Kokeile tosiaan säätimestä suoraan. Minkä kokoista linjaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50-turbo keskustelua osista 2021
Collapse
X
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostTankin päästä paluulinjaa mitattu.
Pakko kai tuolla on olla joku letku rutussa tai jotain
Akkujännitteellä tehty mittaus oli vain hieman huonompi kuin latausjännitteen kanssa mitattu.
Pitää vähän penkoo että missä mättää
liian pienet piuhat voivat aiheuttaa hävikkiä niin jännite pumpun päässä voi olla selvästi pienempi kuin akun luona.Ihan itte kirjotin ylläolevan. Tekstissä olevat faktat saattavat olla kuitenkin fiktiota, tai vain ihan yksinkertaisesti vääriä.
-On suositeltavaa suositella faktan tarkastusta.
Kiitos ajastasi? :think
Comment
-
-
Muillekkin tiedoksi jotka 525/helcat pumppua käyttää että sen kanssa alkaa ainakin e36 tankissa oleva sippopumppu ahdistamaan. 450 pumpun kanssa ei ongelmaa. Tämä todettu omassa ja muidenkin autoissa. Eli selvittäkää tämä ensin ennenkuin alatte turhaan paluulinjaa tai säätimiä vaihtamaan. an6 riittää kyllä perus setupissa paluuksi,koska monessa erillisessä säätimessä se paluureikä on todella pieni 5-7mm luokkaa.
Toinen juttu ,niin virtaa tuo haukkaa ihan kiitettävästi ,eli piuhat ja liittimet kuntoon sen kanssa ettei turhia sulamisia ja jännitehäviöitä pääse tapahtuun.e46 330i cabriolet
e91 320d
e36 328 törpö
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostMikä on sippopumppu? Kirjoitusvirhe?
joka kait paluun virtauksella imee toiselta puolen tankkia.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Juu sen heitin kusimäkeen jo ennenkuin ensimmäistä kertaa hellcattia päälle laitoin. Pistin hyllyssä 6vuotta maanneen aemin 340lph pumpun kuskin puolelle että varmasti tavara siirtyy pääpumpulle. Sumppu täytys hellcatille tehdä, horii ilmaa turhan herkästi.
Mulla ahdistaa varmasti bpaineensäätimen ja flexianturin väli kun siellä on hydeosia. Niissä o jonkunverran pienempi sisämitta kuin alumiinisissa AN-asioissa. Muistaakseni hellcatti paino paluulinjan läpi 5bariin jotain 300lph. Nyt on suuttimet auki jotain 80..85 % eli tavaraa menee moottoriin 295-313lph, ei vielä ainakaan bpaineet hellcatilla kyykkää. Tonniset suuttimet jotka testilapun mukaan virtaa 948cc/100%/3bar, joten 3,5bar peruspaineella pitäs olla 1023cc suuttimet.
Peruskruisailussa ottaa 17A/13.6V. Ahdoilla nousee paineennousun johdosta 20-21A:n.
Comment
-
-
Asiaan tuli huomattava parannus kun bensakisko vaihdettiin m50 koneen kiskoon.
Nyt läpi tulee kumminkin 330l/min 3.5 bar painerajaa vastaan.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by ooopeee View PostMulla oli M50 kisko 700 hv vieläE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostMitä pumppua käytit ja minkälaiset linjat oli käytössä?E36 328i M50B30 turbo
Skoda vRS
Inpa löytyy vikakoodin lukuun, kyselyt privalla.
Ncs expert, ja pienet koodauksetkin luonnistuu
EX: E36, E34, 2xE39, 2xE46, E91
Comment
-
-
Originally posted by Matuh View PostPWM ohjatu Twin 450 oli muistaakseni ja stokki linjat alusta loppuun.
KiitosE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Comment