Miksei sinne voi orkkis laakereita laittaa :think Kulkeehan se m54b30 useamman 100tkm niillä.
M50 ylikokotopic -yhdistetty
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostMiksei sinne voi orkkis laakereita laittaa :think Kulkeehan se m54b30 useamman 100tkm niillä.
Comment
-
-
Ei siinä vakiona se välys olekaan, kun pari satkua.ReWoN Motors - BMW-huollot ja korjaukset, alumiinivanteiden korjaushitsaukset, pakosarjat, ahtoputket, alumiini- ja rst-hitsaukset ja sorvaukset
Comment
-
-
Rautalohkossa pitää olla isompi välys kylmänä, alumiini laajenee enemmän kuin rauta. Alsalohkossa voi olla pienemmät välykset kylmänä, koska lohko laajenee myös enemmän.
Poraus on varmaan sama, mutta männässä on varmaan eri mitat ja siten eri välys. En tiedä, arvaan, mutta onhan noita tehty joten kait ne kestää leipomatta...?
Ei kannata vaihtaa laakereita, ei ne ACL:t sen paremmat ole vaikka myyntimies niin sanoisikin. Jos nuo hajoaa niin se johtuu jostain muusta kuin itse laakerista, öljy sen kuorman kantaa. Jos mittoja ei muuteta tai laakerit ole ihan schaissea (jota ne ei järkevän valmistajan tapauksessa ole), niin mitään ei saavuta.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostRautalohkossa pitää olla isompi välys kylmänä, alumiini laajenee enemmän kuin rauta. Alsalohkossa voi olla pienemmät välykset kylmänä, koska lohko laajenee myös enemmän.
Poraus on varmaan sama, mutta männässä on varmaan eri mitat ja siten eri välys. En tiedä, arvaan, mutta onhan noita tehty joten kait ne kestää leipomatta...?
Ei kannata vaihtaa laakereita, ei ne ACL:t sen paremmat ole vaikka myyntimies niin sanoisikin. Jos nuo hajoaa niin se johtuu jostain muusta kuin itse laakerista, öljy sen kuorman kantaa. Jos mittoja ei muuteta tai laakerit ole ihan schaissea (jota ne ei järkevän valmistajan tapauksessa ole), niin mitään ei saavuta.sais varmaan tulitikkuaskillisen jos rapsuttelis kaikki irti
Ja minä kun luulin että mun ajotyylillä ei karstaa juuri pääse kertymään
Comment
-
-
Originally posted by 320i View Postmitä kaikkea eroa on m50b25 ja s50b30 moottoreilla
Sen verran yhtäläisyyttä että sylinterijako on molemmissa 91mm.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Ei
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by pekka_hirvonen View PostMiten niin ei käy? lohkoon käy ainekin, kiertokangenlaakerit on erikokoiset.
Comment
-
-
Originally posted by 320i View Postsehän on vaan parempi jos laakerikaulat on vahvemmat, niin akseli on silloin jäykempi. jos otetaan s50b30 kampi ja veivit, Niin käykös ne yhdessä m50b25 moottoriin? ja mitäs on s50b30 veivien ja männän mitat?
Veivit tais olla 142mmMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by grab_ View PostMites jos laitan m50b25 koneeseen b28 kampuran ni käykö nuo mun b25 h profiilin veivit (135mm) siihen?BMW e36 320i Sedan Brokatrot-metallic
Originally posted by kaolOngelma: Kolmekutonen.
Mainiota ajatustyöskentelyä siellä naapurikylässä.
Comment
-
Comment