Jos tuota tapahtuu vain kun ulkolämpötila on alle +10 niin e85:sen ominaisuus, etanoli ei noin viileässä enää oikein höyrysty ennen kuin pata vähän lämpiää..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2021
Collapse
X
-
Originally posted by Wespa View PostJos tuota tapahtuu vain kun ulkolämpötila on alle +10 niin e85:sen ominaisuus, etanoli ei noin viileässä enää oikein höyrysty ennen kuin pata vähän lämpiää..
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by ippeex View Postmites noi m52 nikasil männänrenkaat toimii m50 rautalohkossa?
jostain löysin vähän juttua mutta kerkesin senkin jo hukata
Aina jompikumpi on oltava valurautaaE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Jos en ihan väärin muista niin nikasil sylinterissä ainakin ylempi männänrengas on jonkin sortin valurautaa ja taasen valurauta sylinterissä ainakin ylempi on kovakromi, perusteluna että valurautaan moottoriöljy imeytyy ja kromiin ei eli nikasil sylinterissä tarvitaan huokonen materiaali männänrenkaaseen hyvän voitelun takaamiseksi.
Saattaa olla ihan väärää tietoa/ei kannata uskoa
Edit: kuitenkin sille on varmaan aivan looginen syy miksi esim. Mahlen katalogissa m52 nikasil ja rauta sylinterille on eri männänrenkaatLast edited by naikou; 03-02-2022, 19:53.E39 523i Turbo
Comment
-
-
Originally posted by naikou View PostJos en ihan väärin muista niin nikasil sylinterissä ainakin ylempi männänrengas on jonkin sortin valurautaa ja taasen valurauta sylinterissä ainakin ylempi on kovakromi, perusteluna että valurautaan moottoriöljy imeytyy ja kromiin ei eli nikasil sylinterissä tarvitaan huokonen materiaali männänrenkaaseen hyvän voitelun takaamiseksi.
Saattaa olla ihan väärää tietoa/ei kannata uskoa
Edit: kuitenkin sille on varmaan aivan looginen syy miksi esim. Mahlen katalogissa m52 nikasil ja rauta sylinterille on eri männänrenkaat
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJuu näin suurinpiirtein. Nikasil renkaita voi käyttää rautalohkossakin, mut ei kannata oottaa yhtä pitkää käyttöikää, kuin rautalohkon oikeilla männänrenkailla.
Mites kun tossa m50 lohkossa ketjun ohjurilla on pitkä tappi ilman lukitus uraa ja m52 taas tollanen kierteellä oleva tappi, onko erolla mitään merkitystä.
M50 se ohjuri pääsee liukumaan siinä tapissa kun ei ole lukituskynnelle mitään uraa.
m50
m52 lohkossa
Comment
-
-
Tuon mallin alakiinnikkeen kanssa pitää käyttää metallirunkoista m50 laahainta (ei kokomuovista) ja sen kanssa kanteen haarukka mallinen m50 ketjun kiristin.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by naikou View PostTähän maailman aikaan, mikä olisi hyvä nokka kaveriksi kun pakonokkana m50nv nokka?
Toinen M50nv imunokka? Mikä kysymys taas? Eikö tätä ole jauhettu jo niin hienoksi jauhoksi ettei nokkia voi kysymyksillä enää hioa
Ostaa ne Schrickit tai Cat camsin nokat niin saa juuri sellaiset kuin haluaa.
sigpic
Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
Comment
-
Comment