Originally posted by Bm-w
View Post
M50-turbo keskustelua osista 2021
Collapse
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
Amp44 custom männät saapuivat vihdoin. Männät sinällään näyttävät ihan hyviltä.
Männänrenkaiden pitäisi olla BMW OEM. Tuohon en kyllä oikein jaksa uskoa. Renkaissa on merkinnät 16 ja 19. Hypistelyn perusteella 16 olisi alempi ja 19 ylempi, mutta onko raatilla parempaa tietoa?
Comment
-
Originally posted by _ville View PostAmpin päämajasta vastailtii, että 19 on ylempi ja 16 alempi rengas. Onko porukka käyttänyt tuota ampin suosittelemaa välystä 0,04 - 0,05 mm vai oletteko mennyt suuremmalla välyksellä?0,5mm ylempään ja 0,6mm alempaan on ollut hyvä. Kyllä, alempaan suurempi välys.
E30 M50 Turbo
E39 lightweight jäärata
Mitsubishi Lancer Evo VII
Nissan Skyline R32 gts-t
Subaru Impreza n/a
Originally posted by mikkodTälläkin foorumilla on 100x hienompia projekteja kuin joku E30 M50 turbo projekti - joita muuten mahtuu 13 tusinaan.
Comment
-
Originally posted by _ville View Post
Piti siis kysyä männän ja sylinterin välisestä välyksestä. Renkaille ehdottomasti tuo 0,5 ja 0,6E30 M50 Turbo
E39 lightweight jäärata
Mitsubishi Lancer Evo VII
Nissan Skyline R32 gts-t
Subaru Impreza n/a
Originally posted by mikkodTälläkin foorumilla on 100x hienompia projekteja kuin joku E30 M50 turbo projekti - joita muuten mahtuu 13 tusinaan.
Comment
-
Originally posted by EmH View Post
Aivan. Ajattelin että renkaiden katkosvälys, kun edellissä lauseessa oli puhetta renkaista. Männän ja sylinterin välyksestä en osaa varmaksi sanoa. Mulla on dp männät (84,5mm) ja niille lohko porattiin valmistajan ilmoittamien arvojen mukaan. Muistelisin että sille välykselle oli 3 arvoa käyttötarkoituksen mukaan ja niistä valittiin se keskimmäinen. Se oli ehkä 0,05mm.
Takomäntiä on kahdesta eri materiaalista ja se toinen vaatii isomman välyksen.
E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Mielipiteitä kaivataan, athenan nahka liiman kanssa vai ilman? Muutama vuosi sitten athenan tiiviste hikoili jäähäriä koko kesän pakopuolelta ilman liimaa, viime kesänä uusi tiiviste pysyi kuivana ilman liimaa kunnes liekkirengas pullahti välistäNyt uusi massaosa ja renkaat ja harmittaa jos taas jää hikoilemaan
F11 530d individual Brewster Green
-2016.
E34 525i Turbo Touring Daytona Violet
-1994.
Ascona B M20 Powered
-1978.
Comment
-
Koneistetut pinnat lohko + kansi vai jompi kumpi, tai molemmat käytön jälkee ja ehkä roloc laikal tms puhdistettu?
Comment
-
En kyllä äkkiä keksi mitä haittaa liimasta olisi?
sivele sormella VÄHÄN ettei pursua minne sattuu, ja ehkäpä pelkästään vesi- ja öljykanavien ympärille?
E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Kansi ja lohko koneistettu. Joskus tuli laitettua normi tiivisteliimalla tosiaan kanavien ympärystät kun oli korro iskenyt mutta nyt lähinnä mietin jotaki spray tavaraa, mls tiivisteiden kans tullu laitettua vht copper gaskettia yms vastaavia mutta jäi mietityttämään tuleeko ton athenan massa osan kanssa ongelmia kun tuntuis olevan valmiiksi joku kemia pinnassaF11 530d individual Brewster Green
-2016.
E34 525i Turbo Touring Daytona Violet
-1994.
Ascona B M20 Powered
-1978.
Comment
Comment