Taas yksi jäätyvä M54 vähemmän. Tällä kertaa kyseessä E46 325i.
Purettuja osia ja tässä järjestyksessä:
- ilmanputsarikoteloon menevä ilmatorvi
- ilmaputsarikotelo (MAF lähtee samalla)
- ensimmäinen haitariletku
- disa venttiili
- toinen haitariletku
- tyhjäkäyntimoottori
- kaasuläppä
- koneen päältä suuttimet peittävä muovi
Jossain välissi irroittelin myös ylimääräiset sähköjohdot pois edestä.
Aikaa kului konepellin avaamisesta kiinnilaittoon noin 2.5h.
Ei tarvitse poistaa imusarjaa vaikka välillä siltä tuntuukin.
Purettuja osia ja tässä järjestyksessä:
- ilmanputsarikoteloon menevä ilmatorvi
- ilmaputsarikotelo (MAF lähtee samalla)
- ensimmäinen haitariletku
- disa venttiili
- toinen haitariletku
- tyhjäkäyntimoottori
- kaasuläppä
- koneen päältä suuttimet peittävä muovi
Jossain välissi irroittelin myös ylimääräiset sähköjohdot pois edestä.
Aikaa kului konepellin avaamisesta kiinnilaittoon noin 2.5h.
Ei tarvitse poistaa imusarjaa vaikka välillä siltä tuntuukin.
Comment