käykö kaikki ohjaustehostimen pumput keskenään, miksi niissä on kori sarjoittain eri pumput?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M52 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
-
-
Originally posted by Antti O View PostOsaisiko jokua sanoa mikä on m52b28 euro suuttimien tuotto?
Olen ehkä tilaamassa Usasta uudet suuttimet niin tulisi varmasti tuotoltaan oikeat.
Comment
-
-
Jeejee jerrykotton.
Kansirempan jälkeen sillointällöin ollut ongelmia lämpöjen kanssa. Välillä saa posotella vaikka kuinka ja ei lämpeä. välillä lämpeää liikaa kuten tänään. Odottelin emäntää asemalla ja samalla ihmettelin webastoa sit lykkäsin lämmöt salavalikosta päälle. Jep n 90 astetta. 15min + pienen ajelun jälkeen. Emäntä kyytiin ja kotia päin. Samantien kun lähdettiin liikkelle lämmöt alkoi nousemaan. n 4km matkalla ja pahimmillaa lämmöt 107 astetta.
Noh, kotoa hain vettä pulloissa ja autolle. paisari todella alhaalla. Lisäsin n 1L meiningillä termarikotelon ilmausruuvi auki. ja paisarin korkki auki. Ala letkusta puristus. sormi ilmausruuvin päälle ja vehjes imasee paisarista. Sen yhen litran laitoin ja tein pumppausta muutaman kerran kunnes ruikkas puristaessa termarin ilmausruuvista vettä pihalle. Puoliväliin paisaria jäi vesitaso.
Mihi helkkarii se vesi oikein katoaa. parivk sitten lisäsin varmaa jonku 1,5L -2L nestettä kun ei sisälle puhaltanu lämmintä.
Tällä kertaa kyllä sisälle tuli lämmintä.
Termari on uusittu rempassa. kaiketi vuos/kaks sisällä on laitettu tuo 1.4Bar paisarin korkki.
En usko että kaikki vesi olisi karannut koneeseen kun ei tuo öljykorkeuskaan ole noussut.
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View PostTermari on uusittu rempassa. kaiketi vuos/kaks sisällä on laitettu tuo 1.4Bar paisarin korkki.
En usko että kaikki vesi olisi karannut koneeseen kun ei tuo öljykorkeuskaan ole noussut.
Jotenkin vaikuttaa ettei tuo ilmauskaan ole sulla ihan putkeen mennyt :thinkG4 -00
Entiset ajokit:
e36 328i Coupé -95
e36 316i Sedan -98
Comment
-
-
Originally posted by Shifter View PostMuusta en tiedä mutta itelläni on b28:ssa mielestäni 2.0 barin korkki, Että huohottaisko korkista sitten jotenkin ?
Jotenkin vaikuttaa ettei tuo ilmauskaan ole sulla ihan putkeen mennyt :think
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View Postjerrykotton.
Termari on uusittu rempassa. kaiketi vuos/kaks sisällä on laitettu tuo 1.4Bar paisarin korkki.
En usko että kaikki vesi olisi karannut koneeseen kun ei tuo öljykorkeuskaan ole noussut.
Tutki ajon jälkeen käsikopelolla syylärin päätyjen alareunoja. Jos näpit kostuu, niin klikkaa tuosta mun allekirjoituksesta.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Ei hemmetti taas tuota sigun vehettä, kävin tuossa heittää ~350km matka-ajoa ja auto alkoi välillä päästää hermoja raastavaa kihnutusta, ei kuitenkaan tule jarruista (ei laahaa tms.). Kierrättäessä kone vislaa kun joku saamarin turbo nipponi. Imusarjan tienoilta alkanut kuulua jäätävää naputusta joka tunkee nykyisin kabiiniin asti, suuttimetko? Bensaa menee se 10l satasta kohti matkassa, pintakaasulla ei jaksa vetää sekä voimat kateissa. Tyhjäkäynti humppaa esim. valoihin tullessa ja notkahtelee edelleenkin välillä sammuksiin. Paikallaan käy suht nätistä. Käyntiin saa välillä sahata pidempään. Mikä hauskinta, käännät pyörät aivan linkkuun niin alkaa tyhjäkäynti seilaamaan, ei meinaa käynnissä pysyä Sen verran vilkaisin niin tehostinsäiliö hieman kostea öljystä mutta ei kuitenkaan merkkaile maahan. Nokan anturi vaihdettu, imuvuotoja ei löydy kirveelläkään. Ei vikakoodejakaan anna, tosin eipä antanut edellisestä nenän anturistakaan vaikka oli eristeet murentuneet ja johdot yhdessä. Auto ollu mulla parisen viikkoa joista ensimmäiset päivät toimi todella nätisti. Sveitsistä Viroon tuotu auto kysessä josta sen sitten ostin, jos sillä nyt mitään merkitystä on. Edellinen m50 oli jo niin hermoja raastava tapaus että ei oikein meinaa jaksaa.
Osaako joku auttaa? Ei ummarra enaa noita vehkeitä.
Edittiä; huomasin tuossa että auto lähtee käyntiin kuin "kipinästä" kun konetta ensiks pyöräyttää startilla muttei anna kuitenkaan käynnistyä. Voiko tuosta päätellä mitään? :think Lisäksi sain sen verran selvitettyä että tuo kahnaus kuului ohjaustehostimesta, nestettä säiliöön joka olikin melko vajaa ja taas rokkaa. Pikku vuoto yhdessä liitoksessa, ei sen kummempaa.Last edited by Löwen; 18-12-2010, 19:13.MB E220CDI '10 Braun
Comment
-
-
Originally posted by Löwen View PostEdelliseen liittyen, mistä löytyy tuosta koneesta kampuran asentoanturi? -Josko se ois yhtä huonossa hapessa kun tuo nokan vastaava oli. Realoem kuvan perusteella en löytänyt!E36 323i -98
Comment
-
-
Originally posted by kaikkone View PostMihi helkkarii se vesi oikein katoaa. parivk sitten lisäsin varmaa jonku 1,5L -2L nestettä kun ei sisälle puhaltanu lämmintä.
Tällä kertaa kyllä sisälle tuli lämmintä.
Termari on uusittu rempassa. kaiketi vuos/kaks sisällä on laitettu tuo 1.4Bar paisarin korkki.
En usko että kaikki vesi olisi karannut koneeseen kun ei tuo öljykorkeuskaan ole noussut.
Comment
-
-
Mikähän perrrrkele tuossa on.. Saa sahata pari sekunttia käyntiin, käynti todella huono ala kierroksilla, kaasua polkasemalla auto vähän tärähtää ja moottori käy aivankuin rikkaalla, tuntuu tehottomalta ja joskus saattaa jopa sammua kun kaasun löysää. Matkaajossa ei mitään ongelmaa muutakun että kone tuntuu vähän laiskalta.
Alkoi ongelmat reilu viikko sitten kun lunta tuli todella paljon ja teitä sai aurailla, päivä tämän jälkeen alkoi taas käyttäytyä täysin normaalisti ja eilen kovalla lumisateella alkoi taas.. Kampiakselin tunnistin? Ottaa kosteutta johonkin liittimeen? Lambda?
Mottina edelleen M52B20
Comment
-
Comment