuin 2.8 männät. Korkeudet kannattaa varmistaa ennen tarkempia laskutoimituksia, kun muistin varasta näitä heittelen.Originally posted by airovaurio View PostTuli hankittua m52b28 koneeseen catcamssin nokat 10.45 nostolla.
Puristuksia oli tarkoitus ensin nostaa 140mm kangilla ja m54b30 männillä mutta taitaa tulla liian ahdasta venttiileille jo.
Bongasin jutun jossa vaihtavat m50b25 vanos männät ja näillä saisi ilmeisesti aavistuksen lisää puristusta.
Onko kokemuksia mahtuuko venttiilit olemaan näiden kanssa paremmin?
Tai riittääkö noissa m50 vanos männissä tavaraa venttiilin koloissa jotta niitä voisi isontaa hieman?Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
M54b30 männällä ja 140 veivillä ei mahdu venat aukeemaan edes vakio nokilla. Saatikka noilla cat camsseillä. Puristukset niillä ois tosiaan päälle 12. M52B25 männillä saa 11 luokkaa puristukset ja tu männissä on tosiaan vähän syvemmät venakolot vielä.Originally posted by airovaurio View PostTuli hankittua m52b28 koneeseen catcamssin nokat 10.45 nostolla.
Puristuksia oli tarkoitus ensin nostaa 140mm kangilla ja m54b30 männillä mutta taitaa tulla liian ahdasta venttiileille jo.
Bongasin jutun jossa vaihtavat m50b25 vanos männät ja näillä saisi ilmeisesti aavistuksen lisää puristusta.
Onko kokemuksia mahtuuko venttiilit olemaan näiden kanssa paremmin?
Tai riittääkö noissa m50 vanos männissä tavaraa venttiilin koloissa jotta niitä voisi isontaa hieman?
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Last edited by Piilukirves; 14-01-2020, 19:03.E36 328i - elintenluovuttaja
E36 Cabriolet "amme" 2.8 turbo projekti
E61 530xDa
Comment
-
Eikös M50 imusarjaan usein soviteta kokonaan se osa, jossa on anturiliitännät ym. M52 imusarjasta?Originally posted by Soininen View PostMahtaako löytyä m52 moottorin imuilman lämpöanturille vastaavaa joka käy m50 imuilman lämpöanturin kierteisiin. M52 moottoriin tulossa m50 imusarja.
Comment
-
esim tuosta https://greshmperformance.com.au/pro...anifold-on-m52 muistelen nähneeni muuallakin nuita kaupanOriginally posted by Soininen View PostMahtaako löytyä m52 moottorin imuilman lämpöanturille vastaavaa joka käy m50 imuilman lämpöanturin kierteisiin. M52 moottoriin tulossa m50 imusarja.
e: siinä toinen https://www.bimmerworld.com/Intake-F...version_2.htmlLast edited by biimerrrrville; 07-05-2020, 21:52.
Comment
-
Ton modifikaation m52 anturille voinee tehdä itsekin. Soinisen kanssa tais ollakkin puhetta tds anturista, mutta unohdin koko jutun
Eli 11613449116 pitäs olla bolt-on ja sama lämpöelementti kuin m52 koneessa. En kylläkään ole itse kokeillu, että en mene 100% varmaksi vannomaan.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Kiitos vinkistäOriginally posted by biimerrrrville View Postesim tuosta https://greshmperformance.com.au/pro...anifold-on-m52 muistelen nähneeni muuallakin nuita kaupan
e: siinä toinen https://www.bimmerworld.com/Intake-F...version_2.html
Täytyypä koittaa tolla anturilla. Kiitokset tästä, taas yksi ihmettelyn aihe vähemmän.Originally posted by Pazi88 View PostTon modifikaation m52 anturille voinee tehdä itsekin. Soinisen kanssa tais ollakkin puhetta tds anturista, mutta unohdin koko jutun
Eli 11613449116 pitäs olla bolt-on ja sama lämpöelementti kuin m52 koneessa. En kylläkään ole itse kokeillu, että en mene 100% varmaksi vannomaan.E28 "525i" M52 -84
F11 520d xDrive -16
Comment
Comment