Tuolla on toi Matin sarja: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=150154
M50-turbo keskustelua osista 2013
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Huono vähän nuo Ebay-hommat, kun en ole koskaan mitään tilaillut, niin ihan kuutamolla ko. menetelmään :think
Pakosarjoja on tullut tehtyä ja laippojakin tarvittaessa saan, mutta oma hommansa on alkaa sitä väkertämään - toisaalta ei taas viitsisi maksaa useampia satasia kikkareesta, jonka itsekin pystyy tekemään. Tosin esim. Pro-turbon sarja mm. M20:iin näyttää kyllä erittäin hyvältä eli jos sellaisen saisi myös M50:iin, niin asia erikseen. Ei tuo OBX:kään huonolta vaihtoehdolta näyttänyt.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
On siinä oma hommansa. Väitän kuitenkin ihan omankin (vähäisen) kokemuksen perusteella, että homma olis todella paljon helpompaa, jos kollektorit olis valmiina. Muutaman projektin kanssa juuri niiden tekemiseen on uponnut sitä aikaa paljon ja lopputulos oli silti keskinkertaisen alapuolella... Burnssilta sais vielä semmoset kamat, että putket vois kiinnittää jousilla pakosarjaan. Ei tarttis edes hitsauksia ihmetellä, kuin primääriputkissa. Samalla repeämisten riski pienenee melkoisesti, kun putket pääsevät elämään (varsinkin rosteriputket).Pakosarjoja on tullut tehtyä ja laippojakin tarvittaessa saan, mutta oma hommansa on alkaa sitä väkertämään
Comment
-
OT, mut mun mielestä ___turbon sivuilla oleva M20 pakosarja näyttää erehdyttävästi Ebay-pakosarjan kanssa samalta, vai..?

Last edited by Mörökölli; 02-10-2009, 16:59.
Comment
-
Männistä ja kangista vielä...Originally posted by Rockford View PostTuota on tullut itsekin haeskeltua eli jos Wisecot ovat huttua, niin mitkä männät M50:iin, jos orginaaleja ei haluta käyttää? Sama pätee kankiin, kun tuntuu olevan paljon erilaisia kokemuksia. Pakosarjojakaan ei löydy mistään, lukuunottamatta näitä kaikilla olevia look-a-like-rosterisia, jotka kaiken lisäksi näyttääkin tyhmältä, kun primaarit täysin erilaisia ja räitty vaan toistensa kylkiin, eikä yhdistetty kollektoriin.
Itse olen vähän noita harkinnut: http://store.nexternal.com/shared/St...vacmotors&All=
Eli cp männät ja arrow kankia olisi tossa.
M50 moottoriin saa vastaavaa settiä. Perus mainos ylistystähän siinä on kovasti, mutta onkohan noi mitä todellisuudessa? Hintahan tuppaa menemään samoille nurkille muillakin vaihtoehdoilla.
Kaikista muistakin merkeistä saisi varmaakin kokemuksia kertoa...e36 M3 -97 "katukilpuri"
e36 M3 -98 evo kilpuriprojekti: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=332448
Käyttis F01 730d: http://www.btcf.fi/forum/showthread....40#post3862140
Comment
-
Originally posted by Mörökölli View PostOT, mut mun mielestä ___turbon sivuilla oleva M20 pakosarja näyttää erehdyttävästi Ebay-pakosarjan kanssa samalta, vai..?

No näyttää kyllä :think Kaverilla kuitenkin ainakin tuo Pro-Turbon sarja M20:ssä on, että enpä tiedä. Kaveri kertoili muuten tänään, että Pro-Turbolta oli sanottu taannoin M20:in pakosarjan sopivan pelkällä laipan vaihdolla M50:iin - noita kuitenkin huomattavasti enemmän saatavilla suomessakin, joten lienee parasta haalia sellainen :think-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
Samaa kiinakuraa nuo siellä Pro Turbollakin on. Kaveri osti tuollaisen pakosarjan sieltä muutamia vuosia sitten, niin siinä oli laipat hitsattu väärinpäin.
Motor Nord myy myös noita.
Comment
-
epäilen suuresti että sopii e30 m50 swappiin, on nimittain melko ahdas tila.Originally posted by Rockford View PostNo näyttää kyllä :think Kaverilla kuitenkin ainakin tuo Pro-Turbon sarja M20:ssä on, että enpä tiedä. Kaveri kertoili muuten tänään, että Pro-Turbolta oli sanottu taannoin M20:in pakosarjan sopivan pelkällä laipan vaihdolla M50:iin - noita kuitenkin huomattavasti enemmän saatavilla suomessakin, joten lienee parasta haalia sellainen :think
e34 vois kyllä muuten mennä..
Mutta jos meenaa kunnon romut nakkoa koneeseen, niin kannattaako tuommosta kura sarjaa laittaa siihen
E30 325i Touring -89
E30 325i touring -88 m50tbo
G20 330e M-Sport -20
Comment
-
Koneen jyrkempi kallistus ja leveämpi kansi vie tosiaan tilaa moottorin ja lokaripellin välistä aika paljon verraten M20-koneeseen.
Comment
-
Juuri näin. Sopiihan se moottorinkylkeen, mutta ei toivoakaan sopia konehuoneeseen. E30 M50:ssä turbon paikka on "millipeliä". Turha haaveillakaan et mikään e30 m20, e36 m50 tms sarja sopii ilman kohtuullisen laajaa muokkaamista.Originally posted by Mörökölli View PostKoneen jyrkempi kallistus ja leveämpi kansi vie tosiaan tilaa moottorin ja lokaripellin välistä aika paljon verraten M20-koneeseen.
Comment
-
onko sulla jotain estettä ettet nostaisi konetta pystympään?Originally posted by Mörökölli View PostKoneen jyrkempi kallistus ja leveämpi kansi vie tosiaan tilaa moottorin ja lokaripellin välistä aika paljon verraten M20-koneeseen.
muillahan ottaa tehostimeen kiinni mutta sulla on pään mentävä rako vielä siellä.
mullahan ei niitten korokepalojen ero ollut kuin sentti
tehostimeen 2cm mutta vesiletkut ottaa vastaan
pelimies siirtäis noita lähtöja alemmas tai laittais lähdöt lähtemään tulipellin suuntaisesti, sais senkin tilan sinne pakosarjan puolelleLast edited by Tonton; 04-10-2009, 12:30.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
Originally posted by Tonton View Postonko sulla jotain estettä ettet nostaisi konetta pystympään?
muillahan ottaa tehostimeen kiinni mutta sulla on pään mentävä rako vielä siellä.
mullahan ei niitten korokepalojen ero ollut kuin sentti
tehostimeen 2cm mutta vesiletkut ottaa vastaan
pelimies siirtäis noita lähtöja alemmas tai laittais lähdöt lähtemään tulipellin suuntaisesti, sais senkin tilan sinne pakosarjan puolelle
Mulla onkin tarkoitus nostaa kone pystympään lisätilan toivossa, mutta ei sekään niin paljoa tilaa tee kuin M20 kanssa on käytössä. Liittyen tähän M20 pakosarjahommaan..
Comment
-
Kukas Törmäsen Petterin tiimiläinen kirjoittelee täällä...? Eli se valkoinen E36 coupe, 328 turbo millä pari kesää ajettu drfitingiä FPDA sarjassa. Vois valottaa vähän verhoa tekniikkapuolesta, rokkaa ilmeisen hyvin ja kestänyt siinäkin käytössä.E70 3.0SD -08
.................................................. ................................
Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro RS 6.2 LS3 S/C -70
Comment
-
Sanokaapas kumpi pahvi on parempi, MLS vai tuo mitä PPF kehuu kestäväksi => http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_w...roducts_id=821
Comment
Comment