Vakio kaksoismassoihin voi laittaa myös diisselin kaksoismassa, millä saa pitoa eri malliin.
							
						
					M50-turbo keskustelua osista 2021
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 
 Instagram, YouTube kanava
 ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
 
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Dieselin kaksoismassavauhtiksen esim M54:een?Originally posted by Pazi88 View PostVakio kaksoismassoihin voi laittaa myös diisselin kaksoismassa, millä saa pitoa eri malliin.Kulkineet/projektit:
 
 M2 F87
 530iA E39
 635 CSi E24
 518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
 1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Eikun paineasetelmat passaa aika hyvin ristiin bensojen kaksoismassoihin. En tiiä koko vauhtipyörästä.Originally posted by poke View PostDieselin kaksoismassavauhtiksen esim M54:een?
 
 Itse esim laitoin m47 koneisen X3:n paineasetelman ja kytkinlevyn omaan autoon 37DZ:n kanssa. Tuo paineasetelma on melko jytky verrattuna m52tu:n omaan, ja huhujen mukaan pitää yli 600Nm:
   
 Instagram, YouTube kanava
 ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ok, kiitos selvennyksestäOriginally posted by Pazi88 View PostEikun paineasetelmat passaa aika hyvin ristiin bensojen kaksoismassoihin. En tiiä koko vauhtipyörästä.
 
 Itse esim laitoin m47 koneisen X3:n paineasetelman ja kytkinlevyn omaan autoon 37DZ:n kanssa. Tuo paineasetelma on melko jytky verrattuna m52tu:n omaan, ja huhujen mukaan pitää yli 600Nm: Kulkineet/projektit: Kulkineet/projektit:
 
 M2 F87
 530iA E39
 635 CSi E24
 518i E28 M54B30+ G-power http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
 1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Onnistuukohan tämä yhdistelmä tehdä jos laittaa dieselistä koko kytkinpaketin, vauhtipyörineen päivineen, m57 vauhtipyörä menee ilmeisesti ainakin m5x moottorin perään, käyköhän m47 pyörä myös:think Yksi m47n2 kytkin/vauhtis paketti olis melkein naapurissa sopurahaan.Originally posted by epee View PostKai tähän ketjuun voi laittaa kytkin juttujakin?
 Pitäisi löytää talvipulkkaan joku budjetti kytkin m50 ja gs6-37dz laatikon väliin. Mulla on jo sre 618 asetelma ja luulin että pystysin käyttämään m20 vauhtipyörää, mutta tuota vauhtista ei ilmeisesti pysty tuon laatikon kanssa käyttämään? Onko tähän olemassa mitään edullista Bolt on pakettia mikä kestäisi vaikka 500nm? Vai teetänkö vaan uuden vauhtipyörän tuolle 618 asetelmalle.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Mikäs kytkin sit kannattais laittaa jos käyttää tollasta 10 boorista laatikkoa vakio m52tu kaksoismassalla, joku m47/57:skan perästä oleva ? Esim e39 530d
 
 Edit: ei taida käydä tota 10 boorista kytkinakselia on kahta eri paksuutta, nää pikku getragit on sitä pienempää.Last edited by mige95; 04-07-2023, 23:52.-g20 330e
 -e31 840ci sc
 -e46 316i (m52tub25)
 
 EX- f11 530d lci
 Ex- f01 730d
 Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
 Ex: -06 e61 535d m-sport
 Ex:-02 e39 530d manual
 Ex -93 e34 520i
 
 Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.
 
 M62tu ajoitustyökalut.
 N47/n57 ajoitustyökalut.
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Runkolaakeri välykset 0.04-0.045 välillä. Onko ok vai liian tiukat ahdetussa katuautossa?TEAM "Peli Menetetty"
 Nyt:
 E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
 E30 320i 2d m20b27 tic project
 E38 728ia
 E46 316i sedan
 Ex:
 3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Uskon että toimii.
 
 Tehtaan speksi taitaa alkaa 0.025 ellen väärin muistaE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
 E34 525i -90 twinturbo 427/519
 
 N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
 VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
 Kysy jos tarvetta
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Moottorina m20b25 m21 kampuralla mutta olettaisin että samaa luokkaa m50 kanssa välykset.....? Laitoin tähän topikkiin kun arvelin että tätä saattaa joku vielä lukeakinOriginally posted by Urpo_rotta View PostUskon että toimii.
 
 Tehtaan speksi taitaa alkaa 0.025 ellen väärin muista TEAM "Peli Menetetty" TEAM "Peli Menetetty"
 Nyt:
 E30 325i bagged m20b28 stroker cabriolet
 E30 320i 2d m20b27 tic project
 E38 728ia
 E46 316i sedan
 Ex:
 3xE39 4xE36 1xE34 3xE30 4xE21
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Oisko täällä ketään kellä ois sanoo mitään että mikäs tota mun plx multigauge laajakaistamittaria oikeen vaivaa kun kosketusnäyttö ei reagoi mihinkään millään tavalla.
 
 On muuten niin kiinalainen ja himpula laite että ei oo tosikaan.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
 E34 525i -90 twinturbo 427/519
 
 N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
 VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
 Kysy jos tarvetta
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Ongelmaan en osaa sanoa, mut joo tuoreemmat versiot on kyllä just tommosiaOriginally posted by Urpo_rotta View PostOn muuten niin kiinalainen ja himpula laite että ei oo tosikaan. Mulla on joku lsu4.2:n aikanen plx ja se on kyllä jämyn olonen kampe. Kotelokin on täys alumiinia jne. Mut nuo uusimmat on kyllä melko cost reduction kierroksen käyny ja alkaa olla niin halvalla tehty kuin kiinasta onnistuu. Ohjaimen kotelokin on muovia ja tasoa atrian voileipäkinkkun rasia. Mulla on joku lsu4.2:n aikanen plx ja se on kyllä jämyn olonen kampe. Kotelokin on täys alumiinia jne. Mut nuo uusimmat on kyllä melko cost reduction kierroksen käyny ja alkaa olla niin halvalla tehty kuin kiinasta onnistuu. Ohjaimen kotelokin on muovia ja tasoa atrian voileipäkinkkun rasia.
 Instagram, YouTube kanava
 ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Originally posted by Pazi88 View PostOngelmaan en osaa sanoa, mut joo tuoreemmat versiot on kyllä just tommosia Mulla on joku lsu4.2:n aikanen plx ja se on kyllä jämyn olonen kampe. Kotelokin on täys alumiinia jne. Mut nuo uusimmat on kyllä melko cost reduction kierroksen käyny ja alkaa olla niin halvalla tehty kuin kiinasta onnistuu. Ohjaimen kotelokin on muovia ja tasoa atrian voileipäkinkkun rasia. Mulla on joku lsu4.2:n aikanen plx ja se on kyllä jämyn olonen kampe. Kotelokin on täys alumiinia jne. Mut nuo uusimmat on kyllä melko cost reduction kierroksen käyny ja alkaa olla niin halvalla tehty kuin kiinasta onnistuu. Ohjaimen kotelokin on muovia ja tasoa atrian voileipäkinkkun rasia.
 
 Näin on, ihan täyttä paskaa. Anturikaan ei oi mikään boshilainen vaan taivas tietää mikäE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
 E34 525i -90 twinturbo 427/519
 
 N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
 VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
 Kysy jos tarvetta
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Jep. Ei kannatta kyllä plx:ää enään nykyään ostaa. AEM vaikka ennemmin. En tiiä millanen innovate nykyään on, mut ainakin aiemmin se free-air calibrointi homma oli melko paskaa.Originally posted by Urpo_rotta View PostNäin on, ihan täyttä paskaa. Anturikaan ei oi mikään boshilainen vaan taivas tietää mikä
 Instagram, YouTube kanava
 ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
 Comment
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 Originally posted by Pazi88 View PostJep. Ei kannatta kyllä plx:ää enään nykyään ostaa. AEM vaikka ennemmin. En tiiä millanen innovate nykyään on, mut ainakin aiemmin se free-air calibrointi homma oli melko paskaa.
 Ja sittenhän on myös 14point7:
 
 
 sigpic
 
 
 Bensiinisuuttimien (ei suorasuihkutus) testilaitteet. Myös DT määritys. Kysy YV:llä.
 Comment
 
	
Comment