Originally posted by Tonton
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M50 ylikokotopic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
En itsekään usko näiden taikalastujen huimiin vaikutuksiin sekuntiakaan.Ehkä sen 5-10hv jollakin kierrosalueella voi saada (vakio ohjelmaan verrattuna) puristettua lisää. "Nothing can beat cubic inches" on ennemminkin lause, johon vaparivirityksessä lähtisin uskomaan. :thinke46 325ci cabrio m-sport2
Ex: e46 320da touring -04
e36 325i m50b28 - No turbo shit, just shit.
e39 528ia -96
e34 525i -92
e30 320i touring -88
e36 328i coupe -97
e36 325i -91
Comment
-
-
Originally posted by Tonton View Postjos nää on odotukset niin kyllä laitat aivan turhaan sitä rahaa menemään tässä lainaus eräästä topicista
edit: täältä:http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=70801&page=1
"mulle tuli dynosta lukemat 163,5kW ja 282nm"
m50b25+chippi
oli muistaakseni lappukin näkyvillä
chippi 65€
tuskin saat noita b28 hilkkeitä tohon hintaan
Toi yllä oleva on joka tapauksessa paskaa. +30hv lastulla vai??Aprilia RSV4
Comment
-
-
no nii no nii. rauhotutaan taas.
nii noi sporttiauton kaverit ei osaa hommaansa koska ei ole ns. bmw miehiä ???
tuolla kuitenkin penkitettiin muutama muukin auto samana päivänä eikä niissä kaikissa ollut 30hv ylimääräistä
no kuitenkin jos tosta on kuitenkin edes 10hv tullu jonnekkin kierros alueelle niin siinä on kuta kuinkin silti parempi hv/€/vaiva
toki vituttaa, iteekin vituttais mut ei tarvi tukkaa repiä jos vaikka joku saisikin vitusti pienemmäällä vaivalla ja pienempään rahaan "samat" tehot kuin ite.
henkilö kohtaisesti en kuitekaan tyydy/tyytyisi sijoittamaan "huomaamattomiin" 10-30hv eroihin omissa projekteissani.
tämä tästä.
miksi tyytyä tälläsessä stroukkauksessa 2.8 miksi ei suoraan 3.0 niinkuin o-peksin ac. eikö siinäkin pohjana ollut m50b25
juu ja en tie "tästäkään" mitään kunhan kysyinLast edited by Tonton; 27-02-2008, 15:59.sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Mielenkiintoinen laskutapa.
Kyllä tuolla sporttiauton penkissä on käynyt muitakin vehkeitä mistä on mitattu aika outoja lukuja, vakiosta M50B25 tuollaisia tehoja ei kuitenkaan irtoa ja piste. Huipputehoa lastulla ei saa kun se ei ole mahdollista, sytkäennakoiden kiristäminen ei paranna huipputehoa (kun ne on vakionakin jo mahdollista saada optimiin) ja rikkaammalle sitä ei juuri saa säädettyä. Joten ihan hattiwatteja on nuo 163,5kw. Ja 2.8 konversiosta tulee kyllä enemmän kuin 10hp.
3.0 konversio vaatii paljon kalliimpia ja harvinaisempia osia.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Kuppila View PostMitäköhän harinen pyytää pelkästä penkityksestä? Pitäis tässä kevään mittaan alotella m50b25vanos koneen stroukkaus. Jos vaikka käyttäs ennen ja jälkeen penkissä ni olis sitten vähän käyriä ja käppyröitä joita vois vertailla keskenään.
Comment
-
-
Pahoittelen että herättelen vanhaa topikkia, mutta kysymykseni koskeekin juurikin tämän topikin aihetta.
Elikkä, mitkä kaikki kampiakselit sopivat stroukkausmielessä M50B25 lohkoon?
Tahtovat olla nuo M52B28 tai M3 US kampiakselit kiven alla, joten olen miettinyt sopisiko M57D30 tms dieselin kammet tähän lohkoon mitenkään? Näitähän tuntuu olevan, kun noita läppiä on syöty vissin usiampaan otteeseen. Tuo aiemmin esitelty sakemannien linkki ei käsitelly oikeen näitä diisselin kampuroita, joten ajattelin kysyä täältä viisaammilta.E34 S38B38
E36 S50B30us hx52 ->M50B32
2gen RAM 5.9 cummins
Comment
-
-
Simo
Originally posted by Laakeri View PostPahoittelen että herättelen vanhaa topikkia, mutta kysymykseni koskeekin juurikin tämän topikin aihetta.
Elikkä, mitkä kaikki kampiakselit sopivat stroukkausmielessä M50B25 lohkoon?
Tahtovat olla nuo M52B28 tai M3 US kampiakselit kiven alla, joten olen miettinyt sopisiko M57D30 tms dieselin kammet tähän lohkoon mitenkään? Näitähän tuntuu olevan, kun noita läppiä on syöty vissin usiampaan otteeseen. Tuo aiemmin esitelty sakemannien linkki ei käsitelly oikeen näitä diisselin kampuroita, joten ajattelin kysyä täältä viisaammilta.
Mitenkäs nuo e36 m3:n kampurat käy tuohon m50:iin?
Itsellä ollut mielessä rakennella kone käyttäen M54B30 kampuraa, näitähän tuntuu saavan jo suht edullisesti
Comment
-
Simo
Originally posted by Scyber View PostMistä noita m54b30 kampuroita saa edullisesti?
Uusi oli laakereineen BMW:ltä n.1000€
En kyllä tiedä mistä Jannmann olisi uutta saanut 700€(threadin eka sivu)
Comment
-
Originally posted by Simo View PostKäytettynä näkyy pyörivän n.400€ hintaluokassa, postikulut riippuu tietysti sitten mistä tilaa (saksa, jenkit, ??)
Uusi oli laakereineen BMW:ltä n.1000€
En kyllä tiedä mistä Jannmann olisi uutta saanut 700€(threadin eka sivu)E34 S38B38
E36 S50B30us hx52 ->M50B32
2gen RAM 5.9 cummins
Comment
-
Comment